To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Ostrów Mazowiecka: Szp.Pow.ZP.5/2012 Modernizacja oraz rozbudowa systemów informatycznych funkcjonujących w Szpitalu
Numer ogłoszenia: 101015 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93340 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Dubois 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7463711, faks 029 7463706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szp.Pow.ZP.5/2012 Modernizacja oraz rozbudowa systemów informatycznych funkcjonujących w Szpitalu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Poniżej 200 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu II Przyspieszenie E-Rozwoju Mazowsza Działania 2.1 Przeciwdziałanie Wykluczeniu Informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 307678,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 262960,00
Oferta z najniższą ceną: 262960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159000,00
Oferta z najniższą ceną: 159000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75221,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60000,00
Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNICARD S.A., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28555,00
Oferta z najniższą ceną: 28555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28555,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA S.A.
- Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., ul. Rtm Witolda Pileckiego 65, 02-781 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122926,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111950,00
Oferta z najniższą ceną: 111950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawy materiałów diagnostycznych - odczynników i drobnego sprzętu jednorazowego do badań mikrobiologicznych dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do oznaczania hemoglobiny glikowanej metodą HPLC dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka - cz. 1
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego autobusu miejskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
- Wdrożenie systemu backupu.
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Sieraków"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Czytniki kart magnetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





