eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O.
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2011 - 2013



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

3

Łączna wartość
wygranych przetargów

44 275 zł

Liczba zamawiających

3

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie kujawsko-pomorskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. zamówień to 44 274,85 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o..

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 39 320,64 PLN w ramach ogłoszonego przez Gmina Miasto Szczecin przetargu, którego przedmiotem było Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego promującego Finał Regat Wielkich Żaglowców The Tall Ships Races 2013 w sieci kin Helios o zasięgu ogólnopolskim.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 2 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Usługa przeprowadzenia kampanii radiowej w rozgłośni radiowej o zasięgu regionalnym oferty dydaktycznej na rok akademicki 2012/2013 Przetarg ogłoszony był przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich.


Liczba udzielonych firmie DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2013 1 39 320,64 PLN 1
2012 1 2 000,00 PLN 1
2011 1 2 954,21 PLN 1
RAZEM: 3 44 274,85 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (3 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 44 274,85 zł). Przetargi, w których wygrywa firma DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe i marketingowe, Usługi reklamowe, (2) Usługi produkcji radiowej, (2) Usługi radiowe, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Bydgoszcz (2 przetargi na łączną kwotę 4 954,21 zł). Szczecin (1 przetarg na łączną kwotę 39 320,64 zł).

Lista przetargów, w których firma DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-02-28 Szczecin

Gmina Miasto Szczecin
Usługi

Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego promującego Finał Regat Wielkich Żaglowców The Tall Ships Races 2013 w sieci kin Helios o zasięgu ogólnopolskim
39 320,64 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 39 320,64 zł.

Rok 2012

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2012-06-25 Bydgoszcz

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Usługi

Usługa przeprowadzenia kampanii radiowej w rozgłośni radiowej o zasięgu regionalnym oferty dydaktycznej na rok akademicki 2012/2013
2 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 2 000,00 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-12-27 Bydgoszcz

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.
Usługi

Przygotowanie oraz emisja komunikatu/spotu radiowego
2 954,21 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma DORADZTWO MEDIOWE SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 2 954,21 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.