eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Magurskiego Parku Narodowego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-01-11

Krempna: Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Magurskiego Parku Narodowego
Numer og³oszenia: 10413 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Magurski Park Narodowy , Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, tel. 13 4414099, faks 13 4414440.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.magurskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa osoba prawna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Magurskiego Parku Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Magurskiego Parku Narodowego. 2. Olej opa³owy lekki powinien posiadaæ parametry odpowiadaj±ce polskiej normie PN-C-96024:2011 - zawarto¶æ siarki poni¿ej 0,1%. 3. Przewidywana wielko¶æ dostaw w okresie trwania umowy wynosi oko³o 100 000 litrów. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek. 5. Ilo¶æ dostarczanego oleju opa³owego bêdzie fakturowana w temperaturze rzeczywistej. 6. Zamawiaj±cy w zale¿no¶ci od przebiegu sezonu grzewczego i warunków pogodowych zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia dostaw nie wiêcej jednak ni¿ o - 35 % ilo¶ci pocz±tkowej oleju opa³owego.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.13.51.00 - Olej opa³owy .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Za spe³nienie warunku posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca przed³o¿y aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Za spe³nienie warunku dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy uzna je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ przynajmniej jedn± cystern± o pojemno¶ci minimum 8 000 l. z homologowanym licznikiem wyp³ywaj±cego oleju z wê¿em o d³ugo¶ci minimum 30 mb z koñcówk± 2,5 cala,

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zasady udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie 1.Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 sk³adaj± wspóln± ofertê, przy czym a) o¶wiadczenia lub dokumenty wskazane w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u powinny zostaæ z³o¿one w taki sposób, aby wykazaæ, ze warunki udzia³u W postêpowaniu Wykonawcy spe³niaj± ³±cznie (przez jednego lub kilku Wykonawców) b) wymagane o¶wiadczenie i dokument sk³adane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia musz± zostaæ z³o¿one w odniesieniu do ka¿dego z tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1. Konieczno¶ci zmiany terminu realizacji umowy spowodowanego: a) wyst±pieniem warunków atmosferycznych maj±cych wp³yw na brak mo¿liwo¶ci wykonania umowy, b) okoliczno¶ciami, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, c) zmianami spowodowanymi warunkami terenowymi, wodnymi, ochrony ¶rodowiska itp., d) okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego; e) okoliczno¶ciami bêd±cymi nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych podmiotów trzecich, f) zmian± lokalizacji prac oraz zmian± wynagrodzenia. 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawek podatku VAT, wynikaj±cych z obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów. 3. Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy. 4. Przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy. 5. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych umowy, zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowi±cych zmian tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowi±cych zmian tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty nie bêdzie wymaga³o zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protoko³u zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 6. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane bêd± z poszanowaniem obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci nie mog± powodowaæ wykroczenia poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) oraz nie mog± powodowaæ obej¶cia przepisu art. 144 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.magurskipn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Magurski Park Narodowy, Krempna 59, 38-232 Krempna.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Krempnej 59, 38-232 Krempna. w Sekretariacie Dyrekcji, pok. Nr 22.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.