Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106832 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wycen - sporządzenie operatów szacunkowych dla nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na obszarze znajdującym się we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533228-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowe Wlkp. Filia w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
01034470800657, ul.
Lwowska
25,
65-225
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
68 327-23-89, faks
68 327-20-06, e-mail
mkaczmarek@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wycen - sporządzenie operatów szacunkowych dla nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na obszarze znajdującym się we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOZG.SOP.250.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Osoba zlecająca Powiat Opis przedmiotu zamówienia Uwagi Gmina Obręb Nr działki Powierz-chnia Część I 1. BS krośnieński Gubin Bieżyce 98/1 0,1134 Nieruchomość nierolna. Decyzja ustalająca warunki zabudowy z dnia 22.03.2017 r. Część II 1. Sława_RM wschowski Sława Przybyszów 361/6 0,3971 Nieruchomość rolna. Część III 1. Sława_RM zielonogórski Sulechów Kalsk 12/3 0,5600 Nieruchomość rolna. 2. Sława_RM zielonogórski Bojadła Bojadła 1013 1,5600 Nieruchomość rolna. 3. Sława_RM zielonogórski Bojadła Bojadła 992 1,0000 Nieruchomość rolna. 4. BS zielonogórski Sulechów Kije 6/23 0,3700 Wycena pomieszczenia gospodarczego zlokalizowanego na parterze budynku Kije nr 165. Operat powinien zawierać opis, szkic pomieszczenia oraz inwentaryzację podmiotów trwale związanych z budynkiem. Dostęp do pomieszczenia po uzgodnieniach z pracownikiem zlecającym. 5. BS zielonogórski Sulechów Kije 6/23 0,3700 Wycena pomieszczenia gospodarczego zlokalizowanego na piętrze budynku Kije nr 165. Operat powinien zawierać opis, szkic pomieszczenia oraz inwentaryzację podmiotów trwale związanych z budynkiem. Dostęp do pomieszczenia po uzgodnieniach z pracownikiem zlecającym. Część IV 1. BS żagański Iłowa Czyżówek 27/8 0,0630 Wycena 2 pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych przy lokalu nr 4 ulica Żaków 8 w Iłowej 5. Operat powinien zawierać opis, szkic pomieszczenia oraz inwentaryzację podmiotów trwale związanych z budynkiem. Dostęp do pomieszczenia po uzgodnieniach z pracownikiem zlecającym. 2. BS żagański Iłowa Czyżówek 27/8 0,0630 Wycena pomieszczenia gospodarczego zlokalizowanego przy lokalu nr 2 ulica Żaków 8 w Iłowej 5. Operat powinien zawierać opis, szkic pomieszczenia oraz inwentaryzację podmiotów trwale związanych z budynkiem. Dostęp do pomieszczenia po uzgodnieniach z pracownikiem zlecającym. 3. Lubsko_SŚ żagański Niegosławice Nowa Jabłona 265/2 0,7800 Przetarg. 4. Lubsko_SŚ żagański Niegosławice Gościeszowice 264/5 0,7200 Przetarg. 5. Lubsko_SŚ żagański Małomice Janowiec 206 1,3300 Przetarg. 6. Lubsko_SŚ żagański Żagań Jelenin 405, 406, 407/2 0,3900 Wycena z wyodrębnieniem ceny każdej działki. 7. Lubsko_SŚ żagański Niegosławice Nowa Jabłona 35/1, 302/2, 36 0,7500 Przetarg. 8. Lubsko_SŚ żagański Niegosławice Nowa Jabłona 386/1, 386/2, 384 1,7959 Wycena z wyodrębnieniem ceny każdej działki. Razem 10,2624
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 350 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT250 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 250 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1980 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1980 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2780 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2780 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu brukarza ( powiat międzyrzecki)
- NZ.261.28.2025 Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu wykorzystywanego w chirurgii ogólnej
- "Kompleksowa organizacja pięciu spotkań tematycznych (szkoleń), które odbędą się w dwóch lokalizacjach na terenie województwa lubuskiego (...)."
- Rozbiórka i budowa nowego przepustu zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 283 w km 32+151 w okolicy m. Lasocin
- LA.261.22.2025 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.