eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Bytów: Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów
Numer ogłoszenia: 93848 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13011 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 22 57, faks 59 822 22 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów: 1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrola nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 3) wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, 4) przestrzeganiu instrukcji, które stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie. 3. Szczegółowy zakres zadań oraz godziny pracy pływalni zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4. Opis Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie (w zakresie ratownictwa wodnego): 1) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników, 2) basen rekreacyjny (227,30 m2 lustra wody) o głębokości od 0,90 m do 1,20 m z atrakcjami: a) dzika rzeka, b) wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna, c) leżanki z masażami, d) masaże poziome i pionowe, e) ławeczki, f) gejzery wodne, g) dwa tory do nauki pływania, 3) brodzik dla dzieci (25,17 m2 lustra wody) o głębokości od 0,10 m do 0,35 m wraz ze zjeżdżalnią -słonik-, 4) dwa baseny jaccuzi, 5) dwie zjeżdżalnie zewnętrzne o długości 71 i 63 m z oddzielnymi hamowniami. 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu zgodnie zapisami wzoru umowy - stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi - 22 632, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 14 do SIWZ 7. Godziny pracy, ich ilość i liczba ratowników określone w pkt 3.6 są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 9. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407376,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 339480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 384517,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.