eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › kompleksowa obsługa finansowo-księgowa z doradztwem, projektu pn. Budowa siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Gdańsk: kompleksowa obsługa finansowo-księgowa z doradztwem, projektu pn. Budowa siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 39295 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 925 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Teatr Szekspirowski, ul. Ogarna 101, 80-826 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3013411, faks 58 3013411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa finansowo-księgowa z doradztwem, projektu pn. Budowa siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez wykonawcę następujących usług na rzecz zamawiającego: 1) konsultacje ogólne w zakresie zarządzania i prowadzenia dokumentacji Projektu, 2) kontrolę poprawności dokumentacji Projektu, w szczególności: a) umowy; b) faktury i rachunki; c) dokumenty dotyczące kosztów podróży i kosztów delegacji służbowych; d) sposób dokumentowania realizacji projektu. 3) kontrolę realizacji projektu, w szczególności polegającą na sprawdzeniu: a) stanu zaawansowania wykonania zadań zgodnie z harmonogramem; b) stanu zaawansowania ponoszenia kosztów; c) stanu realizacji obowiązków dotyczących promocji i informacji Projektu. 4) sprawozdawczość, w szczególności: a) przygotowywanie sprawozdań/raportów z realizacji finansowej projektu; b) sporządzanie korekt sprawozdań/raportów. 5) Zarządzanie finansowe Projektem: a) obliczanie kosztów kwalifikowanych w Projekcie; b) sporządzanie zestawień ww. kosztów; c) sporządzanie zestawień wykorzystanych/pozostałych do wykorzystania środków, d) sporządzanie projektów harmonogramów płatności według zasad określonych w dokumentach programowych i wytycznych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (POIŚ), e) przygotowania, zgodnie z wytycznymi POIŚ, wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami. 6) prowadzenie dokumentacji księgowej Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, 7) niezwłoczne informowanie zamawiającego o zmianach w realizacji finansowej Projektu lub ewentualnych problemach w realizacji finansowej Projektu, 8) przedstawianie na wezwanie zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu w zakresie finansowym, w terminie określonym w wezwaniu, 6) nadzór nad realizacją zobowiązań wynikających z umów zawartych w związku z realizacją Projektu; 7) wydawanie zaleceń dotyczących przesunięć w planowanym budżecie Projektu; 8) wydawania zaleceń dotyczących przesunięć w harmonogramie realizacji Projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pn. Budowa siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, dla działania 11.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Master Consulting Sp. z o.o., Ul. Ogrodowa 2, 81-198 Kosakowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 99630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163836,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.