Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Radłów: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY RADŁÓW I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY RADŁÓW W OKRESIE OD 01.02.2014 R. DO 31.01.2018 R
Numer ogłoszenia: 10602 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radłowie , ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, woj. małopolskie, tel. 14 6782044, faks 14 6782818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY RADŁÓW I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY RADŁÓW W OKRESIE OD 01.02.2014 R. DO 31.01.2018 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY RADŁÓW OBEJMUJĄCA: CPV-66 11 0000-4- usługi bankowe CPV-66 11 2000-8 -usługi depozytowe CPV-66 11 3000-5- usługi udzielania kredytu I. w zakresie budżetu Gminy Radłów rachunek bieżący-podstawowy, rachunek pomocniczy -dochody wydatki i inne wg. potrzeb, rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rachunek sum depozytowych, udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym, udzielanie kredytów w rachunku bieżącym gminy Radłów. II. w zakresie jednostek budżetowych i zakładów budżetowych Gminy Radłów 1) rachunek bieżący następujących jednostek budżetowych i zakładów budżetowych: - Urząd Miejski w Radłowie - Zespół Szkół w Radłowie, - Zespół Szkół w Zabawie, - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Radłowskiej, - Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów, - Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcu, - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radłowie, - Zakład Eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Niwce. 2) rachunki zakładowego Funduszu świadczeń socjalnych następujących jednostek i zakładów budżetowych : - Urząd Miejski w Radłowie - Zespół Szkół w Radłowie, - Zespół Szkół w Zabawie, - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Radłowskiej, - Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów, - Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcu, - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radłowie, - Zakład Eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Niwce..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń, tj. : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń, tj. : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń, tj. : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń, tj. : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania w/w warunków metodą spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń, tj. : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, składa ponad wymienione w pkt. 6, ppkt. 2 SIWZ, następujące dokumenty: 1)Formularz Ofertowy - wg. Załącznika nr 1 do SIWZ, 2)zezwolenie, koncesja lub licencja właściwego organu, na prowadzenie przez Wykonawcę działalności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 poz. 1376 z p.zm.) nakłada obowiązek posiadania takiego zezwolenia lub innego dokumentu potwierdzającego możliwość prowadzenia działalności bankowej. 3)zezwolenie, koncesja lub licencja właściwego organu, na prowadzenie przez Wykonawcę działalności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012, poz. 1376 z p.zm.) nakłada obowiązek posiadania takiego zezwolenia lub innego dokumentu potwierdzającego możliwość prowadzenia działalności bankowej, przedstawia również Wykonawca mający siedzibę poza terytorium RP. 2. Dokumenty wymagalne w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty określone w ust. 3 pkt. 2-3 powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje, z uwzględnieniem art.144 ust.1 ustawy, możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, c) zmiany adresu, d) obniżenia ceny, e) wystąpienia siły wyższej mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Radłowie
ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów,
pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Radłowie ul. Kolejowa 7 33-130 Radłów, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Ustronie Morskie i jej jednostek organizacyjnych.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Międzylesie w 2025 roku
- Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2025 roku w wysokości 1 638 874,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
- Kredyt długoterminowy w kwocie 3 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gręboszów
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





