Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Gdańsk: kompleksowa obsługa finansowo-księgowa z doradztwem, projektu pn. Budowa siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 925 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Teatr Szekspirowski , ul. Długi Targ 11/13, 80-828 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3013411, faks 058 3013411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrszekspirowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa finansowo-księgowa z doradztwem, projektu pn. Budowa siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez wykonawcę następujących usług na rzecz zamawiającego: 1) konsultacje ogólne w zakresie zarządzania i prowadzenia dokumentacji Projektu, 2) kontrolę poprawności dokumentacji Projektu, w szczególności: a) umowy; b) faktury i rachunki; c) dokumenty dotyczące kosztów podróży i kosztów delegacji służbowych; d) sposób dokumentowania realizacji projektu. 3) kontrolę realizacji projektu, w szczególności polegającą na sprawdzeniu: a) stanu zaawansowania wykonania zadań zgodnie z harmonogramem; b) stanu zaawansowania ponoszenia kosztów; c) stanu realizacji obowiązków dotyczących promocji i informacji Projektu. 4) sprawozdawczość, w szczególności: a) przygotowywanie sprawozdań/raportów z realizacji finansowej projektu; b) sporządzanie korekt sprawozdań/raportów. 5) Zarządzanie finansowe Projektem: a) obliczanie kosztów kwalifikowanych w Projekcie; b) sporządzanie zestawień ww. kosztów; c) sporządzanie zestawień wykorzystanych/pozostałych do wykorzystania środków, d) sporządzanie projektów harmonogramów płatności według zasad określonych w dokumentach programowych i wytycznych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (POIŚ), e) przygotowania, zgodnie z wytycznymi POIŚ, wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami. 6) prowadzenie dokumentacji księgowej Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, 7) niezwłoczne informowanie zamawiającego o zmianach w realizacji finansowej Projektu lub ewentualnych problemach w realizacji finansowej Projektu, 8) przedstawianie na wezwanie zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu w zakresie finansowym, w terminie określonym w wezwaniu, 6) nadzór nad realizacją zobowiązań wynikających z umów zawartych w związku z realizacją Projektu; 7) wydawanie zaleceń dotyczących przesunięć w planowanym budżecie Projektu; 8) wydawania zaleceń dotyczących przesunięć w harmonogramie realizacji Projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech usług polegających na zarządzaniu projektem lub rozliczaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora działań wykonawcy, która posiada: - wykształcenie wyższe, - minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej b) co najmniej jedną osobą, która będzie prowadziła obsługę księgową Projektu, która posiada: - wykształcenie wyższe o profilu ekonomia, finanse lub rachunkowość - minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu dokumentacji księgowej projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, Uwaga - zamawiający nie zezwala na zaproponowanie tej samej osoby do pełnienia obu ww. funkcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, kontraktowe i deliktowe, za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) warunków płatności wynagrodzenia, 3) terminu realizacji zamówienia, lub terminów dokonywania poszczególnych czynności, 4) zakresu czynności wykonawcy, w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 5) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie wykonawcy Zastępczego 6) podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie, lub nie wskazanej w ofercie b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) w razie wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy 2) zmiany okoliczności wymagającej przesunięcia terminów poszczególnych czynności lub płatności, 3) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu, 4) zmian w harmonogramie, finansowaniu Projektu lub zmian wytycznych lub zasad dotyczących realizacji Projektu 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrszekspirowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub biuro@bozp.com.pl, faks 58 620 82 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, ul. Ogarna 101, 80-826 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Budowa siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, dla działania 11.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej na rzecz Komend Powiatowych/Miejskich Policji znajdujących się na obszarze działania Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi
- Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP
- "Nadzór inwestorski nad rozbudową oczyszczalni ścieków w Woli Krzysztoporskiej"
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.