To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104423 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Gorzów Wielkopolski: "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16 t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54046-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
21022150800000, ul.
ul. Kwiatowa
10,
66400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
95 738 14 91, faks
95 738 14 95, e-mail
zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16 t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-6/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych o dmc przekraczającej 16 t zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego" 2.Kod CPV:50118110-9 Usługi holownicze; 50118000-5 Usługi w zakresie pomocy drogowej;63712000-3 Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego.3. Opis przedmiotu zamówienia: a) Wszędzie, gdzie w SIWZ i jej załącznikach wymienia się pojęcie:POJAZD - należy przez to rozumieć pojazd samochodowy lub inny o DMC przekraczającej 16t. CZĘŚCI - należy przez to rozumieć części pojazdu oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe stanowiące zarówno jego wyposażenie jak i nie będące jego wyposażeniem lecz zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia.b)Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16t.c) Usługi będące przedmiotem zamówienia dotyczą holowania/przewozu pojazdów samochodowych/części przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzenia w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 §1 Kodeksu postępowania karnego (Dz. U. z 1997r., nr 89, poz. 555, z późn. zm.), na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.Dz.U.z 2017r.,poz.128).d)Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotowe usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997r. (t.j.Dz.U.z 2017r., poz. 128) i aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy.e)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:e.1 przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę,7 dni w tygodniu); czas reakcji Wykonawcy od momentu przyjęcia zlecenia dyspozycji do momentu podjęcia wykonania przedmiotowej usługi (wyjazd holownika)- max 30 minut. Wskazany czas reakcji jest czasem maksymalnym, jednakże Wykonawca może zaoferować czas krótszy na zasadach opisanych w SIWZ, dotyczących kryterium oceny ofert. e.2 dojazd holownika do wskazanego w dyspozycji miejsca wezwania (zdarzenia) i przystąpienie do realizacji usługi od momentu przejęcia zlecenia dyspozycji - w czasie max 90 minut. Wskazany czas dojazdu jest czasem maksymalnym, jednakże Wykonawca może zaoferować czas krótszy na zasadach opisanych w SIWZ, dotyczących kryterium oceny ofert. e.3 podjęcie wszelkich czynności umożliwiających załadunek pojazdu/części na pojazd holujący niezwłocznie po zakończeniu przez funkcjonariuszy prac na miejscu zdarzenia (np. wyciągnięcie pojazdu/części na pobocze drogi) i rozładunek/wyładunek na miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dyspozycji; e.4 załadunek pojazdu, jego części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem, lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; e.5 zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów, niezwłocznie po zakończeniu przez nich prac, opisanych w dyspozycji holowania pojazdu/ części;e.6 uprzątnięcie elementów pojazdu zabieranego z drogi, jej pobocza, jak i ładunku przewożonego przez pojazd. Elementy te w przypadku braku decyzji ze strony policjanta Wykonawca zbiera/usuwa i utylizuje we własnym zakresie; e.7 usunięcie zanieczyszczeń powstałych na drodze, jej poboczu w wyniku zdarzenia lub w wyniku działań Wykonawcy; w związku z czym konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę we własnym zakresie środka neutralizującego ,sorbentu w ilości koniecznej do usunięcia zanieczyszczenia np. wyciek oleju itp.; e.8 zabezpieczenie pojazdów/części przed uszkodzeniem, zniszczeniem, działaniem warunków pogodowych (np. wiatru, opadów atmosferycznych i mrozu), pożarem, kradzieżą, utratą w czasie wykonywania prac związanych z wykonywaniem przedmiotowej usługi oraz w czasie transportu na parking depozytowy lub wskazane w dyspozycji miejsce; e.9 holowanie/przewóz pojazdu, jego części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem, lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia, na wskazany przez Zamawiającego w dyspozycji parking strzeżony lub wskazane w dyspozycji miejsce; e.10 rozładunek/wyładunek pojazdu/części na miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dyspozycji wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; e.11 czas wykonania usługi opisanej w ppkt e) nie może przekroczyć łącznie 180 minut od momentu przystąpienia do jej wykonania na miejscu zdarzenia, chyba, że dowodzący działaniami funkcjonariusz na miejscu zdarzenia dopuszcza i zgadza się na wydłużenie czasu odnotowując ten fakt na druku dyspozycji przekazanej Wykonawcy. f) Wykonawca zobowiązany będzie do: f.1 wykonywania czynności, o których mowa w ppkt e) powyżej na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza garnizonu lubuskiego, uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją holowania pojazdu/części (zał. nr 2 do umowy); f.2 zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; f.3 niezwłocznego wykonywania czynności, o których mowa w ppkt e) powyżej; f.4 wykonywania dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji holowania pojazdu/części w protokole zdawczo-odbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy lub wskazane w dyspozycji miejsce; f.5 optymalnego wykorzystania dostępnego mu sprzętu; w ten sposób, że w przypadku, gdy na lawecie holowany jest więcej niż 1 pojazd, np. pojazd i części - Wykonawca naliczy jedną opłatę - zgodną z ofertą Wykonawcy dla realizowanej usługi; f.6 w trakcie świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązuje się używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie, jako "transport". f.7 zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska; f.8 do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług; f.9 w trakcie świadczenia usługi, do przejęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane/przewożone pojazdy/części zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia; f.10 prowadzenia i przekazywania do Zamawiającego, za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KMP/KPP, w terminie do 5-go każdego miesiąca wykazu holowanych/przewożonych w okresie minionego miesiąca pojazdów/części zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia; f.11 okres rozliczeniowy pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym nie może być dłuższy niż 1 miesiąc, z zastrzeżeniem lit. f.10 powyżej; f.12 zachowania tajemnicy i nieudzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przewożonych i przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów/części. g) Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowiła załącznik do zawartej umowy. h) Wykonywanie przewozu drogowego na zlecenie Zamawiającego nie jest świadczeniem przez Wykonawcę usługi w ramach pomocy drogowej, akcji humanitarnej czy działań ratunkowych, lecz wykonywaniem klasycznego transportu drogowego z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. W związku z tym pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony w: - tachograf (czas pracy kierowców); - SEPO - system elektronicznego poboru opłat - pojazdy o DMC przekraczającej 3,5 t. i) Wybrany Wykonawca musi, przez cały okres realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokument polisy Wykonawca przedstawi do wglądu Zamawiającemu przed zawarciem umowy. Z przedstawionych dokumentów ubezpieczenia musi wynikać jego opłacenie. Jeżeli informacji o opłaceniu ubezpieczenia nie ma w samym dokumencie ubezpieczenia należy przedstawić dokument potwierdzający jego opłacenie. W sytuacji, gdy polisa ubezpieczeniowa straci ważność w trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu bez wezwania, wznowione i opłacone ubezpieczenie lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. j) Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń). 4. Sposób i termin płatności: przelewem, 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej i zgodnej z umową faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KPP/KMP. Szczegółowy opis sposobu realizacji płatności zawiera Projekt umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. Maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto wynikającej z oferty Wykonawcy. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w niniejszej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto umowy". 6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 7. Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu ofertowym (zał. do SIWZ), a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 8. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 9. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art.29 ust.3a ustawy Pzp.). 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ mowa jest o przedmiocie zamówienia, bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia wskazany w ppkt 1. 12. PODWYKONACY: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego, na mocy art. 36a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp., Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części usług, tj. usług w zakresie holowania/przewozu zabezpieczonych pojazdów/części przez Policję do celów procesowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50118110-9
Dodatkowe kody CPV:
50118000-5,
63712000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp. i KPP Strzelce Kraj. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19105.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)" Uzasadnienie faktyczne: Na ww. część, w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w dniu 29.03.2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 54046-2017 złożono jedną ofertę podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrz. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)" Uzasadnienie faktyczne: na ww. część, w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w dniu 29.03.2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 54046-2017, nie złożono żadnych ofert. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Międzyrzecz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12536.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10209.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;" Uzasadnienie faktyczne: na ww. część, w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w dniu 29.03.2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 54046-2017 złożono 1 ofertę, złożona oferta jest ważna. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zadania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;" Uzasadnienie faktyczne: na ww. część, w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w dniu 29.03.2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 54046-2017 złożono 1 ofertę, złożona oferta jest ważna. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zadania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Żary |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9138.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8856.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;" Uzasadnienie faktyczne: na ww. część, w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w dniu 29.03.2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 54046-2017 złożono 1 ofertę, złożona oferta jest ważna. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zadania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9138.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8459.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawene: na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)" Uzasadnienie faktyczne: na ww. część, w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w dniu 29.03.2017r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 54046-2017, nie złożono żadnych ofert. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6796.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4674.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp. II
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.