Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Tarnów: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla GP CKiW OHP w Tarnowie oraz oddziału w Gródku n/Dunajcem
Numer ogłoszenia: 10676 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 627 38 79, faks 0-14 627 38 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla GP CKiW OHP w Tarnowie oraz oddziału w Gródku n/Dunajcem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla GP CKiW OHP w Tarnowie oraz oddziału w Gródku n/Dunajcem dostarczanych własnym transportem według zamówień telefonicznych zamawiającego assortymentu wymienionego w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy, a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych odpowiednio w Rozdziale V pkt 1 zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia. Zamawiający wyklucz Wykonawców, którzy: 1) podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2) nie spełniają warunków określonych w Rozdziale IV; 3) nie potwierdzili spełniania tych warunków na zasadach określonych w Rozdziale V pkt 1. 2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli, w toku badania ofert okaże się, ze: 1) oferta jest nie zgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, na zasadach określonych w art. 87 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale IV SIWZ, Wykonawcy musza złożyć wraz z oferta następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 - 4 ustawy - sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odraczające lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-tarnow.ohp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Mościckiego 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Tarnowie 33-100 Tarnów, ul. Mościckiego 27 Portiernia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla ośrodka w Tarnowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla ośrodka w Tarnowie, z dostawa na miejsce własnym transportem na telefoniczne zamówienie Zamawiajacego asortymentu wskazanego w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla ośrodka w Gródku n/Dunajcem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla ośrodka w Gródku n/Dunajcem, z dostawa na miejsce własnym transportem na telefoniczne zamówienie Zamawiajacego asortymentu wskazanego w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- "Roboty budowlane - Solidarności" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska -trzecie postępowanie
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41 przez okres 6 miesięcy.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025-lipiec 2026"
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Mleko i produkty mleczne"
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.