OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/20-761071
Nazwa: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Adres: Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź
Województwo: łódzkie
Telefon: 0426312930
Fax:
e-mail: adam.szyda@p.lodz.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Adam Szyda
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego,
oprogramowania oraz projektorów multimedialnych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kody CPV (CPV 30.20.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Urzadzenia-komputerowe'>Urządzenia komputerowe</a>
, 33.40.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Przyrzady-optyczne'>Przyrządy optyczne</a>
)
Zakres zamówienia obejmuje 11 zadań.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zp.p.lodz.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów (osób) występujących wspólnie. b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wymagane jest wskazanie zrealizowanych dostaw sprzętu komputerowego, oprogramowania i/lub projektorów multimedialnych o łącznej wartości brutto wynoszącej co najmniej 150.000 zł w danym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Kryteria oceny oferty Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b) z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, d) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, e) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie kryterium najniższej ceny (najniższa cena - 100%). Najniższa cena zostanie określona, dla każdego zadania oddzielnie, niezależnie od ceny oferowanej przez danego Wykonawcę za wykonanie pozostałych części zamówienia. Oferta przedstawiająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Termin składania ofert: 2007-03-09
Miejsce składania ofert: Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert Ofertę należy przesłać lub złożyć osobiście na adres zamawiającego: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska (Dziekanat, pokój 106) Al. Politechniki 6 90-924 Łódź Ofertę należy złożyć do dnia 09.03.2007r. do godz. 10:00 Miejsce otwarcia ofert: Politechnika Łódzka Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6 90-924 Łódź Oferty zostaną otworzone w dniu 09.03.2007 r. o godz. 11:00 w sali 107
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
- Dostawa komputerów i monitorów
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
więcej: Urządzenia komputerowe »





