eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2009- pakiet nr...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Wschowa: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2009- pakiet nr...
Numer ogłoszenia: 100835 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74925 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5404800, faks 065 5401932.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2009- pakiet nr....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowany zakres dla dostawy : Projektowanym przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych w 2009 roku do Starostwa Powiatowego we Wschowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery pakiety : 1.Pakiet nr 1 - drobne artykuły biurowe wymienione w formularzu cenowym nr 1a, 2.Pakiet nr 2 - papier do kserokopiarek i drukarek wymieniony w formularzu cenowym nr 1b, 3.Pakiet nr 3 - tonery, tusze, taśmy do drukarek, kserokopiarek i faxów, dyskietki, płyty CD-R wymienione w formularzu cenowym nr 1c, 4. Pakiet nr 4- artykuły do urządzenia Océ, wymienione w formularzu cenowym nr 1d, Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż zamówionych towarów, dostarczenie i rozładunek do budynku Starostwa. Koszt wykonania wszystkich czynności powyżej zawiera się w oferowanej cenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99957.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1- drobne artykuły biurowe wymienione w formularzu cenowym nr 1a,

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS B. Krępa sp. jawna, ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5013.28
  • Oferta z najniższą ceną: 5013.28 oferta z najwyższą ceną: 5803.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 2.Pakiet nr 2 - papier do kserokopiarek i drukarek wymieniony w formularzu cenowym nr 1b

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Techniki Biurowej sp. z o. o., ul. Zamkowa 5, 65-086 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7488.22
  • Oferta z najniższą ceną: 7488.22 oferta z najwyższą ceną: 8173.08
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - tonery, tusze, taśmy do drukarek, kserokopiarek i faxów, dyskietki, płyty CD-R wymienione w formularzu cenowym nr 1c

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 74586.83
  • Oferta z najniższą ceną: 74586.83 oferta z najwyższą ceną: 112854.83
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4- artykuły do urządzenia Océ, wymienione w formularzu cenowym nr 1d

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12868.88
  • Oferta z najniższą ceną: 12868.88 oferta z najwyższą ceną: 19367.04
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.