Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Tarnów: Część 1 zamówienia : Prawy wał rzeki Wisły km 118+800 - 132+000 - konserwacja bieżąca.
Część 2 zamówienia : Lewy i prawy wał potoku Drwinka- konserwacja bieżąca :
lewy wał km 0+000-10+510, prawy wał km 0+000-1+250 i km 2+150-10+210.
Część 3 zamówienia : Prawy i lewy wał potoku Strumień - konserwacja
bieżąca:prawy wał km 0+000-1+870, lewy wał km 0+000-1+560.
Numer ogłoszenia: 103600 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, fax 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 zamówienia : Prawy wał rzeki Wisły km 118+800 - 132+000 - konserwacja bieżąca. Część 2 zamówienia : Lewy i prawy wał potoku Drwinka- konserwacja bieżąca : lewy wał km 0+000-10+510, prawy wał km 0+000-1+250 i km 2+150-10+210. Część 3 zamówienia : Prawy i lewy wał potoku Strumień - konserwacja bieżąca:prawy wał km 0+000-1+870, lewy wał km 0+000-1+560..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia : Prawy wał rzeki Wisły km 118+800 - 132+000 - konserwacja bieżąca.Ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp, korony i ławeczki prawego wału przeciwpow. rzeki Wisły 30% z całości - 118 800m2. Mechaniczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp, korony i ławeczki prawego wału przeciwpow. rzeki Wisły 70% z całości - 277 200m2. Oczyszczenie kęp z krzaków i starków występujących lokalnie na skarpach, koronie i skarpach ławeczki wału ze złożeniem u podstawy wału - 2 700m2. Część 2 zamówienia : Lewy i prawy wał potoku Drwinka - konserwacja bieżąca : lewy wał km 0+000-10+510, prawy wał km 0+000-1+250 i km 2+150-10+210.Mechaniczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp, korony wałów 70% z całości - 295 960m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp i korony wałów 30% z całości - 126 840m2.Oczyszczenie kęp z krzaków i starków występujących lokalnie na skarpach i koronie wałów ze złożeniem u podstawy wału - 3 700m2. Wycięcie krzaków i starków lokalnie pasem wzdłuż drogi przeciwpowodziowej przy lewym wale , ze złożeniem poza obrębem drogi - 325m2. Część 3 zamówienia : Prawy i lewy wał potoku Strumień - konserwacja bieżąca: prawy wał km 0+000-1+870, lewy wał km 0+000-1+560. Ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp i korony wałów pot. Strumień - 44 590m2.Wycięcie krzaków i starków lokalnie ze skarp wałów, ze złożeniem u podstawy wału - 300m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.11.10 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22ust.1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy, w szczególności : 1.Posiadą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. 1.1. Wykonawcy muszą wykazać , że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. prace w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych. Brak wykonania co najmniej 1 usługi spowoduje odrzucenie oferty. Wykazane prace w druku WYKAZ USŁUG muszą być poparte referencjami pochodzącymi od inwestora dla którego usługi były wykonywane z którym podpisana była umowa. Referencje nie będą wymagane dla usług wykonanych dla zamawiającego tj. MZM i UW w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Tarnowie. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie : A. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; B. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ USŁUG. E. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodniez drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. F. Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 3.W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, w ofercie należy załączyć wszystkie dokumenty w skazane w ust.2 i odpowiednio ust.4 z tym, że dokumenty wskazane w ust.2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art.22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit B. i C. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że : A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłata, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.1.Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 4 lit. A. muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 4 lit. B. musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert odpowiednio do wskazanych w ust. 4.1 i 4.2 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 3 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33- 100 Tarnów, pokój nr 14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33- 100 Tarnów, pokój nr 9..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawy wał rzeki Wisły km 118+800 - 132+000 - konserwacja bieżąca..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp, korony i ławeczki prawego wału przeciwpow. rzeki Wisły 30% z całości - 118 800m2. Mechaniczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp, korony i ławeczki prawego wału przeciwpow. rzeki Wisły 70% z całości - 277 200m2. Oczyszczenie kęp z krzaków i starków występujących lokalnie na skarpach, koronie i skarpach ławeczki wału ze złożeniem u podstawy wału - 2 700m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lewy i prawy wał potoku Drwinka- konserwacja bieżąca :lewy wał km 0+000-10+510, prawy wał km 0+000-1+250 i km 2+150-10+210..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp, korony wałów 70% z całości - 295 960m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp i korony wałów 30% z całości - 126 840m2.Oczyszczenie kęp z krzaków i starków występujących lokalnie na skarpach i koronie wałów ze złożeniem u podstawy wału - 3 700m2. Wycięcie krzaków i starków lokalnie pasem wzdłuż drogi przeciwpowodziowej przy lewym wale , ze złożeniem poza obrębem drogi - 325m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prawy i lewy wał potoku Strumień - konserwacja bieżąca: prawy wał km 0+000-1+870, lewy wał km 0+000-1+560..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp i korony wałów pot. Strumień - 44 590m2 Wycięcie krzaków i starków lokalnie ze skarp wałów, ze złożeniem u podstawy wału - 300m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- "Roboty budowlane - Solidarności" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska -trzecie postępowanie
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.