To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Elbląg: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących
przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu
w ramach Projektu:
Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 101219 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64240 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu. Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowywany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez firmę EURO-PROJEKT z siedzibą: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 195a oraz firmę CONCEPT Projektowanie Architektoniczne arch. Tomasz Porębny z siedzibą: Mały Rudnik 25A, 86-302 Grudziądz 4: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: 1) PRZEDMIARY ROBÓT a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : TERMORENOWACJA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 W ELBLĄGU ADRES INWESTYCJI : UL.POCZTOWA 2 INWESTOR : URZĄD MIEJSKI W ELBLĄGU ADRES INWESTORA : UL. ŁĄCZNOŚCI 1 82-300 Elbląg BRANŻA : BUDOWLANA b) PRZEDMIAR ROBÓT TERMORENOWACJA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I LO INSTALACJE ELEKTRYCZNE WĘZŁA C.O. UL. POCZTOWA 2, 82-300 ELBLĄG c) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Remont Instalacji odgromowej i roboty towarzyszące ADRES INWESTYCJI : 82 300 Elbląg ul. Pocztowa 2 INWESTOR : Urząd Miasta w Elblągu ADRES INWESTORA : 82 300 Elbląg ul.Łączniści 1 b) d) Przedmiar robót Kod CPV:45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Nazwa budowy: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO Adres budowy: ul. Pocztowa 2, 82-300 Elbląg Obiekt: Kanalizacja sanitarna i deszczowa Tytuł/Rodzaj robót: Branża sanitarna e) Przedmiar Nazwa budowy: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO Adres budowy: ul. Pocztowa 2, 82-300 Elbląg Obiekt: Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. Tytuł/Rodzaj robót: Branża sanitarna e) f) Przedmiar Nazwa budowy: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO Adres budowy: ul. Pocztowa 2, 82-300 Elbląg Obiekt: Węzeł c.o. Tytuł/Rodzaj robót: Branża sanitarna Przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ i określają ilości robót do wykonania. 2) PROJEKTY: a) Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany Przedmiot opracowania: Projekt termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu wraz z kolorystyką elewacji Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Pocztowa 2 b) PROJEKT WYKONAWCZY Część opisowa Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: Ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Architektura, Konstrukcja c) PROJEKT WYKONAWCZY Część rysunkowa Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: Ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Architektura, Konstrukcja d) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o., wentylacja i klimatyzacja Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: SANITARNA e) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Węzeł c.o. Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: SANITARNA f) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Instalacje elektryczne Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: ELEKTRYCZNA g) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla ZSO nr 1 w Elblągu Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: SANITARNA Projekty wymienione w pkt 2) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: Ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Budowlana 2) Inwestycja: Termorenowacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO ul. Pocztowa 2, dz. nr 33, 82-300 Elbląg SPECYFIKACJA TECHNICZNA SANITARNA MODERNIZACJA WEW. INSTALACJI C.O., WĘZEŁ CIEPLNY, WENTYLACJA I KLIMATYZACJA CPV: 45 331 100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV: 45 331 000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza CPV: 45 331 210-1 Instalowanie wentylacji CPV: 45 331 230-7 Instalowanie sprzętu chłodzącego 3) SPECYFIKACJA BRANŻOWA / BRANŻA ELEKTRYCZNA / INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE, OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE 4) Inwestycja: Termorenowacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO ul. Pocztowa 2, dz. nr 33, 82-300 Elbląg SPECYFIKACJA TECHNICZNA SANITARNA KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA CPV: 45 231 300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Ocena stanu technicznego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących znajduje się w niżej wymienionym opracowaniu: INWENTARYZACJA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANA Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: UL. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Architektura stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Dane techniczne obiektu: - powierzchnia netto użytkowa projektowana objęta remontem - 4.788,73m2, - wysokość (mierzona od terenu do najwyższej kalenicy) - 19,00m, - kubatura budynku - 25.315,00m3, - powierzchnia zabudowy - 1.825,00m2. 5. Obiekt złożony jest z dwóch różniących się od siebie brył: - bryły głównej wraz ze skrzydłami bocznymi oraz przedłużeniem skrzydła południowo-wschodniego od strony ul. Pocztowej (2 i 3-kondygnacyjnej), - części 4-kondygnacyjnej wraz z salą gimnastyczną (1-kondygnacyjna z antresolą). 6. Zamawiający informuje, że w 2007 roku zostały wykonane roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego ceramicznego nad salą gimnastyczną i mansardą Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu oraz częściowej wymianie instalacji odgromowej. Zakres prac zrealizowanych w 2007 roku obejmował: a) wymianę pokrycia dachowego ceramicznego, w tym: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - wymianę skorodowanych elementów więźby dachowej, - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż okien i wyłazów dachowych, - wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, b) częściową wymianę instalacji odgromowej, w tym: - wymianę zwodów na dachu sali gimnastycznej, - wymianę przewodów odprowadzających i uziemiających, - wykonanie uziemień szpilkowych. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru końcowego. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 9. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. Zakres i terminy robót, które będą wykonywane w okresie prowadzenia zajęć dydaktycznych muszą być uzgodnione z użytkownikiem obiektu. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 13. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego, b) ubezpieczenie osób trzecich. 14. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót, Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Miejską Policji w Elblągu oraz zatwierdzeniu przez organ zarządzający ruchem drogowym (Zarząd Dróg UM w Elblągu), winien zostać złożony wraz ze stosownym wnioskiem do zarządcy drogi. Wykonawca będzie pokrywał koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego wg stawek pomniejszonych o 80% dla inwestycji realizowanych przy udziale środków Gminy Miasto Elbląg, zgodnie z uchwałą Nr XXII/511/2005 Rady Miejskiej w Elblągu z dnia 14.05.2005r. w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Elbląga. 15. Roboty będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim i archeologicznym. 16. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. 17. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1. konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). 2. ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, 3. ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 4. konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., 5. konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 6. zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, 7. likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, 8. konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP, itp., 9. zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów, 10. zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 11. zmiana Podwykonawców robót, 12. zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 13. ustawowa zmiana stawki VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 19. W związku z tym, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował wytyczne dotyczące promocji i informacji na zadaniach realizowanych z udziałem funduszy Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic: informacyjnej i pamiątkowej o zakresie realizowanego projektu i wsparcia Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wzory tablic dostępne są pod linkiem: http://www.eog.gov.pl/Realizacja%20projektow/Informacja%20i%20promocja/Strony/Informacja%20i%20promocja.aspx Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzory tablic. 20. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 21. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty termomodernizacyjne, a w szczególności: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami elewacyjnymi, - ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją (pod nieogrzewanym poddaszem), - wymianę stolarki okiennej, - naprawę oraz wymianę drzwi wejściowych, - wykonanie izolacji termicznej ścian piwnicznych, - wykonanie prac instalacyjnych związanych z modernizacją istniejącej instalacji c.o. wykonaniem nowego węzła cieplnego oraz wymianą instalacji elektrycznej węzła c.o., - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla sali gimnastycznej oraz konserwację istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej. b) roboty budowlane pozostałe, a w szczególności: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian piwnicznych, - wymianę rozdzielni RWC węzła c.o., - wymianę WLZ do RWC, - wymianę WLZ do rozdzielni głównej RG, - modernizację kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku, - wykonanie iluminacji elewacji budynku, - przebudowę istniejącego monitoringu, - przebudowę szafek oświetlenia ulicznego, - przeniesienie szafek kablowych. c) wykonanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej. 22. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany materiałów, urządzeń, dla których wskazano w dokumentacji projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie na inne o parametrach nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kosztorysie ofertowym wskazał i opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych materiały i urządzenia, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3903325.72 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PBO PRZEMYSŁÓWKA 03 ANTONI KLECHA, Żytnia 1, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3903325.72
- Oferta z najniższą ceną: 3903325.72 oferta z najwyższą ceną: 4016227.21
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Dostawa stołu operacyjnego z pływającym blatem dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.