eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Bytów: Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów
Numer ogłoszenia: 13011 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 22 57, faks 59 822 22 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie w latach 2013 i 2014 - Gmina Bytów: 1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrola nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 3) wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, 4) przestrzeganiu instrukcji, które stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie. 3. Szczegółowy zakres zadań oraz godziny pracy pływalni zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4. Opis Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie (w zakresie ratownictwa wodnego): 1) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników, 2) basen rekreacyjny (227,30 m2 lustra wody) o głębokości od 0,90 m do 1,20 m z atrakcjami: a) dzika rzeka, b) wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna, c) leżanki z masażami, d) masaże poziome i pionowe, e) ławeczki, f) gejzery wodne, g) dwa tory do nauki pływania, 3) brodzik dla dzieci (25,17 m2 lustra wody) o głębokości od 0,10 m do 0,35 m wraz ze zjeżdżalnią -słonik-, 4) dwa baseny jaccuzi, 5) dwie zjeżdżalnie zewnętrzne o długości 71 i 63 m z oddzielnymi hamowniami. 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu zgodnie zapisami wzoru umowy - stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi - 22 632, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 14 do SIWZ 7. Godziny pracy, ich ilość i liczba ratowników określone w pkt 3.6 są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 9. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w ilości do 20%.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, do wykonania usług w zakresie ratownictwa wodnego - dokument potwierdzający tj. decyzja (zgoda) ministra spraw wewnętrznych, lub zgodnie z art. 40 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego uzyskane na podstawie przepisów dotychczasowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie, w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług zrealizowane lub realizowanych na pływalniach i kąpieliskach, w tym każda o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały (lub są wykonywane) wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje w zakresie ratownictwa wodnego (co najmniej 12 osób) - oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) w zakresie zmiany poszczególnych terminów wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej, 2) zmianę wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych, 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany przepisów prawa podatkowego w szczególności podatku VAT, 4) ograniczenie ilości zleconych godzin w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, 5) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bytowie, ul. Mickiewicza 13, 77-100 Bytów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 15:00, miejsce: W sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bytowie, ul. Mickiewicza 13, 77-100 Bytów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.