Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Nowa Sól: Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.:/Magazynier z obsługą wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym
i komputera (program magazynowy)/
Numer ogłoszenia: 103837 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax 0-68 3873242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn.:/Magazynier z obsługą wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym i komputera (program magazynowy)/.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80423000-5 usługa szkolenia zawodowego; 80423300-8 usługa zapoznawania użytkowników z obsługą komputera i usługi szkoleniowe. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 20 osób bezrobotnych pn. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym i komputera (program magazynowy). Szkolenie jest usługą planowaną, organizowaną ze względu na potrzeby rynku pracy. 3.Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne z różnym poziomem wykształcenia w tym również z podstawowym - skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli posiadające zdolność do uczestniczenia w szkoleniu, potwierdzone zaświadczeniem lekarskim. 4.Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestnika do wykonywania pracy na stanowisku magazynier z obsługą wózków jezdniowych i komputera z zakresu programu magazynowego. 5.Szkolenie ma obejmować zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. 6.Miejsce przeprowadzenia szkolenia - miasto Nowa Sól, dopuszcza się możliwość innego miejsca szkolenia niż miasto Nowa Sól, jednak w takim przypadku koszty dowozu lub dojazdu uczestników szkolenia z miejscowości Nowa Sól do miejsca odbywania szkolenia ponosi w całości jednostka szkoląca. 7.Szkolenie ma obejmować ogółem minimum 209 godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia i powinno obejmować zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć). Szkolenie nie może odbywać się w niedzielę. 8.Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom kursu materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik ma otrzymać literaturę wspomagającą tematykę szkolenia w formie książki, materiały do robienia notatek (np. zeszyt i długopis). 9.Jednostka szkoląca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia napoje (zimne i ciepłe) oraz poczęstunek. 10.Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie programem szkolenia, który ma zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia, 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, w tym ogólną liczbę godzin (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) z podziałem na: godziny teoretyczne, godziny praktyczne i czas przewidywany na egzamin końcowy, 3) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia (z uwzględnieniem pkt 3), 4) cele szkolenia, 5) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, 6) treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, która musi uwzględniać minimalne wymagania zawarte w pkt 11, 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 11.Treść programu szkolenia musi zawierać w sobie tematykę z planu szkolenia z uwzględnieniem schematu blokowego z Modułowego programu szkolenia zawodowego - Magazynier (kod zawodu 413103) - dostępnego w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdującego się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Schemat blokowy szkolenia oraz plan szkolenia stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 12.Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności operatora wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, które ma zakończyć się uzyskaniem uprawnień z Urzędu Dozoru Technicznego (egzamin). 13.Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. 14.Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 15.Wykonawca będzie sprawdzał efekty szkolenia na poszczególnych etapach szkolenia wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin końcowy. 16.Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego uprawniające do obsługi wózków jezdniowych i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - wzór zaświadczenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 17.Wykonawca do oferty musi dołączyć wzór zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego (dopuszcza się kserokopię) - które otrzyma osoba po pozytywnym wyniku sprawdzianu. Wzór zaświadczenia będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy. 18.Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5, 80.42.33.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415). 1.3Dysponują kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i wykształceniu w zakresie tematyki szkolenia. 1.4Dysponują odpowiednim lokalem, miejscem do zajęć praktycznych, sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.5Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.5.1Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.5.2Każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1.oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2.1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415) - Wykonawca przedstawi: 2.2.1aktualne na rok 2008 potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415).Przez aktualne rozumie się zaświadczenie wydane przez WUP w roku 2008 lub zaświadczenie wydane w latach ubiegłych potwierdzone przez WUP w roku 2008. 2.3Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: 2.3.1wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.4W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: 2.4.1wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz wskazanie lokalu w którym będą odbywać się zajęcia i miejsca do zajęć praktycznych - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem, miejscem do zajęć praktycznych i sprzętem na czas przeprowadzenia szkolenia (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia). 3Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w ppkt 2.1.1, 2.1.2 oraz 2.2.1. Natomiast dokumenty o których mowa w ppkt 2.3.1 i 2.4.1, Wykonawcy składają wspólnie. 4Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1.1szczegółową kalkulację ceny oferty (z uwzględnieniem pkt 9 w części V SIWZ), 1.2opracowany szczegółowy program szkolenia, który w swojej treści ma być zgodny z zapisem w pkt 10 i 11 część III ogłoszenia a II SIWZ. 1.3wzór zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego, które otrzyma absolwent szkolenia po pozytywnym wyniku egzaminy. 2.Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4.Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415) - zgodnie z zapisem w części IV SIWZ ppkt 2.2.1. 5.Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 6.Wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz wskazanie lokalu w którym będą odbywać się zajęcia oraz miejsca do zajęć praktycznych - wg załącznika nr 5 do SIWZ - dodatkowo do załącznika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem, miejscem do zajęć praktycznych i sprzętem na czas trwania szkolenia (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia). 7.Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 9.1Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 9.2Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 3 i 4. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 7 w części VII( SIWZ). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1c strona internetowa: http://pup.nowasol.ibip.pl faks (0-68) 387-32-42; -mail: zino@praca.gov.pl i zamowienia@pup-nowasol.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C - pokój 107 (I piętro)- Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Dzierżawa analizatorów hematologicznych oraz do zautomatyzowanej oceny parametru OB bezpośrednio w probówkach do morfologii krwi pobranej na EDTA na 36 miesięcy wraz z sukcesywną dostawą (...)
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego dla strażaków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic Mickiewicza, Tetmajera, Chełmońskiego, Struga, Lotników oraz budowy drogi wewnętrznej tj. sięgacza do ul. Mickiewicza w Nowej Soli.
- Wymiana kotła na paliwo stałe na kocioł klasy V emisji spalin, oraz montaż dodatkowego zbiornika buforowego w leśniczówkach Nadleśnictwa Nowa Sól
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń z zakresu zarządzania, budowania zespołu i finansów dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i zajęć specjalistycznych dla uczniów Medycznej Szkoły Policealnej im. ks. Jana Kaczkowskiego w Chojnicach w ramach FEP 2021-2027, z podziałem na części.
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2025 r. - edycja dodatkowa.
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA.
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.