eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach ProjektuTermomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Elbląg: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 64240 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja obiektów oświaty publicznej w Elblągu. Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowywany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez firmę EURO-PROJEKT z siedzibą: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 195a oraz firmę CONCEPT Projektowanie Architektoniczne arch. Tomasz Porębny z siedzibą: Mały Rudnik 25A, 86-302 Grudziądz 4: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: 1) PRZEDMIARY ROBÓT a) PRZEDMIAR - teromodernizacja NAZWA INWESTYCJI: TERMORENOWACJA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 W ELBLĄGU ADRES INWESTYCJI: UL. POCZTOWA 2 BRANŻA: BUDOWLANA b) PRZEDMIAR ROBÓT TERMORENOWACJA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I LO INSTALACJE ELEKTRYCZNE WĘZŁA C.O. UL. POCZTOWA 2, 82-300 ELBLĄG c) PRZEDMIAR - roboty elektryczne NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Remont Instalacji odgromowej i roboty towarzyszące ADRES INWESTYCJI: 82 300 Elbląg ul. Pocztowa 2 d) Przedmiar robót Kod CPV:45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Nazwa budowy: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO Adres budowy: ul. Pocztowa 2, 82-300 Elbląg Obiekt: Kanalizacja sanitarna i deszczowa Tytuł/Rodzaj robót: Branża sanitarna e) Przedmiar Nazwa budowy: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO Adres budowy: ul. Pocztowa 2, 82-300 Elbląg Obiekt: Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. Tytuł/Rodzaj robót: Branża sanitarna f) Przedmiar Nazwa budowy: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO Adres budowy: ul. Pocztowa 2, 82-300 Elbląg Obiekt: Węzeł c.o. Tytuł/Rodzaj robót: Branża sanitarna Przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ i określają ilości robót do wykonania. 2) PROJEKTY: a) Rodzaj opracowania: Projekt Budowlany Przedmiot opracowania: Projekt termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu wraz z kolorystyką elewacji Adres inwestycji: 82-300 Elbląg ul. Pocztowa 2 b) PROJEKT WYKONAWCZY Część opisowa Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: Ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Architektura, Konstrukcja c) PROJEKT WYKONAWCZY Część rysunkowa Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: Ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Architektura, Konstrukcja d) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o., wentylacja i klimatyzacja Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: SANITARNA e) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Węzeł c.o. Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: SANITARNA f) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu - Instalacje elektryczne Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: ELEKTRYCZNA g) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Nazwa obiektu: Projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla ZSO nr 1 w Elblągu Adres: ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: SANITARNA Projekty wymienione w pkt 2) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: Ul. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Budowlana 2) Inwestycja: Termorenowacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO ul. Pocztowa 2, dz. nr 33, 82-300 Elbląg SPECYFIKACJA TECHNICZNA SANITARNA MODERNIZACJA WEW. INSTALACJI C.O., WĘZEŁ CIEPLNY, WENTYLACJA I KLIMATYZACJA CPV: 45 331 100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV: 45 331 000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza CPV: 45 331 210-1 Instalowanie wentylacji CPV: 45 331 230-7 Instalowanie sprzętu chłodzącego 3) SPECYFIKACJA BRANŻOWA / BRANŻA ELEKTRYCZNA / INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE, OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE 4) Inwestycja: Termorenowacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO ul. Pocztowa 2, dz. nr 33, 82-300 Elbląg SPECYFIKACJA TECHNICZNA SANITARNA KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA CPV: 45 231 300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Ocena stanu technicznego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących znajduje się w niżej wymienionym opracowaniu: INWENTARYZACJA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANA Nazwa obiektu: Termorenowacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących I LO w Elblągu Adres: UL. Pocztowa 2; 82-300 Elbląg Branża: Architektura stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Dane techniczne obiektu: - powierzchnia netto użytkowa projektowana objęta remontem - 4.788,73m2, - wysokość (mierzona od terenu do najwyższej kalenicy) - 19,00m, - kubatura budynku - 25.315,00m3, - powierzchnia zabudowy - 1.825,00m2. 5. Obiekt złożony jest z dwóch różniących się od siebie brył: - bryły głównej wraz ze skrzydłami bocznymi oraz przedłużeniem skrzydła południowo-wschodniego od strony ul. Pocztowej (2 i 3-kondygnacyjnej), - części 4-kondygnacyjnej wraz z salą gimnastyczną (1-kondygnacyjna z antresolą). 6. Zamawiający informuje, że w 2007 roku zostały wykonane roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego ceramicznego nad salą gimnastyczną i mansardą Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Pocztowej 2 w Elblągu oraz częściowej wymianie instalacji odgromowej. Zakres prac zrealizowanych w 2007 roku obejmował: a) wymianę pokrycia dachowego ceramicznego, w tym: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - wymianę skorodowanych elementów więźby dachowej, - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż okien i wyłazów dachowych, - wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, b) częściową wymianę instalacji odgromowej, w tym: - wymianę zwodów na dachu sali gimnastycznej, - wymianę przewodów odprowadzających i uziemiających, - wykonanie uziemień szpilkowych. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru końcowego. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 9. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. Zakres i terminy robót, które będą wykonywane w okresie prowadzenia zajęć dydaktycznych muszą być uzgodnione z użytkownikiem obiektu. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 13. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego, b) ubezpieczenie osób trzecich. 14. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego w celu prowadzenia robót, Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Miejską Policji w Elblągu oraz zatwierdzeniu przez organ zarządzający ruchem drogowym (Zarząd Dróg UM w Elblągu), winien zostać złożony wraz ze stosownym wnioskiem do zarządcy drogi. Wykonawca będzie pokrywał koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego wg stawek pomniejszonych o 80% dla inwestycji realizowanych przy udziale środków Gminy Miasto Elbląg, zgodnie z uchwałą Nr XXII/511/2005 Rady Miejskiej w Elblągu z dnia 14.05.2005r. w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Elbląga. 15. Roboty będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim i archeologicznym. 16. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. 17. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a. konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b. ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, c. ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, d. konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., e. konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, f. zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, g. likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, h. konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP, itp., i. zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów, j. zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, k. zmiana Podwykonawców robót, l. zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, m. ustawowa zmiana stawki VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 19. W związku z tym, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował wytyczne dotyczące promocji i informacji na zadaniach realizowanych z udziałem funduszy Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic: informacyjnej i pamiątkowej o zakresie realizowanego projektu i wsparcia Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wzory tablic dostępne są pod linkiem: http://www.eog.gov.pl/Realizacja%20projektow/Informacja%20i%20promocja/Strony/Informacja%20i%20promocja.aspx Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzory tablic. 20. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 21. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty termomodernizacyjne, a w szczególności: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z robotami elewacyjnymi, - ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją (pod nieogrzewanym poddaszem), - wymianę stolarki okiennej, - naprawę oraz wymianę drzwi wejściowych, - wykonanie izolacji termicznej ścian piwnicznych, - wykonanie prac instalacyjnych związanych z modernizacją istniejącej instalacji c.o. wykonaniem nowego węzła cieplnego oraz wymianą instalacji elektrycznej węzła c.o., - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla sali gimnastycznej oraz konserwację istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej. b) roboty budowlane pozostałe, a w szczególności: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian piwnicznych, - wymianę rozdzielni RWC węzła c.o., - wymianę WLZ do RWC, - wymianę WLZ do rozdzielni głównej RG, - modernizację kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego na elewacji budynku, - wykonanie iluminacji elewacji budynku, - przebudowę istniejącego monitoringu, - przebudowę szafek oświetlenia ulicznego, - przeniesienie szafek kablowych. c) wykonanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji, budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej, mieszkalnych lub mieszkalno-usługowych, w tym: - co najmniej 1 roboty budowlanej o kubaturze minimum 4000 m3, - co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub zlokalizowanej na terenie objętym nadzorem konserwatorskim, - co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 1 000 000,00 zł netto wykonanej w okresie maksymalnie 10 tygodni, b) zatrudnianie przeciętnie w okresie ostatnich trzech lat minimum 30 pracowników, c) dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 5 lat, kierownikiem robót ogólnobudowlanych, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz kierownikami robót branżowych tj. robót wod.-kan., robót branży ciepłowniczej oraz robót elektrycznych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót minimum 3 lata. Kierownik budowy i kierownicy robót muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane i być członkami właściwych terytorialnie izb samorządu zawodowego. Zamawiający informuje, że funkcje kierownika budowy i kierownika robót ogólnobudowlanych może pełnić ta sama osoba. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, robotami budowlanymi może kierować tylko osoba, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt c) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.5., 1.6. i 1.7. SIWZ 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ 6) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. b) W przedmiocie zamówienia należy podać informację o kubaturze, rodzaju obiektu, wpisaniu do rejestru zabytków lub lokalizacji na terenie objętym nadzorem konserwatorskim. c) W informacji dotyczącej daty wykonania należy podać czas realizacji w tygodniach. d) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt c) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać liczbę lat stażu łącznego pracy jako kierownik budowy. c) W doświadczeniu kierownika robót ogólnobudowlanych należy podać liczbę lat stażu łącznego pracy jako kierownik robót oraz liczbę lat praktyki zawodowej odbytej na budowie przy zabytkach nieruchomych. d) W doświadczeniu kierowników robót branżowych, tj. robót wod.-kan., robót branży ciepłowniczej oraz robót elektrycznych należy podać odpowiednio: - liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót wod.-kan., - liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót branży ciepłowniczej, - liczbę lat łącznego stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, a dla osoby kierownika robót ogólnobudowlanych dodatkowo oświadczenie lub inny dokument potwierdzający spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt c) ogłoszenia. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowywany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: w dniu przekazania placu budowy data zakończenia: 25 sierpnia 2009 r. 3. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.