Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Lublin: Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena systemu monitorowania postępu rzeczowego wraz z oszacowaniem wartości docelowych wskaźników mierzonych na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.84.2015.PID]
Numer ogłoszenia: 106129 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena systemu monitorowania postępu rzeczowego wraz z oszacowaniem wartości docelowych wskaźników mierzonych na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.84.2015.PID].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego: Ocena systemu monitorowania postępu rzeczowego wraz z oszacowaniem wartości docelowych wskaźników mierzonych na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na przygotowaniu analizy i/lub ewaluacji w obszarze monitorowania postępów rzeczowych programów operacyjnych finansowanych ze środków UE obejmujących szacowanie/weryfikowanie wartości docelowych wskaźników, a wartość każdej usługi była nie mniejsza niż 80 tys. PLN brutto. Uwaga: Należy załączyć dowody potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje zespołem, który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia, a składającym się co najmniej z następujących osób: -Kierownika badania posiadającego wykształcenie wyższe, który w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert kierował realizacją przynajmniej 2 badań ewaluacyjnych z zakresu monitorowania postępów rzeczowych programów operacyjnych finansowanych ze środków UE, -Eksperta ds. szacowania wartości docelowych wskaźników posiadającego wykształcenie wyższe oraz posiadającego doświadczenie w szacowaniu bądź weryfikacji wartości docelowych wskaźników w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych/analizach obejmujących swoim zakresem szacowanie bądź weryfikację wartości docelowych wskaźników, -Eksperta posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w co najmniej dwóch badaniach ewaluacyjnych/analizach obejmujących swoim zakresem ocenę wpływu zrealizowanych inwestycji na cele programów operacyjnych finansowanych ze środków UE. UWAGA! Powyższych funkcji poszczególnych członków zespołu badawczego nie można łączyć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy zostały przewidziane w załączniku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4
20-074 Lublin
(II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3)
fax: (81) 44 16 535
piotr.dabek@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o finansowanie niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach IX Osi Priorytetowej - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Wykonawca składa wraz z ofertą podpisany i zgodny z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dokument pt. Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawierający w szczególności: a. Opis proponowanej metodologii, technik i narzędzi badawczych, w tym: a. koncepcję realizacji badania zawierającą opis sposobu zrealizowania celów badania i uzyskania odpowiedzi na pytania badawcze, b. sposób realizacji i zakres analizy desk research, c. zakres, sposób doboru próby oraz sposób realizacji wywiadów pogłębionych (IDI), d. szczegółowy opis metodologii szacowania wartości docelowej wskaźnika rezultatu strategicznego Odsetek obywateli korzystających z e-administracji, e. szczegółowy opis metodologii szacowania wartości docelowych wskaźników w SzOOP oraz wartości pośrednich wskaźników Ram Wykonania w poszczególnych Działaniach RPO WL. b. Projekt harmonogramu realizacji badania. c. Opis sposobu współpracy z Zamawiającym. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli dokument Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie zawierał wszystkich wymienionych w tym punkcie elementów. Oferta może być rozszerzona o propozycję dodatkowych narzędzi badawczych w badaniu. Punkty za poszczególne kryteria i podkryteria zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w ww. dokumencie w związku z czym powinien on zawierać między innymi ewentualne proponowane przez Wykonawcę dodatkowe narzędzia badawcze. Dokument Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy. Termin wykonania zamówienia: w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. Nie później niż w terminie 50 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu projekt raportu końcowego w wersji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Realizacja szkoleń w ramach projektu pn. Tworzenie nowych ekspozycji w Muzeum Literackim w Nałęczowie - oddziale Muzeum Narodowego w Lublinie w celu budowy kulturowego centrum aktywności społecznej
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych"
- Dostawa komputerów stacjonarnych, licencji subskrypcyjnej, nośników danych, kontraktów serwisowych, urządzeń wielofunkcyjnych mono oraz skanerów.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wytworzonych przez 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie wraz z dzierżawą kontenerów/ pojemników na odpady
- RDW w Białej Podlaskiej: Dostawa piasku do mieszanki piaskowo-solnej
- Organizacja i obsługa jednodniowej konferencji szkoleniowej dla gmin
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.