eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Świadczenie usług w zakresiePełnienia funkcji Koordynatora Projektu SystemowegoCZAS NA ZMIANY ! współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Gródek nad Dunajcem: Świadczenie usług w zakresie: Pełnienia funkcji Koordynatora Projektu Systemowego: CZAS NA ZMIANY ! współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
Numer ogłoszenia: 95590 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Gródek nad Dunajcem 170, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 440 10 96, faks 18 440 10 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://opsgrodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie: Pełnienia funkcji Koordynatora Projektu Systemowego: CZAS NA ZMIANY ! współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienia funkcji Koordynatora Projektu Systemowego: CZAS NA ZMIANY ! dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, działania 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, priorytet VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniającą łącznie następujące warunki: a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, pedagogika, politologia, prawo, socjologia, b) posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w koordynowaniu projektów finansowanych z EFS, c) posiada doświadczenie w koordynowaniu projektu przy minimum dwóch projektach współfinansowanym z EFS - POKL w ramach Podziałania 7.1.1/7.1.2, d) posiada doświadczenie w stosowaniu instrumentów aktywnej integracji w projekcie systemowym, e) potrafi obsługiwać Generator Wniosków Aplikacyjnych, Generator Wniosków Płatniczych oraz PEFS, f) posiada wiedzę na temat aktualnych zasad kwalifikowalności wydatków oraz rozliczania projektu systemowego w ramach POKL.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniającą łącznie następujące warunki: a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, pedagogika, politologia, prawo, socjologia, b) posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w koordynowaniu projektów finansowanych z EFS, c) posiada doświadczenie w koordynowaniu projektu przy minimum dwóch projektach współfinansowanym z EFS - POKL w ramach Podziałania 7.1.1/7.1.2, d) posiada doświadczenie w stosowaniu instrumentów aktywnej integracji w projekcie systemowym, e) potrafi obsługiwać Generator Wniosków Aplikacyjnych, Generator Wniosków Płatniczych oraz PEFS, f) posiada wiedzę na temat aktualnych zasad kwalifikowalności wydatków oraz rozliczania projektu systemowego w ramach POKL.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniającą łącznie następujące warunki: a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, pedagogika, politologia, prawo, socjologia, b) posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w koordynowaniu projektów finansowanych z EFS, c) posiada doświadczenie w koordynowaniu projektu przy minimum dwóch projektach współfinansowanym z EFS - POKL w ramach Podziałania 7.1.1/7.1.2, d) posiada doświadczenie w stosowaniu instrumentów aktywnej integracji w projekcie systemowym, e) potrafi obsługiwać Generator Wniosków Aplikacyjnych, Generator Wniosków Płatniczych oraz PEFS, f) posiada wiedzę na temat aktualnych zasad kwalifikowalności wydatków oraz rozliczania projektu systemowego w ramach POKL.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniającą łącznie następujące warunki: a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, pedagogika, politologia, prawo, socjologia, b) posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w koordynowaniu projektów finansowanych z EFS, c) posiada doświadczenie w koordynowaniu projektu przy minimum dwóch projektach współfinansowanym z EFS - POKL w ramach Podziałania 7.1.1/7.1.2, d) posiada doświadczenie w stosowaniu instrumentów aktywnej integracji w projekcie systemowym, e) potrafi obsługiwać Generator Wniosków Aplikacyjnych, Generator Wniosków Płatniczych oraz PEFS, f) posiada wiedzę na temat aktualnych zasad kwalifikowalności wydatków oraz rozliczania projektu systemowego w ramach POKL.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przed Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2) oświadczenia o doświadczeniu i wykształceniu; 3) kserokopie świadectw pracy lub referencji oraz dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje(kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach) potwierdzone za zgodność z oryginałem osoby zaangażowanej bezpośrednio w realizację zamówienia; 4) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie, 5) referencje wystawione przez co najmniej dwie instytucje/organizacje, w których Wykonawca koordynował projekty współfinansowane z EFS, w tym w ramach Poddziałania 7.1.1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w tym możliwość odstąpienia od umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opsgrodek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku n/Dunajcem, 33-318 Gródek n/D 170..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku n/D, 33-318 Gródek n/D 170.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.