eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przebudowa ul. 55 Pułku Piechoty w Lesznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105004 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Leszno: Przebudowa ul. 55 Pułku Piechoty w Lesznie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3592-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, krajowy numer identyfikacyjny 000660995, ul. ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131, e-mail dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. 55 Pułku Piechoty w Lesznie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa ul. 55 Pułku Piechoty w Lesznie" Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45.23.31.40-2 - roboty drogowe 45.31.61.10-9 - instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00-9 - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: przebudowy nawierzchni jezdni, miejsc postojowych, chodników i ciągu pieszo-rowerowego w ul. 55 Pułku Piechoty w Lesznie wraz z wykonaniem doświetlenia przejść dla pieszych i rowerzystów oprawami typu LED oraz usunięciem kolizji powstałej z nowym profilem prawo skrętu z ul. 55 Pułku Piechoty w ul. Grunwaldzką, zgodnie ze sporządzoną dokumentacją techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zakresem robót przedstawionym w załączonym do SIWZ kosztorysie ofertowym (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i kosztorysie ofertowym. Wymienione dokumentacje są załącznikami SIWZ (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.bip.leszno.pl 4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) projekcie budowlanym, 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 3) obowiązujących normach, 4) kosztorysie ofertowym z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów: 1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujących normach, 2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru danej branży świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie, 3) nierówności podłużne i poprzeczne dla nawierzchni z prefabrykatów betonowych mierzone 4 m łatą i klinem nie mogą przekraczać 6 mm, 4) nośność podbudowy powinna odpowiadać wymaganiom dla ruchu KR-3, 5) materiały porozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania (prefabrykaty) należy układać na paletach, które następnie zostaną wywiezione przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie administracyjnym miasta Leszna; przy czym dostarczenie odpowiedniej ilości palet należy do obowiązków Wykonawcy, 6) destrukt asfaltowy pozyskany z frezowania nawierzchni bitumicznej należy wywieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie administracyjnym Miasta Leszna, 7) kruszywo kamienne pozyskane z podbudowy należy wywieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie administracyjnym Miasta Leszna, 8) pozostałe materiały porozbiórkowe oraz masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 9) Ustala się następujące zasady prowadzenia wycinki drzew: a) wycinkę drzew oraz karczowanie pni należy wykonywać pod nadzorem Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie, b) całość pozyskanego drewna z wycinki musi zostać odwieziona do siedziby Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie przy ul. Cypriana Kamila Norwida 4, c) gałęzie należy rozdrobnić rąbakiem do drewna i rozdrobniony urobek przekazać do MZZ, d) korzenie z karczowania należy wywieźć na wysypisko z uwzględnieniem opłaty za składowanie lub zagospodarować we własnym zakresie, 5. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach ofertowych. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w kosztorysach ofertowych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać akceptację Zamawiającego i inspektora nadzoru danej branży. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub kosztorysie ofertowym wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) ustanowienie Kierownika Budowy i Kierowników Robót dla poszczególnych branż, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz sporządzanie we współpracy z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż i Zamawiającym protokołów z rad budowy; 3) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, uzgodnienie i zatwierdzenie z organami przewidzianymi przepisami ustawy "Prawo o ruchu drogowym" oraz oznakowanie robót zgodnie z tym projektem; 4) zagospodarowanie mas ziemnych uzyskanych z terenu budowy; 5) prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający korzystanie z przyległych nieruchomości przez ich właścicieli; 6) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na placu budowy jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych; 7) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej; 8) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 9) wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach administracyjnych miasta Leszna; 10) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 11) organizację min. 1 raz na dwa tygodnie posiedzeń koordynacyjnych - tzw. rad budowy wraz z udziałem w nich upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, przedstawiciela Zamawiającego, Kierownika Budowy i Kierowników Robót, Inspektorów Nadzoru. Terminy rad budowy należy uzgodnić z Zamawiającym. Ponadto Przedstawiciele Wykonawcy są zobowiązani do uczestniczenia w tzw. naradach technicznych na każde żądanie Zamawiającego; 12) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 13) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 14) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 15) wykonywanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do Wykonawcy; 16) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) Protokolarne przejęcie placu budowy od Zamawiającego 2) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektorów Nadzoru. 4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy. 6) Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ. 7) Opracowania harmonogramu realizacji robót i jego aktualizacji na każde polecenie Inspektorów Nadzoru lub Zamawiającego. Harmonogram oraz jego aktualizacje należy przedstawiać Inspektorom Nadzoru poszczególnych branż w celu zaopiniowania i akceptacji. Pierwszy harmonogram do akceptacji Inspektorów Nadzoru wszystkich branż należy przekazać w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. Aktualizacje należy składać w terminie 7 dni od wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego. 8) Usuwanie z placu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 9) Uczestniczenie w radach budowy Kierownika Budowy oraz odpowiednich Kierowników Robót, którzy przedstawią zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektorów Nadzoru i przez Zamawiającego, w szczególności nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania zamówienia. 10) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru danej branży. 11) Wykonanie na polecenie Inspektorów Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 12) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych Wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 13) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 48 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca zobowiązany jest na zlecenie Zamawiającego do zrealizowania zamówienia po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie przetargowej, w terminie ustalonym z Zamawiającym. W przypadku nie dotrzymania terminu Zamawiający upoważniony jest do zlecenia przedmiotowego zakresu innemu wykonawcy przy zachowaniu warunków gwarancji. 11. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 6 ust. 8 lit. a upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 12. Przekazanie placu budowy nastąpi po zrealizowaniu przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. przebudowy sieci wodociągowej, co wstępnie przewidywane jest na miesiąc czerwiec 2017r. 13. Z tytułu opóźnień w przekazaniu placu budowy Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo żądania odszkodowania w ramach kar umownych. 14. W przypadku przerwania prac z winy wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością) zastosowane zostaną przepisy § 10 ust. 1 lit. c), o których mowa w załączonym do specyfikacji projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 15. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robot. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki. 17. Przed odbiorem końcowym dopuszcza się dokonanie dwóch odbiorów częściowych robót, przy czym łączna wartość odbiorów częściowych nie może przekraczać 70% wartości kontraktu. Do odbioru częściowego należy przedłożyć kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru. 18. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, Podwykonawcy, Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z kontraktem i obiekt (element obiektu) pozbawiony jest wszelkich wad załączając jednocześnie: 1) geodezyjnie potwierdzony obmiar robót 2) kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru, 3) wyniki badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów, nośności oraz pomiary spadków poprzecznych i równości podłużnej wykonanej nawierzchni, wykonanych w obecności Inspektora Nadzoru branży drogowej w czasie realizacji do momentu odbioru końcowego włącznie. 4) deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.), 5) Podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. protokół stwierdzający właściwe wyniesienie urządzeń wod.-kan. oraz drożność wykonanych wpustów ściekowych 6) pisemną gwarancję na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia, 7) Wypełniony dziennik budowy, 8) szkice geodezyjne powykonawcze (2 egzemplarze) z potwierdzonym przyjęciem przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45231400-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2481242.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Sp. z o.o., marek.stankowski@strabagcom, ul. Parzniewska 10, 05-800, Pruszków, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1842531.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1798620.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2568081.32
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 354936.02
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.