eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zadanie 1. Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Sosnowiec: Zadanie 1. Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek
Numer ogłoszenia: 99996 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca oraz druk papierów firmowych i wizytówek. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części. 1. Część I zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. PLAKAT - format: B2; - papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0; - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu- do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie; - nakład: 300 sztuk; cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z ulotkami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. 2. ULOTKI - format: A5 -zapis dwustronny- format 210 mm x 148mm; - papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4: - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia; - nakład: 8000 sztuk (w tym dwa projekty po 4000 szt); cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z plakatami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek. 1.2. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zamówionych materiałów liczony jest od dnia zaakceptowania przez Wykonawcę projektu - opracowania graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Termin ten nie może jednak wynosić więcej niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przekazania materiałów do druku. W terminie wskazanym jako dzień realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych Plac Kościuszki 5, pokój 105, 41-200 Sosnowiec. 1.3. Materiał do druku zostanie przekazany do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (z potwierdzeniem odbioru) lub Wykonawca może odebrać materiał z siedziby Zamawiającego. 2. Część II zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest druk papierów firmowych i wizytówek. Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego asortymentu: 1. Papier firmowy z herbem miasta lub logotypem Sosnowca Format: A4 Papier: Bond, biały Gramatura: 90g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład: 5000 sztuk (minimalna zamawiana liczba jednorazowo - 1000 sztuk) 2. Wizytówka drukowana jednostronnie z herbem i logo typem Sosnowca, różne wersje danych, w języku polskim lub innym. Format: 90mmx50mm Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład - 1000 szt. bloczków (100 sztuk w bloczku) 3. Wizytówka drukowana dwustronnie z herbem i logotypem Sosnowca w dwóch językach, różne wersje danych, Format 90mmx50mm, Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+4 Nakład: 400 sztuk bloczków (100 sztuk w bloczku). 2.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 roku na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem), w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 2.3. Przedmiot zamówienia każdorazowo po zgłoszeniu zapotrzebowania winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. zwycięstwa 20, pokój 502 D. 2.4. Kolorystyka wykonania papierów firmowych oraz wizytówek musi być zgodna z próbnikami PANTONÓW bez względu na rodzaj użytego papieru. 2.5. Wybrany w trakcie postępowania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór papierów firmowych oraz wizytówek w formie druków akcydensowych zawartych w systemie identyfikacji wizualnej (wersja papierowa i pliki pdf). 2.6. W przypadku zmiany wzorów druków Zamawiający zastrzega możliwość ich zamiany w ramach umówionej ceny sprzedaży. 2.7. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu wyłącznie w granicach kwoty wskazanej jako wartość zamówienia w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 usługę o łącznym minimalnym zakresie: Dla części I zamówienia: Druk materiałów poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł netto w ramach jednej umowy. Dla części II zamówienia: Druk materiałów poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł netto w ramach jednej umowy. UWAGA: Jeżeli oferta składana jest na dwie części wystarczającym będzie wykazanie spełnienia warunku opisanego dla części II zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z załączeniem dokumentów dotyczących zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z tym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia. 6. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w zawartej umowie: - z uwagi na zmianę stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405 41-200 Sosnowiec lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405 41-200 Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. PLAKAT - format: B2; - papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0; - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu- do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie; - nakład: 300 sztuk; cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z ulotkami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. 2. ULOTKI - format: A5 -zapis dwustronny- format 210 mm x 148mm; - papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4: - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia; - nakład: 8000 sztuk (w tym dwa projekty po 4000 szt); cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z plakatami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek. 1.2. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zamówionych materiałów liczony jest od dnia zaakceptowania przez Wykonawcę projektu - opracowania graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Termin ten nie może jednak wynosić więcej niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przekazania materiałów do druku. W terminie wskazanym jako dzień realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych Plac Kościuszki 5, pokój 105, 41-200 Sosnowiec. 1.3. Materiał do druku zostanie przekazany do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (z potwierdzeniem odbioru) lub Wykonawca może odebrać materiał z siedziby Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk papierów firmowych i wizytówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część II zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest druk papierów firmowych i wizytówek. Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego asortymentu: 1. Papier firmowy z herbem miasta lub logotypem Sosnowca Format: A4 Papier: Bond, biały Gramatura: 90g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład: 5000 sztuk (minimalna zamawiana liczba jednorazowo - 1000 sztuk 2. Wizytówka drukowana jednostronnie z herbem i logo typem Sosnowca, różne wersje danych, w języku polskim lub innym. Format: 90mmx50mm Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład - 1000 szt. bloczków (100 sztuk w bloczku) 3. Wizytówka drukowana dwustronnie z herbem i logotypem Sosnowca w dwóch językach, różne wersje danych, Format 90mmx50mm, Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+4 Nakład: 400 sztuk bloczków (100 sztuk w bloczku). 1.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 roku na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem), w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 1.3. Przedmiot zamówienia każdorazowo po zgłoszeniu zapotrzebowania winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. zwycięstwa 20, pokój 502 D. 1.4. Kolorystyka wykonania papierów firmowych oraz wizytówek musi być zgodna z próbnikami PANTONÓW bez względu na rodzaj użytego papieru. 1.5. Wybrany w trakcie postępowania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór papierów firmowych oraz wizytówek w formie druków akcydensowych zawartych w systemie identyfikacji wizualnej (wersja papierowa i pliki pdf). 1.6. W przypadku zmiany wzorów druków Zamawiający zastrzega możliwość ich zamiany w ramach umówionej ceny sprzedaży. 1.7. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu wyłącznie w granicach kwoty wskazanej jako wartość zamówienia w umowie w sprawie zamówienia publicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.