To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102756 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Rzeszów: Budowa Dworca Lokalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519187-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 93527 - 2017, 96617 - 2017,
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Dworca Lokalnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CZ-A.271.30.89.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy placu dworcowego oraz budowy pawilonu obsługi podróżnych. Zamówienie będzie realizowane w formie "zaprojektuj i wybuduj". Prace będą polegały na wykonaniu nowych nawierzchni placu manewrowego, nowych peronów zlokalizowanych wokół placu manewrowego oraz pawilonu, w którym zlokalizowane zostaną poczekalnia dla pasażerów, kasy biletowe, pomieszczenia dla obsługi dworca, pomieszczenia socjalne dla kierowców autobusów, a także pomieszczenia techniczne dla potrzeb teleinformatycznej obsługi dworca. W ramach zadania zostanie również zrealizowany System Zarządzania Dworcem Lokalnym z systemem Informacji Pasażerskiej Dworca Lokalnego oraz System Inteligentnego Monitoringu Wizyjnego poprawiającego bezpieczeństwo podróżnych. Całość systemu zarządzania Dworcem Lokalnym będzie zintegrowane z funkcjonującym Rzeszowskim Inteligentnym Systemem Transportowym i jego głównym elementem, czyli Systemem Zarządzania Transportem Publicznym będącym komponentem Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym w Rzeszowie. W ramach niniejszego zadania przy dworcu powstaną również parking kiss&ride oraz miejsca postojowe dla rowerów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) program funkcjonalno - użytkowy; 2) wzór umowy wraz z załącznikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
71220000-6,
45310000-3,
51610000-1,
72315200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 Pzp -"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:...postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego." W dniu 6 czerwca 2017 r. Zamawiający opublikował na swojej stronie internetowej wyjaśnienia oraz zmianę treści SIWZ. Stosownie do tego, Zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu. Jednakże w zmianie ogłoszenia nie znalazła się informacja o zmianie terminu składania oraz otwarcia ofert, zawarta w zmianie treści SIWZ. Powoduje to, że zgodnie z art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp - zawarta umowa podlegałaby unieważnieniu. Przez co doszło do sytuacji, w której postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która powoduje, że umowa zawarta w jego wyniku podlegałaby unieważnieniu. Podobne stanowisko zaprezentowała Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z dnia 17 marca 2017 r. numer KIO 314/16: "Skład orzekający uznał, że w przedmiotowej sprawie ww. warunki zostały spełnione, ponieważ Zamawiający w istocie uchybił obowiązkowi publikacji ogłoszenia o zamówieniu, co stanowi przesłankę unieważnienia umowy, o której mowa w art. 146 ust. 1 pkt 2 Pzp. Nie podzielono przy tym stanowiska Odwołującego, że przepis ów odnosi się wyłącznie do ogłoszenia o zamówieniu, nie zaś do ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, ponieważ treść każdej zmiany ogłoszenia staje się jego integralną częścią, stąd zaniechanie jej upublicznienia stanowi zaniechanie dotyczące samego ogłoszenia." W wyniku powstałej rozbieżności pomiędzy treścią ogłoszenia i SIWZ mogło dojść również do naruszenia art. 7 ust. 1 Pzp: "Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.". W zmianie SIWZ z 6 czerwca 2017 r. Zamawiający złagodził jeden z warunków udziału w postępowaniu, co mogło poszerzyć grono Wykonawców mogących ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jednakże wykonawcy, którzy pozyskali informację o zmianie warunku z Biuletynu Zamówień Publicznych, nie wiedzieli, że zmianie uległ również termin składania ofert, przez co mogli zrezygnować z uczestnictwa ze względu na zbyt krótki czas na przygotowanie oferty. Natomiast wykonawcy, którzy śledzili postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego, byli w uprzywilejowanej sytuacji, dysponując informacją o przesunięciu terminu składania ofert. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16284000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





