To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105186 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Szczecin: Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów i/lub ich części zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia
20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez jednostki Policji w podziale na 4 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533501-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
810903040, ul.
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 8211479, faks
91 8211477, e-mail
zzp@szczecin.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów i/lub ich części zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 2012 , poz. 1137 ze zmianami) zlecanych przez jednostki Policji w podziale na 4 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZ-2380-76/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu usług związanych z usuwaniem i holowaniem pojazdów i/lub ich części zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 2012 , poz. 1137 ze zmianami). 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części zamówienia obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji tj.: część 1 - usuwanie i holowanie pojazdów o DMC do 3,5t włącznie nadzór kompetencyjny KPP Szczecinek - na obszarze całego powiatu szczecineckiego; część 2 - usuwanie i holowanie pojazdów o DMC powyżej 3,5t nadzór kompetencyjny KPP Gryfice - na obszarze całego powiatu gryfickiego; część 3 - usuwanie i holowanie pojazdów o DMC powyżej 3,5t nadzór kompetencyjny KP Chojna - na obszarze gmin: Chojna, Trzcińsko Zdrój, Cedynia, Moryń i Mieszkowice; część 4 - usuwanie i holowanie pojazdów o DMC powyżej 3,5t nadzór kompetencyjny KPP Szczecinek - na obszarze całego powiatu szczecineckiego; 3. Realizacja każdej usługi obejmuje: a) przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego; b) dojazd do wskazanego miejsca w czasie: - nie dłuższym niż 60 minut od chwili otrzymania zlecenia w przypadku realizacji części 1 zamówienia oraz - nie dłuższym niż 90 minut od chwili otrzymania zlecenia w przypadku realizacji części 2, 3 i 4 zamówienia; c) protokolarne przejęcie pojazdu i/lub jego części od policjanta, załadunek, dojazd najkrótszą drogą do miejsca wyładunku wskazanego przez Zamawiającego; d) należyte zabezpieczenie pojazdu i/lub jego części przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu; e) wyładunek pojazdu i/lub jego części w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu; f) protokolarne przekazanie pojazdu i/lub jego części osobie upoważnionej przez właściciela parkingu, z którym Zamawiający podpisał umowę na przechowywanie pojazdów. Parking położony jest w odległości do 30 km od siedziby jednostki zlecającej usługę. 4. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną (potwierdzonych drogą faksową)przez oficera dyżurnego jednostki. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony Umowy. 5. Określona ilość usług określona w załącznikach nr 4.1 - 4.2 do siwz - Formularz kalkulacji cenowej jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 6. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ryczałtowa brutto musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia w całości. Wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowej usługi typu dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie pojazdu spoza drogi, rozładunek, użycie dźwigu, specjalistycznego sprzętu, zabezpieczenie pojazdu i przewozu na wskazany parking, ubezpieczenie itp. muszą zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie ofertowej. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca. Koszt dojazdu do miejsca zdarzenia drogowego musi być wkalkulowany w opłatę za wykonanie jednorazowej usługi holowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej przez Zamawiającego na wskazanym parkingu. 7. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związaną z przedmiotem zamówienia w trakcie całego okresu obowiązywania umowy na kwotę nie mniejsza niż 70.000 zł. 9. Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi (tj. dojazdem do miejsca zdarzenia pojazdem holującym, załadunkiem uszkodzonego pojazdu i/lub jego części i jego transportem do miejsca rozładunku i rozładunku) na cały okres realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50118110-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: KPP Szczecinek dla pojazdów o DMC do 3,5t włącznie |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 92 ust. 1 pkt 7 uPzp w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp) gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jedyna oferta złożona została odrzucona na na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 8 uPzp | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: KPP Gryfice dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 t |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnienie postępowania (art. 92 ust. 1 pkt 7 uPzp) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: KP Chojna dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 t |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnienie postępowania (art. 92 ust. 1 pkt 7 uPzp) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: KPP Szczecinek dla pojazdów o DMC powyżej 3,5t |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 92 ust. 1 pkt 7 uPzp w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp) gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jedyna oferta złożona została odrzucona na na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 8 uPzp | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





