eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPRZEPROWADZENIE BADANIA EWALUACYJNEGO PT. ANALIZA KIERUNKÓW WSPIERANIA ROZWOJU KAPITAŁU LUDZKIEGO W WIELKOPOLSCE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Poznań: PRZEPROWADZENIE BADANIA EWALUACYJNEGO PT. ANALIZA KIERUNKÓW WSPIERANIA ROZWOJU KAPITAŁU LUDZKIEGO W WIELKOPOLSCE
Numer ogłoszenia: 101564 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 63021 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, fax 061 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE BADANIA EWALUACYJNEGO PT. ANALIZA KIERUNKÓW WSPIERANIA ROZWOJU KAPITAŁU LUDZKIEGO W WIELKOPOLSCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badania ewaluacyjnego pt. Analiza kierunków wspierania rozwoju kapitału ludzkiego w Wielkopolsce. 3Charakterystyka Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Program Operacyjny Kapitał Ludzki stanowi odpowiedź na wyzwania, jakie przed państwami członkowskimi UE, w tym również Polską, stawia odnowiona Strategia Lizbońska. Do wyzwań tych należą: uczynienie z Europy bardziej atrakcyjnego miejsca do lokowania inwestycji i podejmowania pracy, rozwijanie wiedzy i innowacji oraz tworzenie większej liczby trwałych miejsc pracy. Zgodnie z założeniami Strategii Lizbońskiej oraz celami polityki spójności krajów unijnych, rozwój kapitału ludzkiego i społecznego przyczynia się do pełniejszego wykorzystania zasobów pracy oraz wsparcia wzrostu konkurencyjności gospodarki. Dążąc do efektywnego rozwoju zasobów ludzkich, Program koncentruje wsparcie na następujących obszarach: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, rozwój potencjału adaptacyjnego pracowników i przedsiębiorstw, a także na zagadnieniach związanych z rozwojem zasobów ludzkich na terenach wiejskich, budową sprawnej i skutecznej administracji publicznej wszystkich szczebli, wdrażaniem zasady dobrego rządzenia oraz promocją zdrowia zasobów pracy. Celem głównym Programu jest: umożliwienie pełnego wykorzystania potencjału zasobów ludzkich, poprzez wzrost zatrudnienia i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw i ich pracowników, podniesienie poziomu wykształcenia społeczeństwa, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego oraz wsparcie dla budowy struktur administracyjnych państwa. Program składa się z 10 Priorytetów, realizowanych zarówno na poziomie centralnym jak i regionalnym. W ramach komponentu centralnego środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na wsparcie efektywności struktur i systemów instytucjonalnych, natomiast środki komponentu regionalnego zostaną przeznaczone na wsparcie dla osób i grup społecznych. W województwie wielkopolskim funkcję Instytucji Pośredniczącej pełni Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu. Priorytet VI (Rynek pracy otwarty dla wszystkich) obejmuje działania związane z aktywizacją zawodową osób bezrobotnych i biernych zawodowo. Pomoc kierowana jest m.in. do osób młodych, kobiet, osób starszych i niepełnosprawnych oraz osób długotrwale bezrobotnych. W ramach Priorytetu VI znajdują się działania prowadzące do zmniejszenia bezrobocia ukrytego, dotykającego najbardziej mieszkańców obszarów wiejskich. Pomoc skoncentrowana jest na podnoszeniu zdolności do zatrudnienia (m.in. poprzez doradztwo zawodowe i szkolenia), rozwoju przedsiębiorczości i szkoleniach oraz na podniesieniu jakości usług świadczonych przez instytucje rynku pracy. Priorytet VII (Promocja integracji społecznej) ma na celu ułatwienie dostępu do rynku pracy osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym oraz rozwój instytucji ekonomii społecznej. Grupami docelowymi są osoby niepełnosprawne, długotrwale bezrobotne, imigranci, osoby opuszczające zakłady karne. Wsparcie przeznaczone jest na wyeliminowanie barier, jakie napotykają te grupy w dostępie do zatrudnienia, na tworzenie warunków sprzyjających zatrudnieniu oraz na podniesienie kwalifikacji kadr instytucji pomocy i integracji społecznej. W ramach Priorytetu VIII (Regionalne Kadry Gospodarki) wsparciem objęte są przedsiębiorstwa i pracownicy w nich zatrudnieni, którym zapewni się możliwość podnoszenia i aktualizacji umiejętności zawodowych. Ważnym elementem wsparcia jest także rozwój Regionalnych Strategii Innowacji oraz zapewnienie transferu wiedzy między przedsiębiorstwami a jednostkami naukowo-badawczymi. Priorytet IX (Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach) kładzie nacisk na dostęp do edukacji oraz wyrównanie szans edukacyjnych. Działania obejmują upowszechnienie edukacji przedszkolnej (głownie na obszarach wiejskich), programy rozwojowe szkół (np. dodatkowe zajęcia pozalekcyjne), dostosowanie wiedzy i umiejętności absolwentów do potrzeb lokalnego rynku pracy, rozwijanie szkolnictwa zawodowego, programy stypendialne, upowszechnienie kształcenia ustawicznego oraz rozwój kadr pedagogicznych i administracyjnych systemu oświaty. Program Operacyjny Kapitał Ludzki finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) oraz w 15% ze środków krajowych. Całość kwoty, jaką przewidziano na realizację Programu, wynosi prawie 11,5 mld euro, w tym wkład finansowy Europejskiego Funduszu Społecznego to ponad 9,7 mld euro. Wymagania Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia : a) Cele badania Badanie obejmie obszar województwa wielkopolskiego (w podziale na subregiony). Główne cele badania ewaluacyjnego to: -Stworzenie diagnozy społecznej i ekonomicznej dla województwa wielkopolskiego (w ujęciu subregionalnym); -Przedstawienie analizy oraz rekomendacji dotyczących ewentualnej reorganizacji celów, wskaźników i alokacji finansowej dla Priorytetów VI, VII, VIII i IX komponentu regionalnego PO KL w województwie wielkopolskim; -Stworzenie bazy informacyjnej mającej służyć stworzeniu planów działań dla Priorytetów na kolejne lata realizacji PO KL w województwie wielkopolskim. Od wykonawcy oczekuje się uzyskania odpowiedzi na poniższe pytania ewaluacyjne: -Jak kształtuje się zróżnicowanie regionalne w Wielkopolsce w stopie bezrobocia, aktywności zawodowej, poziomie zatrudnienia w poszczególnych branżach gospodarki? -Jakie są najczęściej identyfikowane przez potencjalnych beneficjentów i beneficjentów ostatecznych problemy i potrzeby związane z nabywaniem kwalifikacji, znalezieniem zatrudnienia, wykształceniem w Wielkopolsce? -Jakich trendów w sytuacji społecznej (w obszarach rynku pracy, edukacji, integracji społecznej) należy się spodziewać w kolejnych latach realizacji Programu w regionie województwa wielkopolskiego? Jakich trendów zawodowych można się spodziewać w latach 2008-2013? -Czy obszary wsparcia w ramach komponentu regionalnego PO KL dla województwa wielkopolskiego wymagają interwencji publicznej i czy zaplanowane formy wsparcia będą adekwatne do potrzeb i specyfiki regionu oraz przyczynią się do polepszenia sytuacji społeczno- gospodarczej regionu? -Jakie formy wsparcia są według beneficjentów ostatecznych najbardziej skuteczne i przydatne na terenie województwa wielkopolskiego? -Które z zaproponowanych form wsparcia współfinansowanych z EFS i realizowanych w latach 2004-2006 wpłynęły na wzrost zatrudnienia i samozatrudnienia w powiatach województwa wielkopolskiego? -Czy udzielanie jednorazowych środków na podjecie działalności gospodarczej i samozatrudnienie jest efektywną formą wsparcia w Wielkopolsce (doświadczenia SPO RZL)? -Jakie kursy/szkolenia mogą przynieść najbardziej wymierne efekty w kontekście wzrostu zatrudnienia w Wielkopolsce? -Czy alokacje finansowe w ramach poszczególnych Priorytetów regionalnych w województwie wielkopolskim zaplanowano tak, aby skoncentrować środki na obszarach wymagających największego wsparcia? -Jakie kanały informacji o rodzajach wsparcia w ramach EFS są najbardziej skuteczne w informowaniu potencjalnych grup beneficjentów ostatecznych na terenie województwa wielkopolskiego? -Jaka jest charakterystyka instytucji i organizacji zainteresowanych aktywizacją osób bezrobotnych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym w Wielkopolsce? -Jakie bariery organizacyjne, prawne, psychologiczne napotykają osoby zagrożone wykluczeniem społecznym w Wielkopolsce i jakie działania należy przedsięwziąć, aby je zlikwidować? -Jakie zawody pozarolnicze cieszą się największym zainteresowaniem na terenach wiejskich województwa wielkopolskiego? Jaka jest charakterystyka rynku pracy na tych obszarach? -Z jakiego zakresu tematycznego istnieje potrzeba realizacji szkoleń, warsztatów itp. dla kadr instytucji pomocy społecznej? -Czy potencjalni Beneficjenci Priorytetu VII wykazują zainteresowanie realizacją projektów w formie partnerstwa? Jaki procent Beneficjentów z badanej reprezentatywnej grupy jest zainteresowany? -Z jakich możliwych do realizacji form wsparcia chcą korzystać potencjalni Beneficjenci Ostateczni Priorytetu VII? -Jakie są przeszkody w dostępie do usług edukacyjnych na terenach wiejskich w Wielkopolsce? -W jaki sposób można poprawić jakość usług edukacyjnych w województwie wielkopolskim (m.in. dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna, dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne, wdrażanie nowych, innowacyjnych form nauczania i oceniania)? -Jakie działania należałoby podjąć w celu lepszego przygotowania pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce do działań aktywizacyjnych w ramach PO KL? -Jakie kwalifikacje i umiejętności powinni według pracodawców nabyć lub podnieść pracownicy w województwie wielkopolskim? -Jak się kształtuje współpraca sektora B + R z przedsiębiorstwami w województwie wielkopolskim i jakimi kanałami przekazywana jest wiedza i wyniki badań naukowych (np. konferencje, nieformalne spotkania)? Jak można usprawnić tę współpracę? -Jakie bariery występujące we współpracy przedsiębiorstw ze sferą nauki są najczęstsze lub mają największy wpływ na dzisiejszy kształt kontaktów tych dwóch sfer? Jakimi metodami można zniwelować te bariery? -Jakie braki można zidentyfikować w wyposażeniu w sprzęt i narzędzia dydaktyczne w szkołach rolniczych oraz w placówkach szkolnictwa zawodowego w regionie? Które spośród wskazanych braków najbardziej obniżają poziom zdobywanej wiedzy? -Jakich umiejętności pracodawcy oczekują od absolwentów wchodzących na wielkopolski rynek pracy? -Jakie formy wsparcia są według beneficjentów ostatecznych najbardziej pożądane w Priorytecie VII? Czy preferencje beneficjentów pokrywają się z najskuteczniejszymi metodami wsparcia? Czy wartości wskaźników produktu i rezultatu założone na rok 2013 w ramach poszczególnych Priorytetów regionalnych w województwie wielkopolskim są możliwe do osiągnięcia przy danej alokacji? Czy wskaźniki są adekwatne do działań i możliwych typów projektów w ramach poszczególnych Priorytetów? Jakie powinny być procentowe wartości wskaźników w poszczególnych latach w stosunku do wartości docelowej w roku 2013? W badaniu uwzględnione zostanie kryterium: Trafność - pozwala ocenić, w jakim stopniu przyjęte cele komponentu regionalnego odpowiadają zidentyfikowanym problemom w obszarze objętym programem i/lub realnym potrzebom beneficjentów ostatecznych. Przeprowadzone badanie ma być wskazówką do opracowania kierunków wspierania rozwoju kapitału ludzkiego w Wielkopolsce. Informacje zdobyte dzięki badaniu będą istotne przy tworzeniu między innymi Planów Działań dla poszczególnych Priorytetów komponentu regionalnego PO KL, w tym dla określenia kryteriów wyboru projektów w okresie programowania 2007-2013. Wyniki niniejszego badania przyczynią się do skutecznego i trafnego wykorzystania funduszy, dla skutecznego monitorowania postępów realizacji programu i dla poprawnego zidentyfikowania problemów w obszarach objętych programem w ujęciu regionalnym. b) Metodologia Zamawiający wymaga zastosowania co najmniej następujących technik: -Desk research -Analiza wskaźnikowa -Wywiad telefoniczny CATI -Indywidualny wywiad pogłębiony IDI -Zogniskowany wywiad grupowy (focus) FGI Lp. Technika Zastosowanie 1. Desk research Wymienione techniki odnoszą się do całego zakresu tematycznego przedmiotowego badania, bez podziału na Priorytety. 2. Analiza wskaźnikowa Technika wywiadu telefonicznego CATI zostanie zastosowana w stosunku do potencjalnych Beneficjentów Ostatecznych Działań w ramach Priorytetów VI-IX PO KL wskazanych w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w tym do osób, które korzystały ze wsparcia w poprzednim okresie programowania tj. w latach 2004-2008). Lp. Technika Priorytet Próba (N) Procent osób, które korzystały ze wsparcia latach 2004-2008 1. Wywiad telefoniczny CATI (planowany czas trwania jednej ankiety- min. 20 minut) VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich 600 15% 2. VII Promocja integracji społecznej 600 15% 3. VIII Regionalne kadry gospodarki 600 15% 4. IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 600 15% Technika indywidualnego wywiadu pogłębionego IDI zostanie zastosowana w stosunku do innych Interesariuszy (w tym Instytucjonalnych Beneficjentów Ostatecznych oraz podmiotów gospodarczych) Działań w ramach Priorytetów VI - IX PO KL wskazanych w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Lp. Technika Priorytet Grupa docelowa Próba (N) 1. IDI - indywidualny wywiad pogłębiony (planowany czas trwania jednego wywiadu pogłębionego- min. 90 minut) VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Instytucje otoczenia rynku pracy 20 2. Podmioty, które zrealizowały projekt/projekty w obszarze odpowiadającym Działaniom wdrażanym w ramach danego Priorytetu 10 3. VII Promocja integracji społecznej Instytucje działające na rzecz integracji społecznej 20 4. Podmioty, które zrealizowały projekt/projekty w obszarze odpowiadającym Działaniom wdrażanym w ramach danego Priorytetu 10 5. VIII Regionalne kadry gospodarki Instytucje otoczenia biznesu i nauki 20 6. Przedsiębiorcy (pod kątem podnoszenia kwalifikacji pracowników) 20 7. Podmioty, które zrealizowały projekt/projekty w obszarze odpowiadającym Działaniom wdrażanym w ramach danego Priorytetu 10 8. IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Placówki dydaktyczne 20 9. Podmioty, które zrealizowały projekt/projekty w obszarze odpowiadającym Działaniom wdrażanym w ramach danego Priorytetu 10 Technika focusa FGI zostanie zastosowana w stosunku do podmiotów gospodarczych, które pełnią funkcję potencjalnych pracodawców grup docelowych komponentu regionalnego PO KL. Technika Opis i cel Zogniskowany wywiad grupowy (focus) FGI (planowany czas trwania sesji focusowej- min. 120 minut) Przeprowadzenie 2 sesji FGI z pracodawcami w celu zdiagnozowania barier utrudniających zatrudnienie Beneficjentów Ostatecznych z Priorytetów VI i VII oraz w celu wyznaczenia kierunków kształcenia dla młodych osób. Od Wykonawcy oczekuje się przedstawienia metod analizy statystycznej uzyskanych danych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił plan realizacji badania odpowiadający celom badania. Badania powinny zostać przeprowadzone w ujęciu subregionalnym. Na obszarze województwa wielkopolskiego wyodrębnić można cztery subregiony: -Subregion środkowy - obejmuje powiaty: - gnieźnieński - grodziski - kościański - leszczyński - międzychodzki - nowotomyski - obornicki - poznański - szamotulski - średzki - śremski - wolsztyński - wrzesiński -Subregion południowy - obejmuje powiaty: - gostyński - jarociński - kaliski - kępiński - krotoszyński - ostrowski - ostrzeszowski - pleszewski - rawicki -Subregion wschodni - obejmuje powiaty: - kolski - koniński - słupecki - turecki -Subregion północno-pomorski - obejmuje powiaty: - chodzieski - czarnkowsko - trzcianecki - pilski - wągrowiecki - złotowski Zamawiający oczekuje prezentacji wyników badania ewaluacyjnego również w podziale na w/w subregiony Wielkopolski. c) Raportowanie badania Zamawiający oczekuje od Wykonawcy terminowego i regularnego raportowania. Wykonawca powinien przedstawić raport wstępny do 7 dni od terminu podpisania umowy. Raport powinien zawierać dokładny opis narzędzi badawczych oraz proponowany sposób doboru próby. Kolejny raport powinien interpretować zebrane wyniki. Zestawienie i porównanie danych powinno być ujęte w tabelach porównawczych. Dla weryfikacji hipotez i oszacowania efektów należy zastosować metody statystyczne i porównawcze. We wstępnej wersji raportu końcowego należy ująć ocenę trafności programu w stosunku do wcześniej sformułowanych pytań ewaluacyjnych. Oczekuje się, że raport ewaluacyjny będzie się kończył sformułowaniem wniosków i rekomendacji (w formie tabeli). W czasie pisania raportów z przeprowadzonego badania wskazane są konsultacje z Referatem ds. Ewaluacji i monitoringu WUP (może mieć to formę regularnych spotkań). Zamawiający będzie informowany o aktualnym stanie prac przez reprezentanta Wykonawcy, wybranego do kontaktu z Zamawiającym. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że terminy przekazania kolejnych raportów nie mogą ulec zmianie. Etapy realizacji badania Termin realizacji Przedstawienie raportu wstępnego, metodologicznego Do 7 dni od terminu podpisania umowy Przedstawienie wstępnej wersji raportu końcowego Do 14 lipca 2008 r. Przedstawienie ostatecznej wersji raportu końcowego Do 18 sierpnia 2008 r. Raport końcowy powinien mieć następującą strukturę: -Streszczenie (10 stronicowe streszczenie głównych obserwacji, wniosków i rekomendacji); -Spis treści; -Wprowadzenie (opis przedmiotu badania, jego założeń i celów); -Opis zastosowanej metodologii (w tym opis próby badawczej); -Opis wyników badania ewaluacyjnego (analiza, interpretacja i prezentacja wyników); -Wnioski i rekomendacje (przy każdym powinien znaleźć się odnośnik do konkretnej części raportu, czyli jego uzasadnienia w tekście; rekomendacje powinny być pogrupowane tematycznie oraz zawierać opis pożądanego stanu i propozycje sposobów osiągnięcia tego stanu); -Aneksy (zestawienia i porównania danych, narzędzia badawcze, zastosowane źródła). Raport końcowy wraz ze streszczeniem nie powinien liczyć więcej niż 100 stron i mieć formę publikacji. Powinien być napisany zwięzłym i przejrzystym językiem. Sugeruje się, aby każdy z rozdziałów kończył się krótkim podsumowaniem. Do raportu powinno być dołączone resume, w którym zebrane będą najistotniejsze wyniki i rekomendacje Wykonawca powinien dostarczyć: -raport w wersji elektronicznej (e-mail, CD-ROM) i papierowej (30 egzemplarzy w formie publikacji); -streszczenie najważniejszych wyników i rekomendacji (w przypadku wersji elektronicznej - w formie osobnego pliku); -streszczenie raportu w języku angielskim; -prezentację multimedialną prezentującą wyniki badania (dodatkowo Wykonawca przedstawi wyniki badań oraz rekomendacje na spotkaniu wskazanym przez Zamawiającego). -Zleceniodawca otrzyma od Wykonawcy wszystkie ankiety w formie papierowej. d) Zakres dostępnych informacji Badanie powinno się opierać na analizie dokumentów programowych, danych z Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego oraz badań ilościowych i jakościowych. Wykonawca będzie mieć dostęp do poniższych danych i dokumentów: -Plany Działań dla Priorytetów VI-IX; -Dokumenty programowe PO KL; -Strategia Rozwoju Województwa Wielkopolskiego do 2020 r.; -Strategia Zatrudnienia dla Województwa Wielkopolskiego w latach 2007-2013; -Diagnoza stanu i potrzeb kadrowych do roku 2010 w poszczególnych zawodach dla województwa wielkopolskiego (w przygotowaniu); -Diagnoza Stanu Zatrudnienia dla Województwa wielkopolskiego; -Strategia Rozwoju Rolnictwa i Obszarów Wiejskich w Wielkopolsce; -Regionalna Strategia Innowacji; -Strategia Budowy i Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego w Województwie Wielkopolskim; -Wojewódzka Strategia Rozwoju Pomocy Społecznej; -Program aktywizacji społeczności lokalnej Razem - Więcej - Łatwiej; -Strategia Rozwoju Oświaty w Województwie Wielkopolskim; -Dane monitoringowe z Działań 1.2 i 1.3 SPO RZL oraz z Działań 2.1, 2.3, 2.4 ZPORR; -Bazy PEFS dla SPO RZL (Działanie 1.2, 1.3) i ZPORR (Działanie 2.1, 2.3, 2.4). Dokumenty dostępne są na stronie WUP w Poznaniu www.wup.poznan.pl, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego www.wielkopolska.mw.gov.pl. Z uwagi na udostępnienie Wykonawcy danych monitoringowych z działań wdrażanych przez WUP oraz danych z baz PEFS, których administratorem jest WUP, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania umowy powierzającej mu przetwarzanie danych osobowych (regulującej zasady ich gromadzenia, przetwarzania oraz nie ujawniania danych po zakończeniu realizacji badania). Dla poprawnego przeprowadzenia badania niezbędny jest kontakt z Beneficjentami, którzy realizowali projekty w ramach EFS oraz Beneficjentami Ostatecznymi, biorącymi udział w tych projektach. Wykonawca zobowiązany jest do gromadzenia dodatkowych dokumentów/informacji niezbędnych dla realizacji badania, takich jak: -Dane z Powiatowych Urzędów Pracy i Biur Karier; -Dokumenty programowe oraz dane monitoringowe z Instytucji Wdrażających działania w ramach SPO RZL i ZPORR; -Wcześniej opracowane i udostępnione raporty ewaluacyjne np. Ocena Szacunkowa projektu PO KL (dla MRR); -Informacje z GUS, MRR, ROPS, OPS, ROPR, ośrodków badania opinii publicznej, placówek szkoleniowych, przedszkoli, przedsiębiorców itp.; -Opinie ekspertów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.wup.poznan.pl i może być przekazywany nieodpłatnie wykonawcom w formie elektronicznej - płyta CD, Natomiast po uprzednim zamówieniu przez Wykonawców Zamawiający przewiduje możliwość powielenia i przesłania kopii SIWZ w formie papierowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.11.00.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 204918,03 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Badanie ewaluacyjne współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Badań Stosowanych Ultex Ankieter Sp. z o.o., ul. Reymonta 27/6, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 187900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 187900.00 / oferta z najwyższą ceną: 187900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.