eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek
Numer ogłoszenia: 162074 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99996 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca oraz druk papierów firmowych i wizytówek. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części. 1. Część I zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. PLAKAT - format: B2; - papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0; - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu- do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie; - nakład: 300 sztuk; cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z ulotkami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. 2. ULOTKI - format: A5 -zapis dwustronny- format 210 mm x 148mm; - papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4: - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia; - nakład: 8000 sztuk (w tym dwa projekty po 4000 szt); cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z plakatami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek. 1.2. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zamówionych materiałów liczony jest od dnia zaakceptowania przez Wykonawcę projektu - opracowania graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Termin ten nie może jednak wynosić więcej niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przekazania materiałów do druku. W terminie wskazanym jako dzień realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych Plac Kościuszki 5, pokój 105, 41-200 Sosnowiec. 1.3. Materiał do druku zostanie przekazany do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (z potwierdzeniem odbioru) lub Wykonawca może odebrać materiał z siedziby Zamawiającego. 2. Część II zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest druk papierów firmowych i wizytówek. Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego asortymentu: 1. Papier firmowy z herbem miasta lub logotypem Sosnowca Format: A4 Papier: Bond, biały Gramatura: 90g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład: 5000 sztuk (minimalna zamawiana liczba jednorazowo - 1000 sztuk) 2. Wizytówka drukowana jednostronnie z herbem i logo typem Sosnowca, różne wersje danych, w języku polskim lub innym. Format: 90mmx50mm Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład - 1000 szt. wizytówek (100 sztuk w bloczku) 3. Wizytówka drukowana dwustronnie z herbem i logotypem Sosnowca w dwóch językach, różne wersje danych, Format 90mmx50mm, Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+4 Nakład: 400 sztuk wizytówek (100 sztuk w bloczku). 2.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 roku na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem), w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 2.3. Przedmiot zamówienia każdorazowo po zgłoszeniu zapotrzebowania winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. zwycięstwa 20, pokój 502 D. 2.4. Kolorystyka wykonania papierów firmowych oraz wizytówek musi być zgodna z próbnikami PANTONÓW bez względu na rodzaj użytego papieru. 2.5. Wybrany w trakcie postępowania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór papierów firmowych oraz wizytówek w formie druków akcydensowych zawartych w systemie identyfikacji wizualnej (wersja papierowa i pliki pdf). 2.6. W przypadku zmiany wzorów druków Zamawiający zastrzega możliwość ich zamiany w ramach umówionej ceny sprzedaży. 2.7. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu wyłącznie w granicach kwoty wskazanej jako wartość zamówienia w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe PROGRESS Sp. z o.o., ul. Mjr.H.Hubala-Dobrzańskiego 99a, 41-218 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1761,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1156,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1151,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2029,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Druk papierów firmowych i wizytówek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI - B Spółka Jawna Krzysztof Boiński i Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2226,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2226,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2499,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.