eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego promującego Finał Regat Wielkich Żaglowców The Tall Ships Races 2013 w sieci kin Helios o zasięgu ogólnopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Szczecin: Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego promującego Finał Regat Wielkich Żaglowców The Tall Ships Races 2013 w sieci kin Helios o zasięgu ogólnopolskim
Numer ogłoszenia: 71775 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14641 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego promującego Finał Regat Wielkich Żaglowców The Tall Ships Races 2013 w sieci kin Helios o zasięgu ogólnopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Emisja 30-sekundowego spotu reklamowego promującego Finał Regat Wielkich Żaglowców The Tall Ships Races 2013 w sieci kin Helios o zasięgu ogólnopolskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Radiowe Doradztwo Reklamowe Sp. z o.o., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77789,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39320,64

  • Oferta z najniższą ceną: 39320,64 / Oferta z najwyższą ceną: 39320,64

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Odbywające się w dniach 3-6 sierpnia 2013 r. w Szczecinie regaty The Tall Ships Races to największe wydarzenie sezonu 2013 r. w regionie. Zamawiający, jako organizator finału regat The Tall Ships Races 2013 w Szczecinie musi zapewnić wydarzeniu odpowiednią oprawę informacyjną i promocyjną o zasięgu ogólnopolskim. W miesiącu marcu Zamawiający planuje promocję na ekranach kin w największych aglomeracjach miejskich: Warszawa, Katowice, Poznań, Wrocław oraz w regionie Gorzów i lokalnie Szczecin. Reklama kinowa to jedna z najskuteczniejszych form promocji - 70% zapamiętywalności po pierwszej emisji, nie oferuje żaden inny kanał komunikacji. Po analizie dostępnych na rynku sieci kin, Zamawiający biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową planowanej kampanii uznał, że łącznie dwie największe sieci kin - Multikino oraz Helios są w stanie zapewnić odpowiednią jakość przedmiotu zamówienia, uwzględniając wszystkie potrzeby Zamawiającego. Przez fakt docierania do zróżnicowanej gruby odbiorców-zastosowanie trybu konkurencyjnego nie byłoby zasadne. W związku z powyższym zamówienie powinno być realizowane przez obu wskazanych Wykonawców. Zachodzą więc przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych do udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Grupa docelowa Zamawiającego jest zbieżna z profilem widza zarówno w Multikinie, jak i Heliosie, co gwarantuje dotarcie do najszerszego kręgu interesujących Zamawiającego osób. Widzowie kinowi to aktywni, otwarci, podatni na reklamę młodzi konsumenci, o ponadprzeciętnym wykształceniu i dochodach, lubiący wydawać na przyjemności, otwarci na nowości. Świadomy wartości marki, trendsetter 60% widzów zarabia powyżej 3000 zł netto/miesiąc 37% widzów powyżej 4500 zł netto/miesiąc 46% widzów posiada wykształcenie średnie, a 38% wyższe wykształcenie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.