eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susz › Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Susz: Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu.
Numer ogłoszenia: 97345 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52201 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susz, ul. Wybickiego 6, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2786015, faks 55 2786222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców budowlą lub przedmiotem zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a) Branża budowlana - prace demontażowe i rozbiórkowe, - nadproża stalowe, wykucie otworów, - zamurowania i ścianki działowe, - stolarka okienna i drzwiowa, - posadzki, - wykończenie ścian i sufitów, b) Branża elektryczna - demontaże - wykonanie linii zasilającej, tablicy T1 - wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd, - montaż osprzętu, c) Branża sanitarna - roboty demontażowe i rozbiórkowe - roboty ziemne, - roboty budowlane, - przewody kanalizacji sanitarnej, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej, - instalacja wodociągowa, - instalacja centralnego ogrzewania, - izolacje termiczne 3. Funkcja obiektu budowlanego. Liczba uczniów w szkole nie przekracza 250 osób w tym 150 chłopców i 100 dziewczynek. W chwili obecnej pomieszczenia sanitarne przeznaczone dla uczniów nie spełniają podstawowych warunków sanitarnych (m.in. nie normatywne wielkości kabin WC, brak wydzielonych przedsionków z umywalkami i itp.). Pomieszczenia sanitarne zostały zaprojektowane z maksymalnym wykorzystaniem istniejącej powierzchni w celu zapewnienia jak najlepszych warunków sanitarnych, wydzielenie kabin WC o normatywnych wymiarach oraz wydzieleniem przedsionków z umywalkami. W pomieszczeniach objętych projektem przewidziano również sanitariaty dla osób pracujących w szkole. 4. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców budowlą lub przedmiotem zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), SIWZ oraz wzorze umowy. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z 36 miesięcznym okresem gwarancji. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 4Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 8. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do siwz jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 11. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.26.25.00-6, 45.31.11.00-1, 45.40.00.00-1, 45.41.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • M-COMPLEX Sp. z o.o., ul. Piastowska 42, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110007,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 115620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115620,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.