eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługa wykonania operatów szacunkowych do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne i budowle przeciwpowodziowe oraz ustalenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Gorzów Wielkopolski: Usługa wykonania operatów szacunkowych do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne i budowle przeciwpowodziowe oraz ustalenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Numer ogłoszenia: 100124 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. , ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7115210, faks 95 7115380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubuskie.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania operatów szacunkowych do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne i budowle przeciwpowodziowe oraz ustalenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami operatów szacunkowych do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne i budowle przeciwpowodziowe oraz ustalenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie 5 pakietów. Pakiet I Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne, o numerach ewidencyjnych działek: 1/11, 2/6, 8/13 obręb 1 Niwica, jednostka ewidencyjna Deszczno, 209/1, 142/7, 145/4, 151/3, 155/4, 156/3, 163/3, 210/4, 212/7, 325/4, 326/4, 336/4, 341/3, 342/4, 323/1, 322/1, 351/4, 351/5 obręb 6 Wieprzyce, jednostka ewidencyjna Bogdaniec, 87/1, 249/3, 255/1, 255/4, 257/1, 259/5, 249/6, 391/1, 255/6, 258/12, 258/14, 305/1, 259/9 obręb 7 Chróścik, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 8/4 obręb 8 Lasy, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 177/2, 178/2, 179, 181, 42/1, 90/1, 763/3, 174/4, 180/1, 204/5, 202/2, 757/1, 175/4, 15/3, 16/3, 17/1, 765/1, 764/1, 763/4, 763/6, 38/5, 121/5, 25/4, 91/3, 92/3, 93/1, 115/4 obręb 9 Wieprzyce, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 844/2, 1268/3, 844/4, 848/4, 1090/18, 1092/4, 1274/1, 1275/1 obręb 11 Zakanale, jednost?ka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 244/4, 245/4, 243/3, 246/4, 246/7, 247/8, 249/1 obręb 13 Zieleniec, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp. Pakiet II Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne, o numerach ewidencyjnych działek: 471/3, 465/1, 481/1, 481/2, 480/1, 493/1, 497/1, 498/1, 499/1, 495/1, 505/1 jednostka ewidencyjna Nowa Sól obręb 13 m. Rudno 364/13, 364/16, 125/4, 104/6, 122/11, 122/9, 121/6, - obręb ewidencyjny nr 19 Zielona Góra, jednostka ewidencyjna miasto Zielona Góra, 172/3, 173/1, 158/10, 158/8 - obręb ewidencyjny nr 20 Zielona Góra, jednostka ewidencyjna miasto Zielona Góra. 5/182, 5/184, 5/186 obręb 1 Zielona Góra 14/1 obręb ewidencyjny 15 m. Zielona Góra 215 obręb ewidencyjny 33 m. Zielona Góra 1/16, 1/19, 1/21, 827/3, 830/1, 846/2, 890/1, 581/5, 771/29 obręb ewidencyjny 43 m. Zielona Góra Pakiet III Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne, o numerach ewidencyjnych działek: 1005/1, 1017/3, 1018/1, 1021/1, 1022/1, 1059/1, 1060/1, 1061/1, 1062/1 obręb Rzepin 206/26, 283/9, 334/3, 207/5, 208/10, 281/1, 280/1, 105/2, 638/1 obręb 12 Lipki Wielkie , jednostka ewidencyjna Santok. dz. 98/1 i 141/1 obręb ewidencyjny Wawrów gm. Santok 472/1, 472/2 j. ewidencyjna - 080602_5 Drezdenko , obręb 0011 Kosin Pakiet IV Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod budowle przeciwpowodziowe, o numerach ewidencyjnych działek: 299/6 obręb Głuchów, gm. Trzebiechów 563/22, 565/1 obręb Górzyca 86/3 obręb Stare Miasto Kostrzyn nad Odrą Pakiet V Sporządzenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami operatów szacunkowych do ustalenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczpospolitej Polskiej. Wartość mienia pozostawionego w miejscowości Słonim, Trakt Kosowski 32, powiat Słonimski, województwo nowogródzkie, składającego się z: dom na kamiennym fundamencie o kubaturze 109 m3 (drewno, gonty), sień o kubaturze 28 m3 (deski) stodoła o kubaturze 113 m3 (drewno, gonty) chlew o kubaturze 97 m3 (drewno, słoma), studnia betonowa 1,5 m głębokości, grunty o pow. 2,2 ha. Wartość mienia pozostawionego w miejscowości Słonim, Trakt Kosowski 32, powiat Słonimski, województwo nowogródzkie, składającego się z: dom na kamiennym fundamencie o kubaturze 109 m3 (drewno, gonty), sień o kubaturze 28 m3 (deski), stodoła o kubaturze 113 m3 (drewno, gonty), chlew o kubaturze 97 m3 (drewno, słoma), studnia betonowa 1,5 m głębokości, grunty o pow. 4,0 ha. Wartość nieruchomości nabytej w ramach realizacji prawa do rekompensaty, położonej w Sulęcinie, ul. Batorego 5, województwo Lubuskie, t.j: działki o nr ew. 382/2 i pow. 999 m2 zabudowanej: domem mieszkalnym o kubaturze 409 m3, składającym się z siedmiu izb, budynkiem gospodarczym (szopa) o kubaturze 368 m3, budynkiem gospodarczym (szopa) o kubaturze 53 m3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1.) Wykonania operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: - z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 687) - przy realizacji pakietu nr I,II,III, - ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych ( Dz. U. z 2010 nr 143 poz. 963)- przy realizacji pakietu nr IV,- ustawą z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej ( Dz. U. z 2005r. Nr 169, poz. 1418 z późn. zm.) - przy realizacji pakietu nr V oraz zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 2.) Złożenia operatów szacunkowych w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku pakietu nr I, II,III, IV oraz nieruchomości w Sulęcinie wykazanej w pakiecie nr V złożenia operatów wraz z wyciągiem zawierającym oznaczenie nieruchomości, nr księgi wieczystej, właścicieli wraz z należnymi im udziałami*, szacunkową wartość całej nieruchomości. Do operatu szacunkowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć także: odpis księgi wieczystej lub protokół jej badania, wypis z rejestru gruntów, wypis i wyrys z planu miejscowego ( studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub odpis decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu) lub protokół badania tych dokumentów, protokół z wizji lokalnej zawierający opis stanu faktycznego nieruchomości, dokumentację fotograficzną wykonaną podczas wizji ( w wersji elektronicznej)*. * dotyczy pakietu I ,II, III i IV. Operaty szacunkowe muszą zawierać w szczególności zestawienie transakcji nieruchomości przyjętych do porównań za okres nie dłuższy niż 2 lata. Natomiast zastosowanie cen z innego okresu wymaga szczegółowego uzasadnienia. 3.) W razie stwierdzenia wad lub błędów w dostarczonych operatach szacunkowych, usunięcia ich zgodnie ze zgłoszonymi przez Zamawiającego zastrzeżeniami w terminie 7 dni, od dnia ich zgłoszenia ( pisemnie lub faxem), na własny koszt. Zamawiający naliczy jednorazową karę umowną w wysokości wartości operatu za nieusunięcie tych wad lub błędów w określonym terminie. Zamawiający może odstąpić od naliczenia kary umownej jeżeli niedotrzymanie przez Wykonawcę terminu nastąpiło z przyczyn od niego niezależnych. 4.) Przy realizacji pakietu I - IV w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty wykonania zamówienia jednostkowego dołączenia do operatu szacunkowego stosownej klauzuli. Dokonania potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku korekty wartości oszacowanej nieruchomości sporządzenia nowego operatu w terminie 14 dni. Wynagrodzenie z tego tytułu wynosić będzie 50% zamówienia jednostkowego. 5.) Składania na żądanie zamawiającego pisemnych wyjaśnień w przedmiocie sporządzonego operatu szacunkowego w terminie 10 dni od daty doręczenia pisemnego żądania. 6.) Uczestnictwa w ewentualnych rozprawach administracyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz do złożenia stronom postępowania, w miarę konieczności, wszelkich wyjaśnień dotyczących wykonanej pracy. Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów ewentualnych przejazdów. Wykonawca zobowiązany jest również do udziału, w miarę konieczności, w postępowaniach przed organem odwoławczym, bądź sporządzenia odpowiedniej opinii, celem wykorzystania jej przez Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych (sądowych), na pisemny wniosek zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia, za zwrotem kosztów ewentualnych przejazdów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą , która posiada uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z podaniem informacji dot. kwalifikacji zawodowych ( nr uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do siwz). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. a) w przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; b) w przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokument, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w przedmiotowym postępowaniu oraz do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : 1) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego 2.) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług 3.) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki Wydział Gospodarki Nieruchomościami pokój 1018 ul. Jagiellończyka 8 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki Wydział Gospodarki Nieruchomościami pokój 1018 ul. Jagiellończyka 8 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne, o numerach ewidencyjnych działek: 1/11, 2/6, 8/13 obręb 1 Niwica, jednostka ewidencyjna Deszczno, 209/1, 142/7, 145/4, 151/3, 155/4, 156/3, 163/3, 210/4, 212/7, 325/4, 326/4, 336/4, 341/3, 342/4, 323/1, 322/1, 351/4, 351/5 obręb 6 Wieprzyce, jednostka ewidencyjna Bogdaniec, 87/1, 249/3, 255/1, 255/4, 257/1, 259/5, 249/6, 391/1, 255/6, 258/12, 258/14, 305/1, 259/9 obręb 7 Chróścik, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 8/4 obręb 8 Lasy, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 177/2, 178/2, 179, 181, 42/1, 90/1, 763/3, 174/4, 180/1, 204/5, 202/2, 757/1, 175/4, 15/3, 16/3, 17/1, 765/1, 764/1, 763/4, 763/6, 38/5, 121/5, 25/4, 91/3, 92/3, 93/1, 115/4 obręb 9 Wieprzyce, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 844/2, 1268/3, 844/4, 848/4, 1090/18, 1092/4, 1274/1, 1275/1 obręb 11 Zakanale, jednost?ka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp., 244/4, 245/4, 243/3, 246/4, 246/7, 247/8, 249/1 obręb 13 Zieleniec, jednostka ewidencyjna miasto Gorzów Wlkp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne, o numerach ewidencyjnych działek: 471/3, 465/1, 481/1, 481/2, 480/1, 493/1, 497/1, 498/1, 499/1, 495/1, 505/1 jednostka ewidencyjna Nowa Sól obręb 13 m. Rudno 364/13, 364/16, 125/4, 104/6, 122/11, 122/9, 121/6, - obręb ewidencyjny nr 19 Zielona Góra, jednostka ewidencyjna miasto Zielona Góra, 172/3, 173/1, 158/10, 158/8 - obręb ewidencyjny nr 20 Zielona Góra, jednostka ewidencyjna miasto Zielona Góra. 5/182, 5/184, 5/186 obręb 1 Zielona Góra 14/1 obręb ewidencyjny 15 m. Zielona Góra 215 obręb ewidencyjny 33 m. Zielona Góra 1/16, 1/19, 1/21, 827/3, 830/1, 846/2, 890/1, 581/5, 771/29 obręb ewidencyjny 43 m. Zielona Góra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne, o numerach ewidencyjnych działek: 1005/1, 1017/3, 1018/1, 1021/1, 1022/1, 1059/1, 1060/1, 1061/1, 1062/1 obręb Rzepin 206/26, 283/9, 334/3, 207/5, 208/10, 281/1, 280/1, 105/2, 638/1 obręb 12 Lipki Wielkie , jednostka ewidencyjna Santok. dz. 98/1 i 141/1 obręb ewidencyjny Wawrów gm. Santok 472/1, 472/2 j. ewidencyjna - 080602_5 Drezdenko , obręb 0011 Kosin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną do ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod budowle przeciwpowodziowe, o numerach ewidencyjnych działek: 299/6 obręb Głuchów, gm. Trzebiechów 563/22, 565/1 obręb Górzyca 86/3 obręb Stare Miasto Kostrzyn nad Odrą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami operatów szacunkowych do ustalenia prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczpospolitej Polskiej. Wartość mienia pozostawionego w miejscowości Słonim, Trakt Kosowski 32, powiat Słonimski, województwo nowogródzkie, składającego się z: dom na kamiennym fundamencie o kubaturze 109 m3 (drewno, gonty), sień o kubaturze 28 m3 (deski) stodoła o kubaturze 113 m3 (drewno, gonty) chlew o kubaturze 97 m3 (drewno, słoma), studnia betonowa 1,5 m głębokości, grunty o pow. 2,2 ha. Wartość mienia pozostawionego w miejscowości Słonim, Trakt Kosowski 32, powiat Słonimski, województwo nowogródzkie, składającego się z: dom na kamiennym fundamencie o kubaturze 109 m3 (drewno, gonty), sień o kubaturze 28 m3 (deski), stodoła o kubaturze 113 m3 (drewno, gonty), chlew o kubaturze 97 m3 (drewno, słoma), studnia betonowa 1,5 m głębokości, grunty o pow. 4,0 ha. Wartość nieruchomości nabytej w ramach realizacji prawa do rekompensaty, położonej w Sulęcinie, ul. Batorego 5, województwo Lubuskie, t.j: działki o nr ew. 382/2 i pow. 999 m2 zabudowanej: domem mieszkalnym o kubaturze 409 m3, składającym się z siedmiu izb, budynkiem gospodarczym (szopa) o kubaturze 368 m3, budynkiem gospodarczym (szopa) o kubaturze 53 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.