Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Lublin: dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 9947 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5288181, faks 081 534 97 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa mebli biurowych i regałów metalowych dla Prokuratury Rejonowej w Łukowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.21.00 - Szafy na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA SP.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57468,56
Oferta z najniższą ceną: 55702,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100957,08
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakości, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości 125000 euro
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem przeciwpożarowym dla Centrum oraz jednostek obsługiwanych w roku 2026 - III części
- Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2026 roku z podziałem na trzy części.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2026 - doręczanie przesyłek i realizacja przekazów pocztowych
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze projektowania rozwiązań z zakresu dostępności cyfrowej i informacyjno - komunikacyjnej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Zakup paliwa na potrzeby UMWL w Lublinie, Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych oraz Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie z podziałem na części.
- Organizacja i przeprowadzenie dwóch 4-dniowych wyjazdów warsztatowych z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu "KOMPAS KARIERY"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mebli do gabinetów punktów Interwencji Kryzysowej w Powiecie Kluczborskim"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii II
więcej: Regały biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





