Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Szczecin: Montaż masztów z obudową do obsługi urządzeń automatycznej rejestracji przekroczenia prędkości typu Fotorapid C
Numer ogłoszenia: 106946 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, faks 091 484 39 97, 4843873,4325323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż masztów z obudową do obsługi urządzeń automatycznej rejestracji przekroczenia prędkości typu Fotorapid C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż masztów z obudową do obsługi urządzeń automatycznej rejestracji przekroczenia prędkości typu Fotorapid C. Zakres wykonywanych usług: 1) W miejscach wskazanych stanowisk dla w/w urządzeń: - transport stojaków z miejsca magazynowania do miejsca zamontowania, - wykonanie wykopów o wymiarach: 1,0m*1,0m*1,0m (lub 0,6m*0,6*1,0m), - ustawienie stojaka urządzenia i montaż rur stabilizujących w przygotowanym wykopie, - montaż rury typu ARROT lub równoważnej O35mm długości 3,0m dla wprowadzenia kabla zasilającego, - zabetonowanie stojaka urządzenia w wykonanym wykopie, betonem klasy C 16/20 wg PN-B-03264:2002, (lub umieszczenie w wykopie na 10 cm warstwie betonu klasy C 8/10 albo zagęszczonego żwiru spełniającego wymagania BN-66/6774-01, fundamentu gotowego), - wywóz nadmiaru gruntu. 2) Montaż urządzeń pomiaru prędkości na wykonanych stanowiskach: - transport urządzeń z miejsc składowania do miejsc ustawienia, - montaż masztu na stanowisku - całkowita waga masztu (bez obudowy) ok. 135 kg, - montaż obudowy na maszcie - całkowita waga obudowy z lampą błyskową ok. 40 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.22.50 - Maszty 44.21.22.00 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Wymagania podane w punkcie a należy traktować jako wymagania minimalne. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizował, co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia. Przez zadanie porównywalne Zamawiający rozumie montaż w pasie drogi publicznej (na wykonanym uprzednio fundamencie) masztu do obsługi urządzenia automatycznego pomiaru prędkości. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. na zasadzie SPEŁNIA- NIE SPEŁNIA. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy powinni przedłożyć również następujące dokumenty: 6) Wykaz wykonanych usług (Doświadczenie Wykonawcy), potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III. 2 podpunkt a zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół końcowego odbioru, zaświadczenie Zamawiającego określające zakres wykonanej usługi i stwierdzające, że usługa wykonana została należycie itp.). 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 10) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli to pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33, Sekretariat pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - 8 części
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Chełmiec oraz efektywności działań podmiotów obrony cywilnej i ochrony ludności poprzez zakup nowoczesnego wyposażenia
- Zakup sprzętu oraz umundurowania dla strażaków z OSP z Jastrzębia-Zdroju w ramach projektu pn.: Razem przeciw żywiołom
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa dwóch mobilnych masztów oświetleniowych na przyczepie dla Gminy Lubawka na potrzeby obrony cywilnej i ochrony ludności
- Powiększenie bazy magazynowej OLiOC w Gminie Łyse i zakup nowego wyposażenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





