OGŁOSZENIE Z DNIA 2022-12-08
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na sześć pakietów:
PAKIET I. Podkłady, serwety
PAKIET II. Igły i strzykawki
PAKIET III. Materiały opatrunkowe
PAKIET IV. Materiały jednorazowe do sterylizacji
PAKIET V. Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG
PAKIET VI. Artykuły medyczne jednorazowe
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2022-12-22
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na sześć pakietów:
PAKIET I. Podkłady, serwety
PAKIET II. Igły i strzykawki
PAKIET III. Materiały opatrunkowe
PAKIET IV. Materiały jednorazowe do sterylizacji
PAKIET V. Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG
PAKIET VI. Artykuły medyczne jednorazowe
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród sześciu pakietów (Pakiet I i/lub Pakiet II i/lub Pakiet III i/lub Pakiet IV i/lub Pakiet V i/lub Pakiet VI). Wykonawca może również złożyć ofertę na sześć pakietów.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie dostaw.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia 01.02.2023 r.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (1198Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- modyfikacjaiizdnia19-12-2022.pdf (435Kb) - MODYFIKACJA II z dnia 19-12-2022
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1614Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (593Kb) - Pytanie nr 1
- pytanienr2.pdf (1199Kb) -
- pytanienr3.pdf (561Kb) - Pytanie nr 3
- pytanienr4.pdf (525Kb) - PYTANIE NR 4
- pytanienr5.pdf (626Kb) - PYTANIE NR 5
- pytanienr6.pdf (573Kb) - PYTANIE NR 6
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (8146Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (31Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1474Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowy.ods (52Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.pdf (2648Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnychzamawiajcego.pdf (579Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (30Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (531Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr5adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (401Kb) - Załącznik nr 5a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (780Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (7017Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
- zmianywspecyfikacjiwarunkwzamwieniamodyfikacjaiizdnia19-12-2022.pdf (1124Kb) - ZMIANY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA MODYFIKACJA II z dnia 19-12-2022
- zmianywspecyfikacjiwarunkwzamwienia.pdf (1488Kb) - ZMIANY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Aktualizacje do przetargu:
2022-12-15 00:02:17
Dodanie załączników: Pytanie nr 1, Pytanie nr 2, Pytanie nr 3
2022-12-16 12:30:42
dodano załączniki: PYTANIE NR 4, PYTANIE NR 5, ZMIANY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
2022-12-19 23:22:26
dodano załączniki: PYTANIE NR 6, MODYFIKACJA II z dnia 19-12-2022, ZMIANY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA MODYFIKACJA II z dnia 19-12-2022
2022-12-20 09:25:03
zmiana terminu składania ofert na 22.12.2022
2023-01-20 16:58:22
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług w zakresie dostawy sprężonego powietrza wraz z wizualizacją parametrów pracy sprężarek, dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK RUDA Ruch Halemba
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Ruda Śląska
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
- Prowadzenie specjalistycznego, naukowo-technicznego nadzoru nad budową sieci elektroenergetycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie SE Halemba w Rudzie Śląskiej w zakresie sieci elektroenergetycznych.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń systemu monitoringu wizyjnego miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





