eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa fabrycznie nowych urządzeń technicznych i środków transportu magazynowego jako wyposażenia stanowiskbieżącej naprawy, napraw blacharsko - lakierniczych autobusów oraz magazynu części zamiennych w KPK, w ramach projektuPrzebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku nr sprawy KPK/ZP/ww - ut,stm/63-1/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Białystok: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń technicznych i środków transportu magazynowego jako wyposażenia stanowisk: bieżącej naprawy, napraw blacharsko - lakierniczych autobusów oraz magazynu części zamiennych w KPK, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku nr sprawy KPK/ZP/ww - ut,stm/63-1/11
Numer ogłoszenia: 103654 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. , ul. Składowa 7, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428223, faks 085 7428223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń technicznych i środków transportu magazynowego jako wyposażenia stanowisk: bieżącej naprawy, napraw blacharsko - lakierniczych autobusów oraz magazynu części zamiennych w KPK, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku nr sprawy KPK/ZP/ww - ut,stm/63-1/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2011r urządzen technicznych i środkow transportu magazynowego. Zamawiane urządzenia i srodki transportu magazynowego będą stanowiły wyposażenie podstawowe stanowisk bieżącej naprawy, napraw blacharsko - lakierniczych autobusów komunikacji miejskiej oraz magazynów: części zamiennych i magazynu farb i lakierów na stacji obsługi autobusów Zamawiajacego. Na przedmiot zamówienia, składają się : 1. Wiertarka stołowa - 1 szt, 2. Szlifierka stołowa - 2 szt, 3. Półautomat spawalniczy do spawania w osłonie gazu - 1 szt, 4. Klucz elektryczny do kół - 1 szt, 5. Smarownica mobilna - 1 szt, 6. Zestaw narzędzi blacharskich - 1 kpl, 7. Zestaw rozpieraczy blacharskich - 1 kpl, 8. Odkurzacz przemysłowy - 1 szt, 9. Wanna myjąca do części - 1 szt, 10. Wózek ręczny z półkami - 2 szt, 11. Wózek ręczny paletowy - 2 szt, 12. Wózek elektryczny paletowy - 1 szt, 13. Wózek ręczny platformowy - 3 szt, 14. Aluminiowe przejezdne drabiny magazynowe - 2 szt, 15. Wózek ręczny taczkowy - 2 szt, 16. Wózek ręczny wysoko podnoszący - 1 szt, 17. Podest roboczy (rusztowanie lakiernicze i do wklejanie szyb w autobusach) - 2 szt, 18. Przenośne urządzenie do zgrzewania blach - wygładzania wgnieceń - 1 szt, 19. Stół do przygotowania i wklejania szyb - 1 szt, 20. Promiennik krótkofalowy - 2 szt, 21. Myjka do przemywania oczu - 1 szt, 22. Stojak lakierniczy obrotowy do elementów - 1 szt, 23. Stojak do papierów - 1 szt, 24. Stół lakierniczy z wyciągiem oparów - 1 szt, 25. Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu automatycznych skrzyń biegów - 1 szt, 26. Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu silników - 1 szt. Określony wyżej przedmiot zamówienia dzieli się na 5 niezależnych części. Część A - urządzenia techniczne i narzędzia - zamówienie obejmuje urządzenia wymienione w pkt od 1 do 9, Część C - magazynowe środki transportu - zamówienie obejmuje środki transportu magazynowego wymienione w pkt od 10 do 16, Część D - narzędzia i urządzenia związane z naprawami lakierniczymi - zamówienie obejmuje urządzenia i narzędzia wymienione w pkt od 17 do 24, Część E - wózki podnośnikowe do montażu/demontażu skrzyń biegów - zamówienie obejmuje wózki podnośnikowe wymienione w pkt 25, Część F - wózki podnośnikowe do montażu/demontażu silników - zamówienie obejmuje wózki podnośnikowe wymienione w pkt 26. Dodatkowym przedmiotem zamówienia jest transport zamawianych urządzeń technicznych i środkow transportu do siedziby Zamawiającego, łącznie z jego wniesienim i montażem we wskazanych pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku biurowo - warsztatowym w Bialymstoku przy ul. Składowej 7. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiajacemu łącznie z dostawą elemantów przedmiotu zamówienia, dokumentów określonych w ust. 1 pkt.3b..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.21.00-4, 39.15.11.00-6, 42.41.51.10-2, 42.41.32.00-6, 42.66.20.00-4, 43.80.00.00-5, 44.48.10.00-5, 50.74.00.00-4, 50.53.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków wytwarzania i zgodności oferowanych urządzeń technicznych, magazynowych środków transportu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załącznikach do niej w postępowaniu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków wytwarzania i zgodności oferowanych urządzeń technicznych, magazynowych środków transportu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załącznikach do niej w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy w czasie realizacji zamówienia. Zmiany te mogą dotyczyć: - terminu realizacji zamówienia - niemożliwość zrealizowania zamówienia z przyczyn i zdarzeń niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, - w uzasadnionym przypadku zmiany producenta lub typu oferowanych mebli warsztatowych, urządzeń technicznych i środków transportu magazynowego, pod warunkiem, że będą one klasą i jakością odpowiadały elementom przedmiotu zamówienia z oferty i będą spełniały wymagania określone w SIWZ, - rozwiązania umowy w sytuacji: gdy decyzje administracyjne lub zdarzenia losowe uniemożliwią Wykonawcy terminową realizację zamówienia, jej realizacja nie będzie leżała w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat KPK sp. z o.o., ul. Składowa 7, 15-399 Białystok pok. 103, za opłatą 25 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat KPK sp. z o.o., ul. Składowa 7, 15-399 Białystok pok. 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój transportu publicznego - przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o.o. w Białymstoku, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia techniczne i narzędzia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wiertarka stołowa - 1 szt, 2.Szlifierka stołowa - 2 szt, 3.Półautomat spawalniczy do spawania w osłonie gazu - 1 szt, 4.Klucz elektryczny do kół - 1 szt, 5.Smarownica mobilna - 1 szt, 6.Zestaw narzędzi blacharskich - 1 kpl, 7.Zestaw rozpieraczy blacharskich - 1 kpl, 8.Odkurzacz przemysłowy - 1 szt, 9.Wanna myjąca do części - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.00.00-7, 42.66.20.00-4, 39.71.34.30-6, 39.15.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynowe środki transportu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10.Wózek ręczny z półkami - 2 szt, 11.Wózek ręczny paletowy - 2 szt, 12.Wózek elektryczny paletowy - 1 szt, 13.Wózek ręczny platformowy - 3 szt, 14.Aluminiowe przejezdne drabiny magazynowe - 2 szt, 15.Wózek ręczny taczkowy - 2 szt, 16.Wózek ręczny wysoko podnoszący - 1 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2, 44.42.32.00-3, 34.91.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia i urządzenia związane z naprawami lakierniczymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17. Podest roboczy (rusztowanie lakiernicze i do wklejanie szyb w autobusach) - 2 szt, 18.Przenośne urządzenie do zgrzewania blach - wygładzania wgnieceń - 1 szt, 19.Stół do przygotowania i wklejania szyb - 1 szt, 20.Promiennik krótkofalowy - 2 szt, 21.Myjka do przemywania oczu - 1 szt, 22.Stojak lakierniczy obrotowy do elementów - 1 szt, 23.Stojak do papierów - 1 szt, 24.Stół lakierniczy z wyciągiem oparów - 1 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.48.10.00-5, 39.15.11.00-6, 39.15.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózki podnośnikowe do montażu/demontażu skrzyń biegów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25.Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu automatycznych skrzyń biegów - 1 szt,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wózki podnośnikowe do montażu/demontażu silników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26.Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu silników - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.