To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104317 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Lubomierz: Dostawa w formie leasingu 2 pojazdów: specjalnego do zimowego utrzymania dróg z urządzeniem hakowym oraz samochodu śmieciarki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537418-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2039414700000, ul.
ul. Kargula i Pawlaka
16,
59623
Lubomierz, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
510 093 507, faks
, e-mail
zuok.izery@onet.eu
Adres strony internetowej (URL): www.e-izery.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu 2 pojazdów: specjalnego do zimowego utrzymania dróg z urządzeniem hakowym oraz samochodu śmieciarki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.01/06/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa w formie leasingu 2 pojazdów: specjalnego do zimowego utrzymania dróg z urządzeniem hakowym oraz samochodu śmieciarki" 1.1. Pojazd specjalny przystosowany do zimowego utrzymania dróg z urządzeniem hakowym do kontenerów budowlanych. Dane techniczne: 1. Dopuszczalna masa całkowita min.15 ton, długość ramy liczona od kabiny min. 4,5 m 2. Liczba osi: dwie 3. Rok produkcji 2007 lub młodszy 4. Pojazd zarejestrowany w Polsce jako samochód specjalny 5. Napęd na dwie osie z blokadą przedniego i tylnego mostu 6. Silnik wysokoprężny o mocy minimum 280 KM, spełniający normy emisji spalin EURO 4 7. Oś przednia - zawieszenie resor 8. Oś tylna - zawieszenie resor 9. Przystawka odbioru mocy spełniająca wymagania zabudowy 10. Układ hamulcowy z systemem ABS 11. Układ kierowniczy ze wspomaganiem 12. Zabezpieczenia: fabryczny immobiliser 13. Pozostałe: - siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym - lusterka boczne ogrzewane - oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego - komputer pokładowy 14. Urządzenie hakowe do odbioru kontenerów budowlanych o pojemności od 5 m3 do 10 m3, o nominalnej mocy załadunkowej min 8 ton 15. Czołownica przystosowana do podczepienia pługu śnieżnego sterowanego elektrycznie 1.2. Samochód śmieciarka. Dane techniczne 1. Dopuszczalna masa całkowita do 3,5t 2. Rok produkcji nie starszy niż 1998 3. Kabina krótka 3-miejscowa 4. Napęd na obie osie 5. Blokada tylnego mostu 6. Silnik wysokoprężny o mocy minimum 120 KM 7. Obsługa pojemników od 80l do 360l 8. Pojemność zabudowy minimum 4m3 2. Pozostałe wymagania 2.1. Pojazd musi być zarejestrowany w Polsce jako pojazd ciężarowy specjalny do przewozu odpadów komunalnych. 2.2. Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy tez oznaczenia innej firm z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu. Zaoferowany pojazd przez Wykonawcę musi znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej polskiej. Wykonawca ( firma leasingowa) zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy sprzedaży na pojazd określony w SIWZ. 2.4. Pojazdy muszą spełniać niżej wymienione wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyposażeniem wyższym niż wymagane. CPV: 66114000-2 Usługi leasingu 1. Warunki leasingu 1.1. Okres leasingowania - 48 miesięcy, rate równe. 1.2. Pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w miesiącu następnym po podpisaniu umowy i opłaceniu czynszu inicjalnego. 1.3. Czynsz inicjalny w wysokości 18 450,00 brutto. 1.4. Opłata za wykup nastąpi po opłaceniu ostatniej raty leasingowej. 1.5. Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów. 1.6. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingodawcy z tytułu należytego wykonania umowy. 1.7. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. 1.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. 1.9. Cena podana w ofercie nie obejmuje kosztów ubezpieczenia przedmiotu umowy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków i opłat związanych z prowadzeniem usług tymi pojazdami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT365853.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 442923.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBOMIERZ
więcej: przetargi LUBOMIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.