Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00349603/01 - Wynik z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41 przez okres 6 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŁANOWA 41
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-725
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 6505600
1.5.8.) Numer faksu: (12) 6532335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslanowa41.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslanowa41.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41 przez okres 6 miesięcy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddbeaa6a-217c-48f8-ae85-6a1c4d331937
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044317/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41 przez okres 6 miesięcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dpslanowa41.ezamawiajacy.pl/pn/dpslanowa41/demand/213526/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dpslanowa41.ezamawiajacy.pl/pn/dpslanowa41/demand/213526/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja z Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zamówień publicznych https://dpslanowa41.ezamawiajacy.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dpslanowa41.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DTG-271-11/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1115076,43 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1057789,73 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki
Mrożonki
4.2.5.) Wartość części: 30298 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo
Pieczywo
4.2.5.) Wartość części: 82929,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie
Produkty mleczarskie
4.2.5.) Wartość części: 262734,2 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce cytrusowe
Owoce cytrusowe
4.2.5.) Wartość części: 24789,4 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03222200-5 - Owoce cytrusowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Art. Sypkie, przyprawy, przetwory owocowe i warzywne
Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.5.) Wartość części: 132046,6 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja kurze
Jaja kurze
4.2.5.) Wartość części: 40086 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i wędliny
Mięso i wędliny
4.2.5.) Wartość części: 154717,5 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce świeże
Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.5.) Wartość części: 137024 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drób i wędliny drobiowe
Drób
4.2.5.) Wartość części: 124727 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby i przetwory rybne
Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.5.) Wartość części: 45888,5 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty bezglutenowe
Produkty bezglutenowe
4.2.5.) Wartość części: 8245 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty niskobiałkowe PKU
Produkty niskobiałkowe PKU
4.2.5.) Wartość części: 2047 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Woda BHP dla pracowników (gazowana, niegazowana)
Woda BHP dla pracowników (gazowana, niegazowana)
4.2.5.) Wartość części: 12257,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
15331170-9 - Warzywa mrożone
15112000-6 - Drób
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15981000-8 - Wody mineralne
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust1 pkt. 4 Ustawy PZP
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą szczegółowego cennika.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy wprzypadku:
1) zmian stawek podatku VAT na towary objęte umową;
2) zmian wprowadzanych przepisami, których nie dało się przewidzieć w czasie zawierania umowy;
3) zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówionych towarów (w przypadku otrzymania części produktów nieodpłatnie z
innych źródeł lub zmian w liczbie mieszkańców, zmiany diet).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-05 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dpslanowa41.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-05 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-05
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 10 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mochowie na rok szkolny 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- "Zakup pieczywa i artykułów piekarniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego"
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów stołówek szkolnych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzyskach i Błażkowej artykułów żywnościowych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.