eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Nadarzyńskiej w Żółwinie na odc. od ul. Słonecznej do ul. Leśnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104418 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Brwinów: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Nadarzyńskiej w Żółwinie na odc. od ul. Słonecznej do ul. Leśnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526571-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 93416-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Grodziska 12, 05840 Brwinów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940, e-mail h.bak@brwinow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Nadarzyńskiej w Żółwinie na odc. od ul. Słonecznej do ul. Leśnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Nadarzyńskiej w Żółwinie na odc. od ul. Słonecznej do ul. Leśnej. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust. 3, normami branżowymi oraz wynikających z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie, a w szczególności: 1) budowa ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,0m (kostka betonowa bezfazowa Holland kolor szary), 2) budowa chodnika o szerokości 2,0m (kostka betonowa Holland kolor szary), 3) budowa odwodnienia (w miejscu likwidowanego rowu przydrożnego) w postaci rowu krytego i odwodnienia liniowego wraz z wpustami ulicznymi, wlotami rowów przydrożnych do projektowanego rowu krytego, wlotem rowu krytego do istniejącego rowu przydrożnego (wpusty krawężnikowe, z rusztami z żeliwa, w wypadku wpustów typowych drogowych polimero - cementowe, natomiast włazy na studniach żeliwne z wkładem betonowym i wentylacją. Elementy betonowe przeznaczone do budowy kanalizacji, przewidziane projektem do izolacji zewnętrznej, należy dostarczyć na plac budowy zaizolowane, dopuszcza się wyłącznie uzupełnienie ubytków i uszkodzeń, względnie połączeń). 4) remont zjazdów (kostka betonowa bezfazowa Behaton kolor czerwony), 5) remont odcinków istniejących rowów przydrożnych wraz z umocnieniem dna i skarp oraz umocnienie skarp i dna rowu melioracyjnego RS-11 (rów znajduje się w okolicy ul. Nadarzyńskiej przy posesji nr 126) płytami ażurowymi, kotwionymi palikami do skarp i dna, obłożone darniną), przy krawędzi natarcia i odpływu na długości 1m dno rowu po wyczyszczeniu wyłożyć kamieniem polnym na równo z dnem, 6) korekta wysokościowa istniejącej jezdni, a gdy zajdzie taka potrzeba odtworzenie jej konstrukcji, 7) uzupełnienie nawierzchni wzdłuż krawężnika ulicznego mieszanką mineralno-asfaltową, gdy zajdzie taka konieczność, 8) wykonanie nasadzenia 1 szt. drzewa liściastego o prostym pniu - lipa drobnolistna o obwodzie pnia min. 14 cm (pomiar na wysokości 100 cm) na placu zabaw w Żółwinie (w okolicy skrzyżowania ul. Nadarzyńskiej z ul. Kasztanową), 9) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu i zakresem określonym w załączniku nr 1, 10) w miejscach projektowanej zieleni wykonać humusowanie z obsianiem, 11) dostosowanie wysokościowe elementów naziemnych podziemnej infrastruktury sieci uzbrojenia terenu (włazów studzienek teletechnicznych, pokryw zaworów gazu, wodociągu, itp.), 12) odwodnienie wykopów zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i STWiOR, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 13) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 14) uzgadnianie na bieżąco z Zamawiającym materiałów do wbudowania zgodnie z zapisami STWiOR, 15) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, w sposób umożliwiający dostęp dla obsługi posesji przez mieszkańców w/w drogi, 16) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 17) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 x 2 kpl. dla każdej z branż (drogowej, sanitarnej ) zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 1 pkt.19 umowy, 18) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w/s uzgodnienia usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu, i STWiOR, 19) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 20) przed zgłoszeniem budowy do odbioru dokonanie komisyjnego (przy uczestnictwie przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie Sp. z o.o. z/s w Brwinowie, ul. Wilsona 46) przeglądu i odbioru czystości i naprawy uszkodzeń po budowie wszystkich urządzeń wod-kan na trasie i bezpośrednim sąsiedztwie budowy (w tym wcześniej wybudowanych włazów na studniach kanałów sanitarnych i deszczowych, skrzynek żeliwnych na zasuwach itp.). W wypadku stwierdzenia przez Wykonawcę takich uszkodzeń przed rozpoczęciem jakichkolwiek robót na budowie, powinien on niezwłocznie zgłosić to do Zamawiającego lub zarządzającego siecią celem kontroli i odnotowania tego faktu, 21) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie. 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja zawarta w załączniku nr 6 do SIWZ, składająca się z: 1) projektu budowlano - wykonawczego /branża drogowa i sanitarna/; 2) protokołu z narady koordynacyjnej z dnia 10.08.2016r. wraz załącznikiem- rys. nr PZ-01/01- plansza zbiorcza uzbrojenia terenu ; 3) projektu zagospodarowania terenu - rys nr PZT-01/01/branża drogowa i sanitarna/; 4) załącznika mapowego - umocnienie rowu melioracyjnego RS-11-1; 5) decyzji nr 127/2017 z dnia 17 marca 2017r. (zezwolenie na usuniecie drzew); 6) decyzji nr 63/15 z dnia 17.06.2015r. - pozwolenie wodnoprawne; 7) operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych, 8) projektu stałej organizacji ruchu, 9) zgłoszenia wykonania robót budowlanych L.dz. WA-6743.4.282.2017.I; 10) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót /branża drogowa i sanitarna/; stanowiąca integralną część niniejszej umowy. 4.1. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności- układania kostki betonowej, 4.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 4.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 4.2. b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 4.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 4.1. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 4.7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 4.1.-4.4. Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 4.8. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących podbudowy, ustawianie krawężników i oporników betonowych, przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust.4.1-4.4., a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 5. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty końcowego odbioru robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Nadarzyńskiej w Żółwinie na odc. od ul. Słonecznej do ul. Leśnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT357645.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk, , ul. Królewska 21, 05-822, Milanówek, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394313,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394313,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394313,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.