eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawazestawów do grawitacyjnego systemu separacji p³ytek krwi, endoprotez bipolarnych stawu biodrowego, implantów do osteosyntezy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-06-10

Bia³ystok: Dostawa: zestawów do grawitacyjnego systemu separacji p³ytek krwi, endoprotez bipolarnych stawu biodrowego, implantów do osteosyntezy
Numer og³oszenia: 105351 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego , ul. Marii Curie-Sk³odowskiej 26, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa: zestawów do grawitacyjnego systemu separacji p³ytek krwi, endoprotez bipolarnych stawu biodrowego, implantów do osteosyntezy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa: zestawów do grawitacyjnego systemu separacji p³ytek krwi, endoprotez bipolarnych stawu biodrowego, implantów do osteosyntezy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w Za³±czniku nr 1 do siwz.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7, 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    a) Dokumenty dopuszczaj±ce wszystkie zaoferowane wyroby medyczne z wyj±tkiem instrumentarium do obrotu i u¿ywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: - deklaracja zgodno¶ci - certyfikat CE b) Materia³y informacyjne dotycz±ce zaoferowanych wyrobów i instrumentarium z zaznaczeniem oferowanych wyrobów, z podaniem pozycji, której dotycz±. Materia³y informacyjne maj± zawieraæ wyczerpuj±ce informacje dotycz±ce oferowanego wyrobu (zdjêcia, opisy). Opisy zawarte w prospektach musz± byæ przet³umaczone na jêzyk polski, z tym, ¿e nie wymaga siê t³umaczenia przez t³umacza przysiêg³ego. UWAGA: prosimy o nie przesy³anie ca³ych katalogów, a tylko poszczególnych stron z katalogu (np. w formie kserokopii), z zaznaczeniem /podkre¶leniem/ oferowanych wyrobów i pozycji, której dotycz±.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 10.4 Oferta wspólna: a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika i przek³adaj± dokument pe³nomocnictwa. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania tak¿e o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pe³nomocnictwa nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik. b) W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, dokumenty o których mowa w punkcie 10.2 ka¿dy z podmiotów sk³ada osobno. c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub te podmioty. d) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacje zamówienia. Pozosta³e dokumenty , które wykonawca musi do³±czyæ do oferty: a) Sporz±dzony na podstawie Za³±cznika nr 2 do siwz, opieczêtowany i podpisany przez Wykonawcê Formularz Ogólny Oferty. b) Sporz±dzony przez Wykonawcê - na podstawie Za³±cznika nr 1 do siwz - Formularz Szczegó³owy Oferty, opieczêtowany i podpisany przez Wykonawcê. Orygina³ lub po¶wiadczona notarialnie kopia pe³nomocnictwa do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 10.2 pkt. b) czê¶æ D.II siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty: a) zmianê terminu wykonania zamówienia, gdy Zamawiaj±cy nie wykorzysta asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy w okresie jej obowi±zywania z zastrze¿eniem, i¿ termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ cztery lata; b) zamianê poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwil± zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie móg³ wiedzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, ¿e spe³ni on wszystkie wymogi Zamawiaj±cego, w tym równie¿ cenê jednostkow± brutto, c) zmianê numeru katalogowego lub nazwy w³asnej przedmiotu zamówienia, zmianê sposobu konfekcjonowania, przy czym spe³ni on wszystkie wymogi Zamawiaj±cego i nie wp³ynie to na zwiêkszenie warto¶ci umowy, w tym równie¿ ceny jednostkowej brutto, d) zmianê dotycz±c± obni¿enia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, obni¿ki cen na dany asortyment, e) zmianê limitów ilo¶ciowych zamawianych wyrobów w stosunku do okre¶lonych w poszczególnych pakietu objêtych umow±, zarówno na plus jak i na minus, bez zmian warto¶ci brutto danego pakietu. W przypadku takiej zmiany wykonawca o¶wiadcza, ¿e wyra¿a zgodê na tak± zmianê. 2. Zmiany okre¶lone w ust. 1 nie mog± skutkowaæ wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem warto¶ci umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego. 3. Dopuszczalne bêdzie podwy¿szenie cen towaru wynikaj±ce ze zmiany stanu prawnego, polegaj±cego na zmianie obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, z tym, ¿e cena jednostkowa brutto mo¿e ulec zmianie tylko w stopniu wynikaj±cym ze zmiany stawki podatkowej. 4. Wprowadzenie zmian okre¶lonych w ust. 1 i ust. 3 wymaga uzasadnienia konieczno¶ci zmiany i porozumienia stron oraz sporz±dzenia aneksu do umowy. Zmiany bêd± obowi±zywa³y od dnia podpisania aneksu do umowy do koñca obowi±zywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzaj±cego zmianê).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 15-950 Bia³ystok, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 26, budynek Administracji, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 12:00, miejsce: 15-950 Bia³ystok, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 26, budynek Administracji, kancelaria, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestawy do grawitacyjnego systemu separacji p³ytek krwi, wraz z udostêpnieniem odpowiedniego instrumentarium oraz banku towaru. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w Za³±czniku nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7, 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Endoprotezy bipolarne stawu biodrowego wraz z udostêpnieniem odpowiedniego instrumentarium oraz banku towaru. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w Za³±czniku nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7, 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Kompletno¶æ zestawu banku oraz instrumentarium z uwzglêdnieniem walorów techniczno-u¿ytkowych - 30

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Implanty do osteosyntezy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wskazany zosta³ w Za³±czniku nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7, 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.