Dane wykonawcy:
"PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O.
Ludwika Idzikowskiego 19
02-704 Warszawa
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2011 - 2014
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
6
Łączna wartość
wygranych przetargów
1 259 702 zł
Liczba zamawiających
5
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. zamówień to 1 259 701,80 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Polska Organizacja Turystyczna.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 615 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Polska Organizacja Turystyczna przetargu, którego przedmiotem było Przygotowanie i realizacja kampanii AdWords dla portali w domenie travel w wyszukiwarce na rynkach Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 7 987,80 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii linku sponsorowanego promującej serwis www.studiapomostowe.mz.gov.pl w wyszukiwarce internetowej,która posiada udział powyżej 30% w polskim rynku wyszukiwarek internetowych wg.danych Megapanel PBI/Gemius oraz w jej reklamowej sieci partnerskiej dla pogrupowanych fraz i słów kluczowych. Przetarg ogłoszony był przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia.
Liczba udzielonych firmie "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2014 | 1 | 73 541,70 PLN | 1 |
2013 | 1 | 449 991,80 PLN | 1 |
2012 | 2 | 653 950,00 PLN | 2 |
2011 | 2 | 82 218,30 PLN | 2 |
RAZEM: | 6 | 1 259 701,80 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (6 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 259 701,80 zł). Przetargi, w których wygrywa firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych, Usługi internetowe, Usługi publikacji, Usługi reklamowe, Usługi zarządzania reklamą
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (4 przetargi na łączną kwotę 1 111 929,60 zł). Kazimierz Dolny (1 przetarg na łączną kwotę 74 230,50 zł). Gdańsk (1 przetarg na łączną kwotę 73 541,70 zł).
Lista przetargów, w których firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-10-14 | Gdańsk Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku |
Usługi Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska |
73 541,70 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 73 541,70 zł. |
Rok 2013
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2013-11-12 | Warszawa Polska Organizacja Turystyczna |
Usługi Zaplanowanie i realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie dla Narodowego Portalu Turystycznego na rynku irlandzkim w latach 2013-2014 oraz realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla portalu poland-convention.pl na rynkach włoskim, hiszpańskim i irlandzkim. |
449 991,80 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 449 991,80 zł. |
Rok 2012
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2012-09-26 | Warszawa Polska Organizacja Turystyczna |
Usługi Przygotowanie i realizacja kampanii AdWords dla portali w domenie travel w wyszukiwarce na rynkach Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji |
615 000,00 PLN |
2012-05-17 | Warszawa Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich |
Usługi Przygotowanie i realizacja internetowej kampanii promocyjnej w sieciach kontekstowych. |
38 950,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 653 950,00 zł. |
Rok 2011
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2011-11-14 | Warszawa Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia |
Usługi Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii linku sponsorowanego promującej serwis www.studiapomostowe.mz.gov.pl w wyszukiwarce internetowej,która posiada udział powyżej 30% w polskim rynku wyszukiwarek internetowych wg.danych Megapanel PBI/Gemius oraz w jej reklamowej sieci partnerskiej dla pogrupowanych fraz i słów kluczowych. |
7 987,80 PLN |
2011-08-22 | Kazimierz Dolny Gmina Kazimierz Dolny |
Usługi Promocja w Internecie skierowana do Polonii w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz umieszczenie materiałów promocyjnych w portalach tematycznych i społecznościowych |
74 230,50 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 82 218,30 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.