Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Tychy: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć grupowych usprawniających psychoruchowo dla uczestników i uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej oraz osób niepełnosprawnych objętych projektem.
Numer ogłoszenia: 100957 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-22-71, faks 032 227-35-40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć grupowych usprawniających psychoruchowo dla uczestników i uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej oraz osób niepełnosprawnych objętych projektem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Działanie Minimalny zakres działań Grupa docelowa Termin,czas i miejsce realizacji Wykonawca zapewnia 1.Realizacja zajęć psychoruchowych 1.Gry zespołowe - 55 godzin zegarowych 2. Zajęcia ruchowe przy muzyce 15 godzin zegarowych 3. Zajęcia rekreacyjne w terenie 20 godzin zegarowych 4. Spartakiada sportowa wszystkich uczestników zajęć psychoruchowych 10 godzin zegarowych Każda z grup docelowych po 100 godzin zegarowych zajęć usprawniających psychoruchowo. Razem 300 godzin. 1. 15 osób niepełnosprawnych w wieku 18-55 lat 2. 20 uczestników PAL Czułów, w wieku 15-55 lat i ich otoczenie 3. 20 uczestników PAL Browarowa w wieku 15-55 lat i ich otoczenie Od kwietnia do 15.12.2011 - osiedle Czułów - osiedle przy ul. Browarowej - sale sportowe/gimnastyczne na terenie miasta Tychy. Spartakiada: osiedle przy ul. Katowickiej wrzesień 2011. 1.Opracowanie programu z uwzględnieniem specyfiki i potrzeb uczestników, uczestniczek * 2.Instruktora zajęć. 3.Realizacja zajęć psychoruchowych dla 3 grup 4.Sal gimnastycznych do prowadzenia zajęć 5.Rekwizytów, sprzętu dla uczestników na czas prowadzenia zajęć 6.Przygotowanie i poprowadzenie spartakiady uczestników na terenie osiedla przy ul. Katowickiej we wrześniu 2011 7.Ubezpieczenie działalności 8.Ewaluacja zajęć 9.Zapewnienie uczestnikom certyfikatów udziału w zajęciach i spartakiadzie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności załącznik do nr 5 do SIWZ, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; -Wykonawca musi dysponować minimum 3 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe zawodowe, licencjat o kierunku sport, rekreacja, wychowanie fizyczne, rehabilitacja
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż cena oferowana za wykonanie usługi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pmocy Społecznej 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pmocy Społecznej 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wszyscy razem.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Budowa pergoli na terenie Cmentarza Komunalnego Wartogłowiec w Tychach - III postępowanie
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bibliotecznej 34/79 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 20 01 10- odzież oraz odpadu o kodzie 200111- odzież "
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 02 - złom z gabarytów"
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sportu i rekreacji dla pracowników Oddziału ZUS w Krakowie i członków ich rodzin (2026-2027)
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA OBIEKTU SZTUCZNEGO LODOWISKA W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Świadczenie na rzecz pracowników GITD usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznego abonamentu
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na rzecz pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych kart wstępu do obiektów dla pracowników Sądu Apelacyjnego w Warszawie oraz osób towarzyszących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





