Ogłoszenie z dnia 2025-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00515008/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OSOB I MIENIA ORAZ USŁUG ELEKTRONICZNEJ OCHRONY OBIEKTU FILHARMONII KOSZALIŃSKIEJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Koszalińska im. St. Moniuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 601275305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@filharmoniakoszalinska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniakoszalinska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dc02275-8e18-49c1-80ff-bf975547b2f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OSOB I MIENIA ORAZ USŁUG ELEKTRONICZNEJ OCHRONY OBIEKTU FILHARMONII KOSZALIŃSKIEJ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc02275-8e18-49c1-80ff-bf975547b2f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00604035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, usługi monitoringu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia przez pracowników ochrony fizycznej.
2. Przez ochronę fizyczną należy rozumieć działanie Wykonawcy mające na celu, zgodnie
z umową, zapobieganie czynom karalnym przeciwko osobom w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz przeciw mieniu w celu zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu chronionemu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na obiekt chroniony, poprzez realizację czynności ochronnych przez pracowników ochrony, posiadających stosowne wymagane właściwymi przepisami prawa powszechnego legitymacje pracowników ochrony fizycznej.
3. Wykonawca będzie realizował zadania w oparciu o Pracownika Ochrony w dni powszednie – od poniedziałku do piątku w godzinach 22.00 – 7.00 oraz w weekendy i święta całodobowo.
4. Elektroniczna ochrona obiektu realizowana będzie poprzez całodobowe monitorowanie obiektu przez systemy alarmowe stanowiące własność Wykonawcy.
5. Wykonawca w przypadku alarmu bezzwłocznie wysyła Grupę interwencyjną w czasie określonym w złożonej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223628,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288183,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288183,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Szabel
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony Mienia”Discretio” Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331297268
7.3.3) Ulica: Morska 11
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-212
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "SZABEL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288183,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-05 do 2027-01-04INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą urządzeń do ich magazynowania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - 2
- Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie działania KOWR OT w Koszalinie"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą urządzeń do ich magazynowania
- Usługa ochrony mienia i osób w budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia i usług portierskich w budynkach AST w Krakowie, Wrocławiu i Bytomiu
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i podległych jej prokuraturach rejonowych
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Parku Wodnym Trzy Fale w Słupsku
- Dozór i ochrona mienia w obiektach Zamawiającego w Toruniu i Piastowie
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Ochrona obiektów i mienia Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





