OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/18-1359927
Nazwa: Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A.
Adres: Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda
Województwo: dolnośląskie
Telefon: 0748728560
Fax: 0748726460
e-mail: malgorzata@agroreg.com.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Małgorzata Kafel
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający:Agencja Rozwoju Regionalnego „AGROREG” S.A. Adres:ul. Kłodzka 2757 – 402 Nowa Ruda REGON: 890514362Telefon: 074 872 50 25e-mail: npp@agroreg.com.plNIP: 8850003029Fax: 074 872 64 60 Agencja Rozwoju Regionalnego “AGROREG” S.A. w Nowej Rudzie, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000055025. Kapitał zakładowy: 8.208.700,- PLN, Kapitał wpłacony: 8.208.700,- PLN. Osoba do kontaktów: mgr Małgorzata KafelTelefon: 074 872 64 60 lub 074 872 85 60 OGŁOSZENIE DLA NEGOCJACJI Z OGŁOSZENIEM NA USŁUGĘ przeprowadzanych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) „Przygotowanie i wdrożenie programu promocyjnego dla Noworudzkiego Parku Przemysłowego” Sporządził:Zatwierdził: Spis treści: 1.Nazwa i adres Zamawiającego2 2.Tryb udzielania zamówienia2 3.Opis przedmiotu zamówienia2 4.Oferta wariantowa4 5.Termin wykonania zamówienia4 6.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków4 7.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu7 8.Informacje dotyczące liczby Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert7 9.Wymagania dotyczące wadium7 10. Miejsce oraz termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu8 11. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert9 12. Informacje dotyczące możliwości zawarcia umowy ramowej9 13. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej9 14. Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia9 1.Nazwa i adres Zamawiającego Zamawiający:Agencja Rozwoju Regionalnego „AGROREG” S.A. Adres:ul. Kłodzka 2757 – 402 Nowa Ruda REGON: 890514362Telefon: 074 872 50 25e-mail: npp@agroreg.com.plNIP: 8850003029Fax: 074 872 64 60 Agencja Rozwoju Regionalnego “ A. w Nowej Rudzie, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy AGROREG” S..Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000055025. Kapitał zakładowy: 8.208.700,- PLN, Kapitał wpłacony: 8.208.700,- PLN. Osoba do kontaktów: Małgorzata KafelTelefon: 074 872 64 60 lub 074 872 85 60 2.Tryb udzielania zamówienia Negocjacje z ogłoszeniem. 3.Opis przedmiotu zamówienia Projekt „Promocja Noworudzkiego Parku Przemysłowego” finansowany jest ze środków UE, działanie 1.3 w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw. Przedmiot zamówienia został opisany we Wspólnym Słowniku Zamówień za pomocą następujących kodów i nazw: Przedmiot wiodący: 74422 000- 3 Usługi w zakresie promocji. Noworudzki Park Przemysłowy (zwany dalej NPP lub Parkiem), położony jest w Nowej Rudzie, w powiecie kłodzkim, w województwie dolnośląskim. Jednym z zasadniczych celów ustanowienia NPP jest efektywne zagospodarowanie majątku, w postaci terenów i budynków, pozostałego po zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego „Nowa Ruda”, oraz rozwój infrastruktury, zapewniające atrakcyjność inwestycyjną tych terenów. Zarządzającym Parkiem i inwestorem dla zadań związanych z jego rozwojem jest Agencja Rozwoju Regionalnego „AGROREG” S.A. z siedzibą na terenie NPP w Nowej Rudzie-Słupcu ul. Kłodzka 27. ARR „AGROREG” S.A. w ramach działania 1.3 SPO-WKP realizuje projekt „Noworudzki Park Przemysłowy – I etap realizacji”, którego głównym celem jest udostępnienie nowoczesnej i zgodnej z normami oferty powierzchni produkcyjnych i usługowych, pozwalających inwestującym przedsiębiorcom na konkurencyjne prowadzenie działalności gospodarczej na obszarze parku. Oczekiwanym efektem jest pobudzenie rozwoju lokalnej przedsiębiorczości i pozyskanie inwestorów zewnętrznych. Celami cząstkowymi zmierzającymi do osiągnięcia celu głównego części inwestycyjnej, są: 1.Adaptacje budynków na cele działalności produkcyjno-usługowej. 2.Budowa nowych budynków produkcyjnych. 3.Modernizacje wewnętrznego układu komunikacyjnego poprzez budowę i modernizację dróg, placów manewrowych i parkingów. 4.Zabezpieczenie dostaw wody na cele produkcyjne i usługowe poprzez wybudowanie nowych odcinków wodociągowych. 5.Zabezpieczenie dostaw energii cieplnej dla adaptowanych budynków poprzez zmodernizowanie i wybudowanie nowych odcinków sieci c.o. 6.Zabezpieczenie dostaw energii elektrycznej na potrzeby inwestorów w parku. 7.Zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska poprzez udostępnienie nowej kanalizacji sanitarnej i nowej sieci gazowej. 8.Uregulowanie sposobu odprowadzania wód i ścieków poprzez udostępnienie nowych odcinków kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Projekt I etapu rozwoju NPP, realizowany będzie na wydzielonym obszarze parku o powierzchni 79ha 69ar 64m2, na którym znajdują się: 1.wolne tereny do przygotowania dla potencjalnych inwestorów. 2.budynki nie przydatne do wykorzystania i w związku z tym przeznaczone do wyburzenia. 3.budynki w dobrym stanie technicznym przeznaczone do adaptacji. 4.istniejąca infrastruktura przeznaczona do remontu pod potrzeby projektowanego nowego zagospodarowania terenów i budynków. Projekt „Noworudzkiego Parku Przemysłowego - I etap Rozwoju obejmuje między innymi: ·budowę nowej hali przemysłowej z pełną infrastrukturą towarzyszącą - realizacja zadania zakończyła się na początku 2007 r.; ·budowę hali przemysłowej segmentowej; ·adaptację budynku byłej księgowości; ·budowę i remont dróg wewnętrznych oraz placów; ·budowę odcinków sieci i przyłączy infrastrukturalnych oraz remont sieci infrastrukturalnych; ·wykonanie ekspertyz, opracowań i dokumentacji technicznych dla zakresu planowanych działań. Konsekwencją zaplanowanych przedsięwzięć ma być stworzenie atrakcyjnego obszaru do prowadzenia działalności gospodarczej i inwestowania, wyróżniającego się nowoczesną i sprawną infrastrukturą, niskimi kosztami korzystania z majątku produkcyjnego i profesjonalnymi usługami pomocniczymi. Przedmiotem zamówienia jest : Usługa przygotowania i wdrożenia programu promocyjnego dla Noworudzkiego Parku Przemysłowego (NPP), przez: 1)Analizę sytuacji wyjściowej pozycji spółki i promowania usług na rynku: a)Badanie satysfakcji z dokonanej inwestycji wśród firm lokalnych; 2)Wykreowanie wyróżniającego wizerunku spółki: a)Przygotowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW) spójnego z misją spółki; b)Rekonstrukcja strony internetowej; 3)Stworzenie skutecznego zestawu promocji mix wynikającego z przeprowadzonej analizy oczekiwań konsumentów: a)Przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych; b)Przygotowanie i ustawienie znaków informacyjnych na dojazdach do Noworudzkiego Parku Przemysłowego; c)Mailing targetowany; d)Akcje promocyjne w wybranych mediach branżowych; e)Szkolenie z obsługi posprzedażowej inwestorów; f)Udział w konferencjach branżowych; g)Współpraca z miastami partnerskimi; 4)Pomiar wyników promocji: a)Przygotowanie konferencji propagującej wyniki badań satysfakcji inwestorów; b)Stworzenie forum inwestorów; c)Zorganizowanie 5-lecia NPP. Materiały pomocnicze: „Strategia promocji Noworudzkiego Parku Przemysłowego”, „Wielobranżowa Koncepcja Programowo Przestrzenna”, oraz Biznes Plan I etapu realizacji projektu „Noworudzki Park Przemysłowy”, dostępne są w siedzibie Agencji Rozwoju Regionalnego „AGROREG” S.A. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.Oferta wariantowa Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: nie później niż 30 czerwca 2008 r. 6.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione, opisane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)przedstawić wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do niniejszego ogłoszenia) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za każdą wykonaną usługę o wartości co najmniej 500 000 PLN, Zamawiający przyzna 10 punktów dokonując oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. b) przedstawić wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 o niniejszego ogłoszenia), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca powinien przedstawić dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a)posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości równej co najmniej kwocie 500 000 PLN. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku). 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 u.p.z.p. 2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt. 6.1.1).a) i 6.1.1).c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)pkt 6.1.1)b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 u.p.z.p. 3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 6.2.1)a) i b) oraz 6.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 6.2.1)c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6.3. niniejszego ogłoszenia znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 6.1.2) i 6.1.3) Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia o zamówieniu. 7.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem (stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia), oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiący załącznik nr 2), oraz załączniki wymienione w punkcie 14 niniejszego ogłoszenia, a także dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszym ogłoszeniem. 8.Informacje dotyczące liczby Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert Do składania ofert wstępnych Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców. 9.Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 480 PLN 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c)kwotę gwarancji; d)termin ważności gwarancji; e)zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: ·odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub ·nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub ·zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 70 1090 2330 0000 0001 0392 0675Bank Zachodni WBK1 Oddział w Nowej Rudzieul. Armii Krajowej 457 – 400 Nowa Ruda Do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach (oryginał dokumentu) należy złożyć w sekretariacie (V piętro) w siedzibie Zamawiającego pod adresem podanym w pkt. 1 a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. W wymienionym przypadku dołączenie do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym, do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata Wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 2.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Miejsce oraz termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wnioski o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem podanym w pkt 1, V piętro, sekretariat ARR „AGROREG” S.A.: do dnia 07 maja 2007 r.do godz. 1230 11.Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: a.zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania; b.nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: l.p.KryteriumZnaczenie procentowe kryterium 1)Cena ( C )100 % 3. Ostateczna ocena oferty: Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najniższą cenę. 12.Informacje dotyczące możliwości zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 13.Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14.Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia Załącznikami do niniejszego ogłoszenia są następujące wzory: Oznaczenie ZałącznikaNazwa Załącznika 1Załącznik nr 1Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem 2Załącznik nr 2Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3Załącznik nr 3Wzór wykazu zrealizowanych usług 4Załącznik nr 4Wzór formularza oceny wykonanych usług 5Załącznik nr 5Wykaz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego osób i podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia Wskazane w tabeli powyżej załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści niniejszego Zapytania. Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników. Treść ogłoszenia wraz z załącznikami do pobrania na stronie internetowej zamawiającego.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.agroreg.com.pl
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Negocjacje z ogłoszeniem
Kryteria oceny ofert: Cena 100%
Termin składania ofert: 1901-01-01
Miejsce składania ofert: Wnioski o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem podanym w nagłówku ogłoszenia, V piętro, sekretariat ARR „AGROREG” S.A.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Termomodernizacja budynku przy ul. Radkowskiej nr 14-16 w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
- Świadczenie usług cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 7.
- Termomodernizacja i wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Bożkowie
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »