eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chotcza-Józefów › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-24


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: URZĄD GMINY W CHOTCZY
Adres: Chotcza-Józefów
Województwo: mazowieckie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb

Miasto: Chotcza-Józefów

Województwo: mazowieckie

CPV:
45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-11


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W CHOTCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Chotcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 60
1.5.2.) Miejscowość: Chotcza-Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-312
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 375 10 32
1.5.8.) Numer faksu: 48 375 10 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chotcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chotcza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec534be3-7682-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008942/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.chotcza.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowejhttps://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w SWZ rozdział XIII.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XIX. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODOWzwiązku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy, że:1. Administratordanych:Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Chotczyjest Wójt Gminy. Dane adresowe: Chotcza - Józefów 60, 27-312 Chotcza, tel: (48) 37-51-032. Adres e-mail:ug@chotcza.pl2. Inspektor Ochrony Danych:W sprawach związanych z ochroną danychosobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:oOgłoszenie nr 2021/BZP 00010057/02 z dnia 2021-02-242021-02-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanedrogą elektroniczną: rodo@chotcza.plo telefonicznie: (48) 3751032 wew. 23o pisemnie: adres siedzibyAdministratora danych. 3. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzaniadanych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO(przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lubpodjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy), w celu udzieleniazamówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w UrzędzieGminy w Chotczy, a także w art. 4 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Podstawą prawnąpowyższych działań jest zgoda Wykonawcy wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu.4.Odbiorcy danych osobowych:Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:1) wszystkiezainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówieniapublicznego jest jawne.2) na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególności:Urząd Zamówień Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna IzbaObrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki i innedziałające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisówpowszechnie obowiązującego prawa; 3) inne podmioty, które na podstawie stosownych umówpodpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.5. Okres przechowywania danychosobowych:Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku realizacji zamówienia poprzez zlecenie czasprzechowywania dokumentacji wynosi 5 lat.6. Prawa osób, których dane dotyczą:W związku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) na podstawieart. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych;nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7. Prawo wniesienia skargido organu nadzorczego:Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest PrezesUrzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł.890 mb"Zakres robót obejmuje:1. Roboty przygotowawcze1) Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - dł. 890 mb2. Podbudowy1) Mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni niebitumicznych ( 120 m x 3,00 m) - 360 m22) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca ( 120 m x 3,00 m) - 360 m23) Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym ( mieszanka sortowana ( 0- 31,5), grubość warstwy ponad 10 cm śr. gr 15 cm. ( 120 m xx 3,00 m x 0,15 m) - 54 m34) Mechaniczne skropienie warstw bitumicznych ( 670 m x 3,50 m) x 2 + ( 100 mb x 3,00 m) x 2 + ( 120 mb x 3,00) - 5710 m2 3. Nawierzchnie 1) Mechaniczne wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC 11 W (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 - 225,38 t2) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2- 3005 m24. Roboty wykończeniowe1) Mechaniczne umocnienie poboczy z kruszywa łamanego, grubość warstwy do 7 cm., szer. 0,25 m (670 m x 0,25m) x 2 - 335 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA1. Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, a wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych na podstawie art. 3 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dalej Pzp2. Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych , o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.3. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.4. Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp5. Katalog elektroniczny: Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych6. Umowa ramowa; Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311 - 315 ustawy Pzp7. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena, gwarancja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna , że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie drogi w skład której wchodziło wykonanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 1 000 m2 W przypadku wykonania robót o których mowa wyżej w ramach konsorcjum, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że w ramach konsorcjum wykonał własnymi siłami roboty polegające na budowie lub przebudowie drogi w skład której wchodziło wykonanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni min 1 000 m2Ocena potwierdzenia czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz wykazał spełnienie warunków udziału w postepowaniu nastąpi wg formuły ,, spełnia - nie spełnia" na podstawie wymaganych i załączonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń w rozdziale VIII Podmiotowe środki dowodowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne dokumenty- wg wzoru Załącznik Nr 6 do SWZ; b) wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznik Nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis zwłaściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczeniana stornie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany doprzekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi ( Załącznik Nr 5 ). 1. Jeżeli wykaz, oświadczenialub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócićsię bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lubdokumenty w tym zakresie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2 lit. a) -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty,o których mowa w ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert . 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości codo treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychtego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiającyposiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocąOgłoszenie nr 2021/BZP 00010057/02 z dnia 2021-02-242021-02-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanebezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 oraz z Dz.U. z 2019 r. poz. 1446).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w przedmiotowym zakresie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenieobraku podstaw do wykluczenia - zał. nr 3 SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będąstanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;b. aktualne na dzień składaniaofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do SWZ.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawcaspełnia warunki udziału w postępowaniu. V. PODWYKONAWSTWO1. Wykonawca możepowierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.2. Zamawiający nie zastrzegaobowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.3.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom oraz aby podał nazwy firm tych podwykonawców (o ile są mu znane na tymetapie postępowanie).4. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie pracy osób wykonujących czynności wzakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniupracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeksu pracy.5.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcęroboty budowlanej w terenie, nie krótszym niż 5 dni roboczych do przedstawienia poświadczonejza zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa wust.1,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuoudzieleniezamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawiezamówienia publicznego.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawcówwspólniubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celuzłożeniaoferty lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczącewykonawcystosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewidujemożliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty wzakresie:1/ zmiany stawki podatku VAT (w przypadku zmian ustawowych);2/ określonym w § 5ust.2 /przedłużenie terminu/;3/ zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia zestrony Wykonawcy i Zamawiającego - w przypadku obiektywnych przesłanek. Osoba ze stronyWykonawcymusi posiadać kwalifikacje zawodowe nie gorsze niż wymagał Zamawiający wSWZ.Osoba ta musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.2. Zmiana treści umowymoże nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygoremnieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 10:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.