eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatury i sprzętu medycznego w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 6 zadań w okresie 3 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Warszawa: Usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatury i sprzętu medycznego w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 6 zadań w okresie 3 lat
Numer ogłoszenia: 10569 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404604 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatury i sprzętu medycznego w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 6 zadań w okresie 3 lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 6 zadań w okresie 3 lat. 2. Zamawiane usługi mają zabezpieczyć pełną sprawność techniczną aparatury i sprzętu medycznego, stanowiącego wyposażenie gabinetów specjalistycznych w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. 3. Zamówienie na usługi przeglądów, konserwacji i napraw podzielono na zadania, które dotyczą określonego rodzaju aparatury lub sprzętu i szczegółowo zostały opisane w następujących załącznikach: Zał. Nr 1.1 - aparaty RTG i wywoływarki do zdjęć RTG; Zał. Nr 1.2 - aparaty USG; Zał. Nr 1.3 - aparaty EKG; Zał. Nr 1.4 - sprzęt do fizykoterapii; Zał. Nr 1.5 - różny sprzęt medyczny; Zał. Nr 1.6 a - sprzęt stomatologiczny; Zał. Nr 1.6 b zawiera wykaz wybranych części zamiennych, które podlegają wycenie przez Oferenta. 3. Wykonywane usługi przeglądów technicznych i konserwacji, będą przeprowadzane zgodnie z zakresem i terminami zawartymi w dokumentacji techniczno-ruchowej, wydanej przez producentów urządzeń oraz z bieżącymi wskazaniami stanu technicznego i potrzebami użytkowników. 4. Wymienione powyżej załączniki - Zał. Nr 1. (1-6), poza wykazem rodzaju sprzętu, nazwy producenta i daty produkcji aparatury i sprzętu medycznego, zawierają inne wymagania Zamawiającego np. odnośnie częstotliwości wykonywania konserwacji, wydawania zaświadczeń technicznych, a także przewidywanych przez Zamawiającego ilości roboczogodzin na wykonywanie napraw . 5. Zamawiający dopuścił składanie ofert na całość przedmiotu zamówienia oraz na wybrane zadania. Oferta na wybrane zadanie musiała obejmować zapewnienie usług dla wszystkich wymienionych w danym zadaniu urządzeń. 6. Usługi napraw sprzętu medycznego, objętego konserwacją przeprowadzaną 1 raz na miesiąc (wywoływarki z Zał. Nr 1.1 i sprzęt stomatologiczny z Zał. Nr 1.6 a), będą przeprowadzane przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia za konserwację, poza kosztami zakupu części zamiennych, za które zapłaci Zamawiający. 7. Usługi napraw sprzętu medycznego, objętego konserwacją przeprowadzaną 1 raz na kwartał, na pół roku, rok, wymienionych w załącznikach Nr 1.(1-5) będą przeprowadzane, pod warunkiem wykonania przez Wykonawcę uprzedniej kalkulacji kosztów zakupu części zamiennych i wynagrodzenia za usługę naprawy, na którą wyrazi zgodę Zamawiający. 8. Wynagrodzenie za usługę naprawy będzie rozliczane według szacowanej i przepracowanej ilości godzin, według podanej w ofercie ceny 1 roboczogodziny. a) Przez roboczogodzinę uważa się czas poświęcony na wykonanie usługi naprawy, bez wliczenia czasu dojazdu i oczekiwania na dostawę części zamiennych. b) Cena roboczogodziny obejmuje cenę wykonania usługi naprawy łącznie ze wszystkimi kosztami pośrednimi np.: koszty dojazdu pracownika do siedziby Zamawiającego, ubezpieczenie. 9. Na wykonywane naprawy sprzętu medycznego, Wykonawca udzieli 6 miesięcznej gwarancji, a na wymienione części zamienne zgodnie z gwarancją producenta. 10. Usługi objęte niniejszym postępowaniem będą wykonywane przy użyciu narzędzi własnych Wykonawcy. 11. W zakresie świadczonych usług, odnośnie aparatury wymienionej w 6 zadaniach Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a) Odnotowywanie przeprowadzanych przeglądów i napraw w dowodzie urządzenia; b) Testowanie pod względem bezpieczeństwa sprzętu i aparatury objętych usługą; c) Wystawianie zgodnie z potrzebami orzeczeń technicznych (w ramach wartości podanej za usługę konserwacji danego urządzenia); d) Wydawanie (1 x do roku) zaświadczenia technicznego (za które Zamawiający zapłaci, według ceny jednostkowej dla danego urządzenia, podanej przez Wykonawcę w Zał. Nr 1.(2-5) wraz ze składaną ofertą; e) Instruktaż obsługi sprzętu i aparatury dla osób obsługujących; f) Przygotowanie aparatury RTG, wymienionej w Zał. Nr 1.1 do testów specjalistycznych lub do rewizji właściwych organów nadzorujących jeśli będzie miało to zastosowanie. 12. Usługi konserwacji i napraw sprzętu medycznego, wymienionego w 6 zadaniach będą przeprowadzane w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku konieczności wywiezienia aparatu podlegającego naprawie, koszty transportu w obie strony pokrywa Wykonawca, przejmując pełną odpowiedzialność. 13. Wykonawca zapewni całodobowy serwis techniczny w dni robocze podejmując działania w czasie nie dłuższym niż określony w projekcie umowy dla danego lub danych zadań w godz. od 7:00 do 20:00. 14. Zamawiający opracował 3 rodzaje formularzy ofertowych w celu prawidłowego opracowania ofert oraz 3 wzory projektów umów, które zawierają szczegóły wymagań Zamawiającego oraz zakresu wzajemnej współpracy Stron. a) Zał. Nr 2. 1 formularz oferty dla zadania 1(aparaty RTG i wywoływarki) b) Zał. Nr 2. (2;3;4;5) - formularz oferty dla zadań Nr 2; 3; 4; 5. (pozostały sprzęt med.) c) Zał. Nr 2.6 - formularz oferty dla zadania 6 (aparaty i sprzęt stomatolog.) d) Zał. Nr Nr 7.1 - projekt umowy dla zadania 1(aparaty RTG i wywoływarki) e) Zał. Nr 7. (2; 3; 4; 5) - projekt umowy dla zadań Nr 2; 3; 4; 5) (pozostały sprzęt med.) f) Zał. Nr 7.6 - projekt umowy dla zadania 6 (aparaty i sprzęt stomatolog.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatów rentgenowskich i wywoływarek do zdjęć RTG w okresie 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD NAPRAWCZY APARATURY MEDYCZNEJ POLMED Paweł Zagórski, ul. Kobielska 9, lok. 74, 04-359 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40983,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72468,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72468,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72468,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatów do USG w okresie 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED Paweł Zagórski, ul. Kobielska 9, lok.74, 04-359 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27868,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30228,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30228,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30228,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatów EKG w okresie 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FILKOMED, Filip Kowalski, ul. Nowolipie 13 15 m. 10, 00-150 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11854,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatury i sprzętu do fizykoterapii w okresie 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FILKOMED, Filip Kowalski, ul. Nowolipie 13 15 m. 10, 00-150 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27868,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26034,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Usługi konserwacji i napraw różnego sprzętu medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED, Paweł Zagórski, ul. Kobielska 9 lok. 74, 04-359 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37689,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37689,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37689,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Usługi przeglądów, konserwacji i napraw unitów i innego sprzętu stomatologicznego w okresie 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROSMET, Wiesław Rosołowicz, ul. Oławska 5 m.13, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90163,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118425,46

  • Oferta z najniższą ceną: 118425,46 / Oferta z najwyższą ceną: 118425,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.