To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Suwałki: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 105492 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65508 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach: Zadanie 1: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach. Zadanie 2: Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do samodzielnego wykonania materiałów informacyjnych na potrzeby projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GHAJ PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1877,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1805,59
Oferta z najniższą ceną: 1805,59 / Oferta z najwyższą ceną: 2583,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do samodzielnego wykonania materiałów informacyjnych na potrzeby projektu pt. Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
- MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ, ul. T. Kościuszki 60, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 648,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 799,50
Oferta z najniższą ceną: 799,50 / Oferta z najwyższą ceną: 842,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa, montaż i uruchomienie 15 sztuk elektronicznych tablic dynamicznej informacji pasażerskiej na przystanki, wykonane w technologii e-papieru z zasilaniem bateryjnym
- Dostawa leków
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Raczkowska 183 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie - II postępowanie
- Sukcesywana dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.