eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobezusługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów w zakresie ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Łobez: usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów w zakresie ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 105718 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.lobez.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów w zakresie ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla 14 uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Główne zagadnienia zajęć ABC gospodarstwa domowego: edukacja w zakresie higieny osobistej, utrzymanie czystości w mieszkaniu, edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowaniem posiłków. Główne zagadnienia zajęć Nasze M: dobór materiałów, zabezpieczenie otoczenia przed pracami remontowymi, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie - techniki malarskie, przygotowanie podłoża pod nową podłogę, drobne naprawy. 2.Miejsce realizacji: część teoretyczna - w siedzibie PCPR Łobez przy ul. Bema 27, część praktyczna - w miejscu zamieszkania beneficjenta. 3.Wymiar czasowy: ABC gospodarstwa domowego część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 moduły teorii po 6 h zegarowych na każdy moduł, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia w ramach 3 spotkań zostanie przeprowadzonych min. 15 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów - 210. Wymiar czasowy: Nasze M: część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 zajęcia z teorii po 6 h zegarowych, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia zostanie przeprowadzonych min. 24 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów - 336 . 4.Termin realizacji zamówienia: 01.06.2011 r. - 30.11.2011 r. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do : bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób biorących udział w zajęciach, prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia/dyplomy, dokumentacja fotograficzna na nośniku danych, ankieta oceniająca warsztaty. Dokumenty, materiały oraz miejsce , w którym zostaną przeprowadzone warsztaty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów ABC gospodarstwa domowego otrzyma po 3 pakiety materiałów. 1 pakiet (środki higieniczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie higieny osobistej: mydła, szampony, pasty i szczoteczki do zębów, dezodoranty, kremy/pianki i maszynki jednorazowe do golenia, płyny do kąpieli, gąbki kąpielowe, patyczki i płatki kosmetyczne, szczotki i grzebienie do włosów, papier toaletowy, itp. 2 pakiet ( środki chemiczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Utrzymanie czystości w mieszkaniu: płyny do naczyń, płyny uniwersalne, zmywaki kuchenne, worki na śmieci, płyny i kostki wc, płyny do mycia szyb, proszki do prania, odplamiacze, preparaty do udrożniania rur, mleczka do czyszczenia sanitariatów, płyny do mycia podłóg, ścierki domowe i do podłóg, ręczniki kuchenne, odświeżacze, komplet: kij + mop + wiadro z wyciskaczem, komplet: szczotka do zamiatania + kij + szufelka + zmiotka, końcówki wymienne do mopa, kosz na śmieci, miska plastikowa, itp. 3 pakiet (art. spożywcze i drobne AGD ) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowywaniem posiłków pieczywo, wędliny, sery, warzywa, mięso, mąka, cukier, tłuszcze, itp. oraz zestaw garnków + patelnia + czajnik, sztućce, itp. Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów Nasze M otrzyma niezbędne drobne materiały warsztatowe m.in.: narzędzia malarskie, farby ścienne i sufitowe, gipsy i masy szpachlowe, grunty ścienne i sufitowe, wykładziny PCV, panele, itp. zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków jw. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał jedną usługę o podobnym charakterze o wartości minimum 20.000,00 zł wraz z załączonym dokumentem, iż usługa została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dyponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Na potwierdzenie, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia przez 1 osobę zgodnie z tematyką dla danej części., która: posiada niezbędne kwalifikacje i doświadczenie do wykonania tego zamówienia w środowisku beneficjenta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, wyceny ,podwykonawcy,oświadczenie ospełnieniu warunków udziału w postepowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - dodatkowe godziny do przeprowadzenia warsztatów - 10
  • 3 - wykonawca,który jest podmiotem ekonomii społecznej lub utworzony dzięki wsparciu z EFS - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pcpr.lobez.ibip.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, w pokoju nr 3 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w związku realizacją projektu systemowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską, Priorytet: VII Promocja Integracji społecznej, Działania: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Tytuł projektu : Pomóż sobie - od bierności do aktywności..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania d warsztatów w zakresie ABC gospodarstwa domowego dla 14 uczestników projektu uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Główne zagadnienia zajęć ABC gospodarstwa domowego edukacja w zakresie higieny osobistej, utrzymanie czystości w mieszkaniu, edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowaniem posiłków. 2. Miejsce realizacji: część teoretyczna - w siedzibie PCPR Łobez przy ul. Bema 27, część praktyczna - w miejscu zamieszkania beneficjenta. 3.Wymiar czasowy: ABC gospodarstwa domowego część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 moduły teorii po 6 h zegarowych na każdy moduł, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia w ramach 3 spotkań zostanie przeprowadzonych min. 15 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów - 210. 4.Termin realizacji zamówienia: 01.06.2011 r. - 30.09.2011 r.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do : bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami,realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób biorących udział w zajęciach, prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia,dyplomy, dokumentacja fotograficzna na nośniku danych, ankieta oceniająca warsztaty. Dokumenty, materiały oraz miejsce , w którym zostaną przeprowadzone warsztaty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów ABC gospodarstwa domowego otrzyma po 3 pakiety materiałów. 1 pakiet (środki higieniczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie higieny osobistej: mydła, szampony, pasty i szczoteczki do zębów, dezodoranty, kremy,pianki i maszynki jednorazowe do golenia, płyny do kąpieli, gąbki kąpielowe, patyczki i płatki kosmetyczne, szczotki i grzebienie do włosów, papier toaletowy, itp. 2 pakiet ( środki chemiczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Utrzymanie czystości w mieszkaniu: płyny do naczyń, płyny uniwersalne, zmywaki kuchenne, worki na śmieci, płyny i kostki wc, płyny do mycia szyb, proszki do prania, odplamiacze, preparaty do udrożniania rur, mleczka do czyszczenia sanitariatów, płyny do mycia podłóg, ścierki domowe i do podłóg, ręczniki kuchenne, odświeżacze, komplet: kij + mop + wiadro z wyciskaczem, komplet: szczotka do zamiatania + kij + szufelka + zmiotka, końcówki wymienne do mopa, kosz na śmieci, miska plastikowa, itp. 3 pakiet (art. spożywcze i drobne AGD ) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowywaniem posiłków: pieczywo, wędliny, sery, warzywa, mięso, mąka, cukier, tłuszcze, itp. oraz zestaw garnków + patelnia + czajnik, sztućce, itp. zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. dodatkowe godziny do przeprowadzenia warsztatów - 10
    • 3. wykonawca, który jest podmiotem ekonomii społecznej lub utworzony dzięki wsparciu z EFS - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów Nasze M dla 14 uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego FunduszuSpołecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów Nasze M dla 14 uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego FunduszuSpołecznego.Główne zagadnienia zajęć Nasze M: dobór materiałów, zabezpieczenie otoczenia przed pracami remontowymi, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie - techniki malarskie, przygotowanie podłoża pod nową podłogę, drobne naprawy. 2.Miejsce realizacji: część teoretyczna - w siedzibie PCPR Łobez przy ul. Bema 27, część praktyczna - w miejscu zamieszkania beneficjenta. Wymiar czasowy: Nasze M: część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 zajęcia z teorii po 6 h zegarowych, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia zostanie przeprowadzonych min. 24 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów - 336 . Termin realizacji zamówienia: 01.06.2011 r. - 30.09.2011 W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do :bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami,realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób biorących udział w zajęciach,prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia/dyplomy, dokumentacja fotograficzna na nośniku danych, ankieta oceniająca warsztaty. Dokumenty, materiały oraz miejsce , w którym zostaną przeprowadzone warsztaty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013, Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów Nasze M otrzyma niezbędne drobne materiały warsztatowe m.in.: narzędzia malarskie, farby ścienne i sufitowe, gipsy i masy szpachlowe, grunty ścienne i sufitowe, wykładziny PCV, panele, itp. Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów Nasze M otrzyma niezbędne drobne materiały warsztatowe m.in.: narzędzia malarskie, farby ścienne i sufitowe, gipsy i masy szpachlowe, grunty ścienne i sufitowe, wykładziny PCV, panele, itp. zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. dodatkowe godziny do przeprowadzenia warsztatów - 10
    • 3. wykonawca, który jest podmiotem ekonomii społecznej lub utworzony dzięki wsparciu z EFS - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.