eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeżoweKompleksowa organizacja szkoleń dla uczestników projektuCZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE JEŻOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-14

Jeżowe: Kompleksowa organizacja szkoleń dla uczestników projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE JEŻOWE
Numer ogłoszenia: 104230 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Jeżowe 136a, 37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie, tel. 15 8794900, faks 15 8794342.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowe.bip.info.pl, www.opsjezowe.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ośrodek pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja szkoleń dla uczestników projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE JEŻOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kompleksowej organizacji szkoleń oraz kursów zawodowych dla 27 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Jeżowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń w następującym zakresie: 1)Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć: a)Czas trwania kursu: 250 godzin (w tym na zajęcia praktyczne powinno przypadać około 160 godzin, natomiast na zajęcia teoretyczne około 90 godzin); b) Liczba uczestników: 1 grupa - 12 osób; c)Miejsce szkolenia: teren gminy Jeżowe; d)Termin przeprowadzenia szkolenia: lipiec - sierpień 2010 r.; e)Zagadnienia wymagane w programie kursu: Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem, higiena w procesie produkcji żywności, zasady racjonalnego żywienia, przyjęcia okolicznościowe - sprzęt i urządzenia, nakrycia na stoły okolicznościowe, zasady dekoracji stołów i potraw, obsługa konsumenta, techniki noszenia naczyń i tac, zasady serwowania dań zasadniczych, deserów, napojów bezalkoholowych zimnych i gorących, napojów alkoholowych, potrawy cateringowe, aranżacje stołów i sal, aspekty sanitarno - higieniczne przy produkcji i obrocie żywnością; f)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co najmniej 35 godzin zajęć. Osoby skierowane na kurs będą posiadały aktualne badania lekarskie; g)Kurs powinien kończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty: -zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników z zakresu technologii gastronomicznej, organizacji przyjęć oraz potraw cateringowych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność; -zapewnienia odzieży ochronnej w postaci fartucha oraz nakrycia głowy. Odzież ochronna zostanie przekazana nieodpłatnie kursantom; -materiałów, urządzeń oraz produktów i surowców niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych; -zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych i kuchni) wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki; -przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; -ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia; -zapewnienia każdego dnia cateringu dla wszystkich uczestników kursów, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne), z tym że dla uczestników kursu Kucharz Wykonawca powinien wyłączyć zapewnienie obiadu w trakcie zajęć praktycznych obejmujących zajęcia z przygotowywania posiłków; i)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek; 2)Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz umiejętnością fakturowania: a)Czas trwania kursu: 180 godzin (w tym na zajęcia praktyczne z obsługi komputera i kas fiskalnych powinno przypadać co najmniej 110 godzin, na zajęcia teoretyczne powinno przypadać około 70 godzin); b)Liczba uczestników: 1 grupa - 11 osób; c)Miejsce szkolenia: teren gminy Jeżowe; d)Termin przeprowadzenia szkolenia: lipiec - sierpień 2010 r.; e)Zagadnienia wymagane w programie kursu: obsługa komputera w zakresie systemu Windows oraz elementów pakietu MS Office XP, zagadnienia prawne dotyczące handlu, ewidencja obrotu towarowego, dokumentowanie sprzedaży, obsługa komputerowych programów użytkowych zakresie sprzedaży i gospodarki magazynowej , obsługa kas fiskalnych, standardy obsługi klienta w handlu, wybrane zagadnienia z towaroznawstwa, organizacja procesu sprzedaży i elementy marketingu, Aspekty higieniczno- sanitarne przy produkcji i obrocie środkami spożywczymi; f)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co najmniej 30 godzin zajęć. Osoby skierowane na kurs będą posiadały aktualne badania lekarskie; g)Kurs powinien kończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty: -zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników ) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność; -zapewnienia urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych; -zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki; -przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; -ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia; -zapewnienia każdego dnia cateringu dla wszystkich uczestników kursów, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne); i)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek; 3)Fryzjer z egzaminem czeladniczym: a)Czas trwania kursu: 250 godzin (w tym na zajęcia praktyczne powinno przypadać co najmniej 200 godzin, na zajęcia teoretyczne powinno przypadać około 50 godzin; b)Liczba uczestników: 1 osoba; c)Miejsce szkolenia: teren powiatu niżańskiego i stalowowolskiego; d)Termin przeprowadzenia szkolenia: lipiec - sierpień 2010 r.; e)Zagadnienia wymagane w programie kursu: higiena zawodowa, podstawy chemiczne materiałów fryzjerskich, technologie fryzjerskie, praktyczna nauka zawodu; f)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 16:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co najmniej 30 godzin zajęć. Osoba skierowana na kurs będzie posiadała aktualne badania lekarskie; g)Kurs powinien kończyć się egzaminem na tytuł czeladnika w zawodzie Fryzjerstwo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 października 2005r. w sprawi egzaminów na tytuły czeladnika i mistrza w zawodzie , przeprowadzanych przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty: -zapewnienia uczestnikowi kursu materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnik kursu otrzyma na własność; -zapewnienia urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych; -zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki; -przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; -ubezpieczenia uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia; -zapewnienia każdego dnia cateringu dla uczestnika kursu, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne); -koszt przeprowadzenia egzaminu, wydania zaświadczenia; -zapewnienia odzieży ochronnej w postaci profesjonalnego fartucha. Odzież ochronna zostanie przekazana nieodpłatnie kursantowi; 4)Obsługa komputera od podstaw: a)Czas trwania kursu: 80 godzin; b)Kurs dla osób niepełnosprawnych; c)Liczba uczestników: 3 osoby; d)Miejsce szkolenia: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kamieniu; e)Termin przeprowadzenia szkolenia: czerwiec - lipiec 2010 r.; f)Zagadnienia wymagane w programie kursu: podstawy obsługi komputera, środowisko Windows, obsługa programów WORD, EXEL, praca w Internecie: wyszukiwanie informacji, e-mail; g)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 14:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co najmniej 15 godzin zajęć; h)Kurs powinien kończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy. i)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty: -zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność; -zapewnienia urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych; -zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki; -przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; -ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia; -zapewnienia każdego dnia cateringu dla wszystkich uczestników kursów, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne); j)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek; 5)Psycholog: a)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie poradnictwa i wsparcia indywidualnego oraz grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno -zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową dla 27 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Jeżowe. b)Czas trwania kursu: Grupa I i II: 1 godzina poradnictwa indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) oraz 24 godziny poradnictwa grupowego. Grupa III: 2 godziny indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) 10 godzin poradnictwa grupowego. c)Liczba uczestników: Grupa I - 12 osób, Grupa II - 12 osób, Grupa III - 3 osoby; d)Miejsce szkolenia: Grupa I i II: teren gminy Jeżowe. Grupa III: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kamieniu. e)Termin przeprowadzenia szkolenia: maj - czerwiec 2010 r.; f)Zagadnienia wymagane w programie kursu: komunikacja interpersonalna, trudne sytuacje - jak sobie z nimi radzić, asertywność, stres- jak sobie z nim radzić, Wyznaczanie celów, Siła pozytywnego myślenia, wartości i zasady w pracy i życiu, umiejętności społeczne; g)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co najmniej 24 godziny zajęć; h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty: -zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność; -zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki; -przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; -ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia; i)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek; 6)Usługi doradcy zawodowego: a)Czas trwania kursu: Grupa I i II: 1 godzina poradnictwa indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) oraz 12 godziny poradnictwa grupowego. Grupa III: 1 godzina indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) 10 godzin poradnictwa grupowego. b)Liczba uczestników: Grupa I - 12 osób, Grupa II - 12 osób, Grupa III - 3 osoby; c)Miejsce szkolenia: Grupa I i II: teren gminy Jeżowe. Grupa III: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kamieniu. d)Termin przeprowadzenia szkolenia: czerwiec 2010 r.; e)Zagadnienia wymagane w programie kursu: opracowanie podstawowych dokumentów - CV, list motywacyjny, podanie, techniki poszukiwania pracy, skuteczna komunikacja i autoprezentacja w kontekście rozmów kwalifikacyjnych; f)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co najmniej 20 godzin zajęć. g)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty: -zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników, skryptów) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność; -zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki; -przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; -ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia; h)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p; 2)Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wydane zgodnie z art.20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowe.bip.info.pl, www.opsjezowe.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jeżowem, Jeżowe 136a, 37-430 Jeżowe Biuro Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej pok. 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jeżowem, Jeżowe 136a, 37-430 Jeżowe Biuro Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej pok. 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn: Kompleksowa organizacja szkoleń dla uczestników projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE JEŻOWE jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.