To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106500 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Ełk: apewnienie SUPERWIZORA i STREETWORKERA w projekcie "Teraz czas na
zmiany" współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska (z podziałem na 2 części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt LT-PL/016 Rozwój transgranicznych inicjatyw społecznych", realizowany w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa Polska, Priorytet 3 - Promowanie włączenia społecznego, walka z ubóstwem i wszelką dyskryminacją, Działanie 3.1. - Zwalczanie wykluczenia społecznego i ubóstwa poprzez poprawienie dostępu do świadczeń socjalnych i zdrowotnych dla mieszkańców strefy przygranicznej. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509599-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19300
Ełk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
087 73 26 200, faks
087 73 26 230, e-mail
zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
apewnienie SUPERWIZORA i STREETWORKERA w projekcie "Teraz czas na zmiany" współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska (z podziałem na 2 części)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):O-ZP.271.27.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Zapewnienie SUPERWIZORA, 1 STREETWORKERA w projekcie "Teraz czas na zmiany" współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska (z podziałem na 2 części): CZĘŚĆ I: Superwizor. CZĘŚĆ II: Streetworker na podwórku przy ul. Wojska Polskiego 7 - 9. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Teraz czas na zmiany" współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska. UWAGA, dotyczy każdej części zamówienia: W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zaangażowanie zawodowe Wykonawcy będącego osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, nie może przekroczyć 276 h/m-c w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będący osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej złoży stosowne oświadczenie o zaangażowaniu zawodowym. Wykonawca będący osobą prowadzącą jednoosobową działalność, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej zobowiązuje się na bieżąco weryfikować, składając stosowne oświadczenia w tym zakresie, swoje zaangażowanie zawodowe tak aby w trakcie trwania zaangażowania jako personel projektu w niniejszy Projekt nie nastąpiło przekroczenie powyższego limitu godzin. Wykonawca będący osobą prowadzącą jednoosobową działalność, która świadczy usługę osobiście, osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej przyjmuje do wiadomości, że w przypadku nieprawidłowości w spełnianiu warunku limitu godzin bądź nierzetelnego moje wynagrodzenie może zostać uznane za niekwalifikowalne zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności. W przypadku rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia w terminie innym niż pierwszy dzień miesiąca, Zamawiający rozliczy wynagrodzenie należne Wykonawcy za pierwszy miesiąc proporcjonalnie do ilości dni wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA, dotyczy każdej części zamówienia: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1ustawy z dnia 26-06-1974r Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności administracyjno-biurowe. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Opis realizowanego projektu: Projekt "Teraz czas na zmiany" jest wdrażany w ramach Celu 9 Promowanie włączenia społecznego, walka z ubóstwem i wszelką dyskryminacją (poprzez promowanie równości płci, równych szans oraz integrację społeczności ponad granicami). Program jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Realizacja projektu "Teraz czas na zmiany" przyczyni się do osiągnięcia celu strategicznego Programu, którym jest wspieranie inteligentnego, trwałego wzrostu gospodarczego, który sprzyja włączeniu społecznemu na obszarze przygranicznym poprzez współpracę transgraniczną. Celem głównym projektu jest aktywizacja osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży, pokazanie oraz nauczenie młodych ludzi życia i funkcjonowania w innej formie niż to co przekazuje im ulica oraz niewydolna wychowawczo rodzina. W ramach projektu zaplanowano następujące działania: - wyłonienie Wykonawcy do rozwoju, koordynowania, monitorowania procesu streetworkingu na terenie miasta Ełku przez 10 miesięcy oraz 8 streetworkerów do pracy na wyznaczonych 4 obszarach do rewitalizacji w Śródmieściu miasta Ełk na okres 8 miesięcy oraz ich przeszkolenie. Zadaniem zespołu streetworkerów będzie dotarcie do grupy młodych osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym z całym pakietem narzędzi i działań animacyjnych, które pozwolą na wzajemne poznanie się i realizację wspólnych działań (4 grupy po 15 osób z czterech ełckich podwórek); Efektem działań będzie realizacja 4 mini projektów na ełckich podwórkach, które zaprezentują poszczególne grupy "podwórkowe" (streetworkerzy wraz z młodzieżą). W ramach projektu przewidziane są również fundusze na zagospodarowanie czasu wolnego poprzez korzystanie z odpłatnych form rozrywki np. basen lub kino. Zostanie zakupiony sprzęt, materiały i rekwizyty, narzędzia do mini projektów. - w ramach projektu zostaną zorganizowane obozy przetrwania, spływ kajakowy dla dzieci i młodzieży w Ełku i Alytusie (ok. 60 uczestników) oraz specjalistyczny kurs pierwszej pomocy medycznej (40 uczestników). Podsumowaniem pracy streetworkerów będzie organizacja wydarzenia podsumowującego projekt, na którym zostaną zaprezentowane mini projekty będące efektem pracy na ełckich i litewskich obszarach przez uczestników projektu. - oraz wymiana doświadczeń oraz prezentacja najlepszych praktyk w zakresie STREETWORKINGU oraz przeniesienie ich przeniesienie na grunt litewski.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
85310000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Superwizor |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8553.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 10400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wybór osób pełniących funkcję zastępcy koordynatora oraz specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych w podziale na dwie części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.