eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO



Og³oszenie z dnia 2025-10-07

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294272

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Legionowa 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/wsse-bialystok

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9dbb9c9f-e31e-4ca5-888c-202f35625fd6

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00460639

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00065545/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.8 Zakup samochodu osobowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tzn. za po¶rednictwem: Platformy Zakupowej Marketplanet https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektr.: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem internet.: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji lub przy pomocy poczty
elektr. : przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe wymagania zawarte s± w SWZ (rozdzia³ VII): 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tzn. za po¶rednictwem: Platformy Zakupowej Marketplanet https://wsse
bialystok.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi
w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje strony przekazuj± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem internetowym: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji lub przy pomocy poczty elektronicznej:
przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje, przekazywane
za pomoc± poczty elektronicznej powinny zawieraæ w tytule wiadomo¶ci numer referencyjny sprawy, której ona dotyczy. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie WSSE w Bia³ymstoku https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl; 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”; 3) rejestracja konta nastêpuje poprzez: a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, b) lub je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych; 4) po za³o¿eniu
konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu; komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej; za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji; 4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta,
obs³uguj±ca TLS 1.2, 4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf. 5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³ania danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,
css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd. (…) 13. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy Zakupowej, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa WSSE w Bia³ymstoku, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje dot. RODO zawarte s± w SWZ (rozdzia³ XX):
1. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie
mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2. Wykonawca musi wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych jest Podlaski
Pañstwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bia³ymstoku (adres: 15-099 Bia³ystok, ul. Legionowa 8); 2) w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku funkcjonuje inspektor ochrony danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, w nastêpuj±cy sposób: a) listownie na adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku, ul. Legionowa 8, 15-099 Bia³ystok, b)
poprzez e-mail: iod.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl , 3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy na podstawie art. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustaw± PZP”; 4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
ponadto dane osobowe bêd± opublikowane na stronie internetowej prowadzonego postêpowania i w Biuletynie Informacji Publicznej
Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, je¶li taki obowi±zek bêdzie wynika³ z ustawy PZP; 5) dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby/podmiotu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; 7) ¼ród³em pochodzenia danych osobowych jest podmiot bior±cy udzia³ w postêpowaniu; 8) w odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) osoba/podmiot podaj±cy dane osobowe posiada: a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do swoich danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie tych
danych osobowych narusza przepisy RODO; (…)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO” na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami ilo¶ciowymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi w Za³±czniku nr 1.1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2025 r., o przebiegu nie wiêkszym ni¿ 50 km, nieuszkodzony, sprawny technicznie, wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez ¶ladów wcze¶niejszej eksploatacji, nie mo¿e byæ przedmiotem praw osób trzecich, a tak¿e musi spe³niaæ wszystkie normy stawiane tego typu towarom przez prawo polskie.
Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy pzp, zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w branych pod uwagê kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji podstawowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ)
2) Za³±cznik nr 1.1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ)
4) pe³nomocnictwo, upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik
5) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y sporz±dziæ zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ,
2) oferta musi byæ z³o¿ona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
3) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych,
4) wype³niaj±c Formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
5) o¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ sk³adane s± przez wszystkich Wykonawców wspólnie, z wyj±tkiem o¶wiadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (za³±cznik nr 2 do SWZ), które sk³adane jest przez ka¿dego Wykonawcê oddzielnie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owy zakres dot. mo¿liwo¶ci zmiany umowy zosta³ opisany w SWZ (rozdzia³ VI) oraz w Za³±czniku nr 3 do SWZ –wzorze umowy: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 2. Projektowane postanowienia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 3. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, spe³niaj±cy wszystkie warunki okre¶lone w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania jego produkcji (lub jego elementów) przez producenta, co bêdzie potwierdzone stosownym pismem, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy, ani zmiany terminu realizacji zamówienia,
2) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, o lepszych parametrach, wydajno¶ci i jako¶ci w stosunku do warunków okre¶lonych w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania produkcji przez producenta przedmiotu zamówienia pierwotnie oferowanego (lub jego elementów), co bêdzie potwierdzone stosownym pismem, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy, ani zmiany terminu realizacji zamówienia
3) gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian
umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
3. Ponadto zmiana umowy jest dopuszczalna gdy:
1) zaistniej± przes³anki z art. 455 ust. 1 pkt 1,2,3 i ust. 2 ustawy PZP;
2) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ 10 % warto¶ci umowy brutto, okre¶lonej zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do umowy dla danego pakietu (czê¶ci);
3) nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy PZP.
4. Wszystkie wymienione w niniejszym paragrafie postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, jest zaistnienie sytuacji dopuszczaj±cej zmianê oraz z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnego aneksu (z wy³±czeniem wyj±tków przewidzianych w umowie) i bêd± mo¿liwe w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.