OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-04-28
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Joanna Kasperczyk; Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email; zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Oprogramowanie oraz sprzęt teleinformatyczny niezbędne do realizacji przedsięwzięcia w ramach projektu ,,Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim ,,e-usługi POZ")" z podziałem na 3 pakiety
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
CPV:
31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa
48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48.82.00.00 - Serwery
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-05-09
1. Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie oraz sprzęt teleinformatyczny niezbędny do realizacji przedsięwzięcia w ramach projektu ,,Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim ,,e-usługi POZ")" z podziałem na 3 pakiety:
-
Pakiet I: Oprogramowanie EDM
-
Pakiet II: Sprzęt serwerowy, sieciowy oraz pomocniczy
-
Pakiet III: Licencje oraz moduły central telefonicznych
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród trzech pakietów (Pakiet I i/lub Pakiet II i/lub Pakiet III). Wykonawca może również złożyć ofertę łącznie na trzy pakiety.
3.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie wszystkich etapów realizacji zamówienia.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Termin wykonania umowy:
Pakiet I: Oprogramowanie EDM - od daty zawarcia umowy do 30.06.2023 r.
Pakiet II: Sprzęt serwerowy, sieciowy oraz pomocniczy - od daty zawarcia umowy do 30.05.2023 r.
Pakiet III: Licencje oraz moduły central telefonicznych - od daty zawarcia umowy do 30.07.2023 r.
8. Rodzaj zamówienia:
Pakiet I: usługa
Pakiet II: dostawa
Pakiet III: dostawa
9. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Pakiet I:
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
Pakiet II:
48820000-2 Serwery
31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne
32424000-1 Infrastruktura sieciowa
Pakiet III:
48510000-6 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
- informacjaouniewanieniupostpowania.pdf (608Kb) - INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1067Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (5387Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- wytyczne_w_zakresie_kwalifikowalnosci_wydatkow_21_12_2020_1.pdf (673Kb) - Wytyczne_w_zakresie_kwalifikowalnosci_wydatkow_21_12_2020_1
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (266Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (938Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.odt (273Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.pdf (1392Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychusug.odt (247Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychusug.pdf (220Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (624Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5_1_doswz-wzrumowypakieti.pdf (8389Kb) - Załącznik nr 5.1. do SWZ - Wzór umowy Pakiet I
- zaczniknr5_2_doswz-wzrumowypakietii.pdf (4674Kb) - Załącznik nr 5.2. do SWZ - Wzór umowy Pakiet II
- zaczniknr5_3_doswz-wzrumowypakietiii.pdf (3980Kb) - Załącznik nr 5.3. do SWZ - Wzór umowy Pakiet III
Aktualizacje do przetargu:
2023-05-15 15:22:30
dodano załącznik: INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części