eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu"- Etap I



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-26


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Urząd Statystyczny w Szczecinie
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu"- Etap I

Miasto: Szczecin

Województwo: zachodniopomorskie

CPV:
44.11.33.30 - Okładziny
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia
45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.26.23.10 - Zbrojenie
45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji
45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe
45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego
45.32.00.00 - Roboty izolacyjne
45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-04-13


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu"- Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91/4597700
1.5.8.) Numer faksu: 91/4597714
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatUSSZC@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.stat.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu"- Etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49c38c2f-8c95-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016725/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://urzadstatystyczny-szczecin.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://urzadstatystyczny-szczecin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego, zwanej dalej ,,Platformą", dostępnej pod adresem: https://urzadstatystyczny-szczecin.ezamawiajacy.pl, w zakładce ,,Korespondencja".Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wczytania do Platformy.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców korzystających z Platformy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w przypadku korzystania z Platformy, określone zostały poniżej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4. Dopuszczalna wielkość plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 100 MB. 5. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na Platformie i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszej SWZ.7. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk ,,Zarejestruj się".8. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążącą.9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy (zadanie pytania nie wymaga logowania, aczkolwiek zalecane jest zadanie pytań z logowaniem).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO), zamawiający - Urząd Statystyczny w Szczecinie informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.I. AdministratorAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Szczecinie mający siedzibę w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin - zwany dalej ,,Administratorem", tel. +48 91 459-77-00.II. Inspektor ochrony danychZ Inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować:a) pocztą tradycyjną na adres: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, z dopiskiem IOD,b) pocztą elektroniczną; adres e-mail: iod_usszc@stat.gov.pl.III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowychCelem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest prowadzenie procedur związanych z udzieleniem zamówienia publicznego.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych zawartych w ofertach jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zawiązku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 t.j. ze zm.).IV. Odbiorcy danych osobowychOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zasadę jawności wynikającą m.in. z ustawy Prawo zamówień publicznych.Ograniczenie dostępu do powyższych danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 oraz art. 74 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 t.j. ze zm.).V. Okres przechowywania danych osobowychPani/Pana dane osobowe będą przechowywane:a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) po okresie, o którym mowa powyżej, jeżeli jest to zasadne do 10 lat.VI. Dobrowolność/obowiązek podania danych osobowychObowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak ważnej oferty w postępowaniu i zawarcia umowy.VII. Prawa osoby, której dane dotycząPrzysługuje Pani/Panu prawo do:a) żądania dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;b) żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;c) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;d) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;e) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowaniePani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: USSZC-WAD.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 3886316,02 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku wczasowego i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń zlokalizowanych na parterze na Oddział Urzędu Statystycznego w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pod nazwą ,,Przebudowa budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Świnoujściu - etap I".Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i instalacyjnej i dotyczy w szczególności:1. Robót rozbiórkowych2. Demontażu i montażu stolarki okiennej i drzwiowej3. Wzmocnienia konstrukcji budynku4. Izolacji termicznej ścian5. Renowacji elewacji ścian zewnętrznych i detali architektonicznych6. Malowania elewacji,7. Prace instalacyjne: instalacji kanalizacyjnej, wody, centralnego ogrzewania, elektrycznej i teletechnicznej.Szczegółowy zakres prac etapu I określa Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.Obiekt podlegający przebudowie jest budynkiem wolnostojącym, wzniesionym na przełomie XIX i XX w., trzykondygnacyjnym w części podpiwniczonym. Powierzchnia użytkowa budynku: 570,45 m2, kubatura: 2 710 m3; powierzchnia zabudowy: 235,08 m2.Budynek podłączony jest do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, energetycznej, gazowej i teletechnicznej. Odprowadzenie wód deszczowych powierzchniowe na teren działki.Działka budowlana nr 24 jest położona w rejonie miasta Świnoujście - przy ulicy Żeromskiego, będącej częścią Promenady Nadmorskiej - deptaku o długości kilku kilometrów, przebiegającego równolegle do linii brzegowej. Obiekt znajduje się w strefie ,,A2" ochrony historycznego zespołu Dzielnicy Nadmorskiej, obejmującą układ urbanistyczny dzielnicy uzdrowiskowo-kurortowej wraz z historyczną zabudową i zielenią (przedogródki, aleje) wpisany do rejestru zabytków pod nr 1177. Budynek jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków miasta Świnoujście pod nr A 167.1.3. Roboty budowlane winny być wykonywane na podstawie: 1) dokumentacji projektowej, która posiada pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 13/PB/2019 wydana przez Prezydenta Miasta Świnoujście - obejmująca przebudowę budynku wczasowego i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń wczasowych na biura na parterze budynku przy ul. Stefana Żeromskiego 6, położonego na terenie działki nr 24 w obrębie 0002 w Świnoujściu;2) Decyzji Nr 1857/2018 z dnia 15 listopada 2018r. Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dot. pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych na terenie historycznego układu urbanistycznego dzielnicy uzdrowiskowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44113330-7 - Okładziny

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Określenie warunków:1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych);2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę posiadał zdolność kredytową lub dysponował środkami finansowymi w wysokości co najmniej 2 000 000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych).4. zdolności technicznej lub zawodowej:Określenie warunków:1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą budowę/rozbudowę/przebudowę budynku lub kompleksu budynków: mieszkalnych wielorodzinnych i/lub zamieszkania zbiorowego, i/lub użyteczności publicznej o wielkości minimum 500 m2 powierzchni użytkowej, o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 złotych (słownie: cztery miliony złotych), odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub dwie roboty o wartości nie mniejszej niż 3 000000,00 złotych (słownie: trzy miliony złotych) każda,2) Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób o doświadczeniu i kwalifikacjach niezbędnych dla realizacji zamówienia, w skład którego wchodzić będą osoby posiadające aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:a) konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, z doświadczenie minimum 5 lat,b) co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, c) co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art .125 ust. 1 ustawy, w zakresie w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w Załączniku nr 4 do SWZ.2. W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 109 ust.1.pkt 4 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży odpis lub informacje z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Wykonawca przedłoży sporządzone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2020.1076 tj.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonych w Rozdziale V SWZ Wykonawca przedłoży:1. dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 000,00 złotych (słownie: pięć milionów złotych) wraz z dowodami opłacenia składki,2. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową Wykonawcy lub wysokość posiadanych środków finansowych, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w wysokości co najmniej 2 000 000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych).3.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V SWZ Wykonawca przedłoży:1) sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, obejmujący co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę/rozbudowę/przebudowę budynku lub kompleksu budynków: mieszkalnych wielorodzinnych i/lub zamieszkania zbiorowego, i/lub użyteczności publicznej o wielkości minimum 500 m2 powierzchni użytkowej, o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 złotych (słownie: cztery miliony złotych), odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 złotych każda (słownie: trzy miliony złotych) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,2) dowody poświadczające, że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Zamawiający wymaga, aby wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).3. Wadium może być wniesione w następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.4.1. Wadium w formie pieniężnej1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego w SzczecinieNBP O/O Szczecin 02 1010 1599 0030 4313 9120 0000z dopiskiem ,,Wadium - numer sprawy: USSZC-WAD.271.1.2021"przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu jest wpłacone w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłacona przez Wykonawcę kwota, zostanie zaksięgowana przez bank na rachunku Zamawiającego. Złożenie dyspozycji wpłaty wadium w dniu składania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium.2) Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty (w postaci elektronicznej).4.2. Wadium w formie niepieniężnej1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego).2) Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale (w postaci elektronicznej).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale V Specyfikacji. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (umowę konsorcjum) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:1) skład konsorcjum nie może zostać zmieniony bez uprzedniej zgody Zamawiającego w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania umowy,2) Wykonawcy tworzący konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w umowie zawartej w postępowaniu,3) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.2. W zakresie nie uregulowanym w SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.2020.2415).3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonywane w przypadkach określonych w art. 455 PZP oraz w warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 12 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma : https://urzadstatystyczny-szczecin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
kryterium nr 3 - kryterium społeczne ,,S" - 10% (liczba osób bezrobotnych zadeklarowana przez Wykonawcę w ofercie, które Wykonawca zobowiąże się zatrudnić do realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy na okres realizacji umowy, skierowanej do Wykonawcy przez Urząd Pracy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.