eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › DEMONTAŻ WYROBÓW AZBESTOWYCH Z BUDYNKÓW W SUWAŁKACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Suwałki: DEMONTAŻ WYROBÓW AZBESTOWYCH Z BUDYNKÓW W SUWAŁKACH
Numer ogłoszenia: 99988 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DEMONTAŻ WYROBÓW AZBESTOWYCH Z BUDYNKÓW W SUWAŁKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 14 altan działkowych w Suwałkach Oznaczenie według CPV:90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe Powierzchnia dachów ww. budynków - około 400 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. CZĘŚĆ II Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 13 budynków w Suwałkach Oznaczenie według CPV:90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 750 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. CZĘŚĆ III Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 12 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV:90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe płaskie Powierzchnia dachów budynków - około 1 100 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. CZĘŚĆ IV Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 10 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV:90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe płaskie Powierzchnia dachów budynków - około 1 270 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. CZĘŚĆ V Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 3 budynków w Suwałkach Oznaczenie według CPV:90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Część V zamówienia dotyczy: bloku mieszkalnego - Lityńskiego 16A - płyty azbestowo-cementowe faliste - pow. 1100 m2 byłej wieży ciśnień - Bulwarowa 5 - okładziny azbestowe - pow. 160 m2, budynku przemysłowego - Sejneńska 82 - płyty azbestowo-cementowe faliste - pow. 690 m2. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. CZĘŚĆ VI Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 22 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV:90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 1 600 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. CZĘŚĆ VII Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 16 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV:90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 1 750 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu. CZĘŚĆ VIII Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 24 budynków w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 2 000 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu złożenia ofert Wykonawca wniesie, jako część swojej oferty wadium w wysokości: o 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) dla każdej części zamówienia. (w przypadku złożenia oferty na kilka części zamówienia Wykonawca wnosi wadium w wysokości sumy wartości wadium dla poszczególnych części zamówienia). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215. W tym przypadku wadium uważa się za skuteczne wniesione jeżeli środki wpłyną na rachunek Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w pok. nr 211 Urzędu Miejskiego w Suwałkach ul. Mickiewicza 1. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.W przypadkach, o których mowa w Rozdziale 12, wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności wniesionego wadium proporcjonalnie do okresu związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj. załącznik nr 2 niniejszej SIWZ. Ponadto Zamawiający żąda posiadania przez Wykonawcę decyzji Marszałka Województwa zatwierdzającej program gospodarki odpadami. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww. warunek spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj. załącznik nr 2 niniejszej SIWZ. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww. warunek spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z tym podmiotem. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że będzie mógł korzystać z zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj. załącznik nr 2 niniejszej SIWZ. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww. warunek spełnia. Wykonawca może polegać technicznym innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z tym podmiotem. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że będzie mógł korzystać z zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj. załącznik nr 2 niniejszej SIWZ. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww. warunek spełnia. Wykonawca może polegać na potencjale kadrowym innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z tym podmiotem. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że będzie mógł korzystać z zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj. załącznik nr 2 niniejszej SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Dla części I i II - 5 000 PLN, Dla części III-VIII - 20 000 PLN. W związku z powyższym Wykonawca chcąc spełnić ww. warunek, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, iż jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej prze niego działalności- poświadczoną przez niego za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww. warunek spełnia. Wykonawca może polegać na sytuacji ekonomiczno - finansowej innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z tym podmiotem. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że będzie mógł korzystać z zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Decyzja Marszałka Województwa zatwierdzająca program gospodarki odpadami W przypadku korzystania z doświadczenia i wiedzy, sytuacji ekonomicznej i finansowej, potencjału technicznego i kadrowego innych podmiotów, pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do korzystania i będzie korzystać z zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1, pok. nr 5 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 14 altan działkowych w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 14 altan działkowych w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe Powierzchnia dachów ww. budynków - około 400 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 13 budynków w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 13 budynków w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 750 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 12 nieruchomości w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 12 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV: : 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe płaskie Powierzchnia dachów budynków - około 1 100 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 10 nieruchomości w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 10 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe płaskie Powierzchnia dachów budynków - około 1 270 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 3 budynków w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 3 budynków w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Część V zamówienia dotyczy: bloku mieszkalnego - Lityńskiego 16A - płyty azbestowo-cementowe faliste - pow. 1100 m2 byłej wieży ciśnień - Bulwarowa 5 - okładziny azbestowe - pow. 160 m2, budynku przemysłowego - Sejneńska 82 - płyty azbestowo-cementowe faliste - pow. 690 m2. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 22 nieruchomości w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 22 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 1 600 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowych z 16 nieruchomości w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowych z 16 nieruchomości w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 1 750 m2 Wykonawca zobowiązany jes.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Demontaż wyrobów azbestowychz 24 budynków w Suwałkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest: demontaż wyrobów azbestowychz 24 budynków w Suwałkach Oznaczenie według CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu W ramach realizacji miejskiego programu usuwania azbestu Miasto Suwałki udzieli pomocy właścicielom budynków w demontażu wyrobów azbestowych ze zgłoszonych budynków. Rodzaj wyrobów azbestowych - płyty azbestowo-cementowe faliste Powierzchnia dachów ww. budynków - około 2 000 m2 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami poszczególnych budynków termin demontażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.