eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie badania ewaluacyjnegoOcena systemu monitorowania postępu rzeczowego wraz z oszacowaniem wartości docelowych wskaźników mierzonych na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.84.2015.PID]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Lublin: Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena systemu monitorowania postępu rzeczowego wraz z oszacowaniem wartości docelowych wskaźników mierzonych na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.84.2015.PID]
Numer ogłoszenia: 106129 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena systemu monitorowania postępu rzeczowego wraz z oszacowaniem wartości docelowych wskaźników mierzonych na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.84.2015.PID].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena systemu monitorowania postępu rzeczowego wraz z oszacowaniem wartości docelowych wskaźników mierzonych na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na przygotowaniu analizy i/lub ewaluacji w obszarze monitorowania postępów rzeczowych programów operacyjnych finansowanych ze środków UE obejmujących szacowanie/weryfikowanie wartości docelowych wskaźników, a wartość każdej usługi była nie mniejsza niż 80 tys. PLN brutto. Uwaga: Należy załączyć dowody potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje zespołem, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia, a składającym się co najmniej z następujących osób: -Kierownika badania posiadającego wykształcenie wyższe, który w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert kierował realizacją przynajmniej 2 badań ewaluacyjnych z zakresu monitorowania postępów rzeczowych programów operacyjnych finansowanych ze środków UE, -Eksperta ds. szacowania wartości docelowych wskaźników posiadającego wykształcenie wyższe oraz posiadającego doświadczenie w szacowaniu bądź weryfikacji wartości docelowych wskaźników w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych/analizach obejmujących swoim zakresem szacowanie bądź weryfikację wartości docelowych wskaźników, -Eksperta posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych/analizach obejmujących swoim zakresem ocenę wpływu zrealizowanych inwestycji na cele programów operacyjnych finansowanych ze środków UE. UWAGA! Powyższych funkcji poszczególnych członków zespołu badawczego nie można łączyć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) fax: (81) 44 16 535 piotr.dabek@lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o finansowanie niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach IX Osi Priorytetowej - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisany i zgodny z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dokument pt. Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawierający w szczególności: a. Opis proponowanej metodologii, technik i narzędzi badawczych, w tym: a. koncepcję realizacji badania zawierającą opis sposobu zrealizowania celów badania i uzyskania odpowiedzi na pytania badawcze, b. sposób realizacji i zakres analizy desk research, c. zakres, sposób doboru próby oraz sposób realizacji wywiadów pogłębionych (IDI), d. szczegółowy opis metodologii szacowania wartości docelowej wskaźnika rezultatu strategicznego Odsetek obywateli korzystających z e-administracji, e. szczegółowy opis metodologii szacowania wartości docelowych wskaźników w SzOOP oraz wartości pośrednich wskaźników Ram Wykonania w poszczególnych Działaniach RPO WL. b. Projekt harmonogramu realizacji badania. c. Opis sposobu współpracy z Zamawiającym. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli dokument Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie zawierał wszystkich wymienionych w tym punkcie elementów. Oferta może być rozszerzona o propozycję dodatkowych narzędzi badawczych w badaniu. Punkty za poszczególne kryteria i podkryteria zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w ww. dokumencie w związku z czym powinien on zawierać między innymi ewentualne proponowane przez Wykonawcę dodatkowe narzędzia badawcze. Dokument Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy. Termin wykonania zamówienia: w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. Nie później niż w terminie 50 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu projekt raportu końcowego w wersji elektronicznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.